Translate

.

.

tisdag 11 oktober 2016

Konstböcker i fönstren...,



Jag har ju plockat ner mina gardiner och gillar det öppna. Insyn förhindrar jag med persienner och konstböcker i fönstren. Medan jag höll på så passade jag på att bläddra i några av böckerna och gillar det jag såg. Tror jag skaffat mig ett nytt intresse. 😄

Idag har jag haft tvättstugan, tvättat och manglat gardinerna. Men tvivlar starkt att de kommer upp igen.

Nu skall jag kolla hur det ser ut utifrån.

Det var allt för nu, må så gott eller en stor blomma till dig som inte mår något vidare. 💐

Kram, K ❤️

18 kommentarer:

  1. Vilken god idé med böcker i fönstren! Ser jättefint ut!
    Och kul att bläddra i dessa böcker.
    Jga hoppas att du själv nu mår lite bättre och har fått svar på dina prover-
    Och jag skickar en stor blomma till dig min fina bloggvän.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag visade bara några målningar ur böckerna. :) jag har inte täkt helt bara så att jag ser ut. :)
      Läkaren ringde och proverna var jättefina, men sänkan visar på en infektion men hon sa att så kan det bli vid en förkylning också. Jag kämpar på en vecka till, är jag fortfarande lika trött så ringer jag henne och då får hon söka på annat sätt...

      Tack för blomman, nu får jag flytta bort en av böckerna så den får plats. :)

      Kram ❤

      Radera
  2. Gardiner är dammsamlare, så dom har vi också rationaliserat bort för många år sedan. Å gardiner måste man ju dessutom stryka...
    Idén med böcker i fönstret är otroligt roligt. Har du staplat dom ovanpå varandra eller ställt upp dom på fönsterbrädet som en "gardinkappa"?

    SvaraRadera
    Svar

    1. Misstänker att det kommer att bli kallt utan gardiner. Jag har bara ställt några på fönsterbräden, vill ju kunna se ut, med det ser trevligt ut för det är fina böcker.... Det blev lite varmare känsla...

      Kram ❤

      Radera
  3. Har inga gardiner inte min grej ;) jag gillar lampor men så har vi ingen insyn heller :)
    Du får ta en bild utifrån :)
    Kram till dig finaste ❤️

    SvaraRadera
    Svar

    1. Får göra det...

      Kram på dig fina du ❤

      Radera
  4. Konstböckerna ser intressanta ut ,-)
    Kanon med persienner ,-))
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera

  5. Persiennkonstböcker är bra! :)

    Kram ❤

    SvaraRadera
  6. Smart med böcker i fönstren,antar att du har fina stora fönster som inte behöver gardiner för att se vackra ut!Kram och sov gott!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har burspråk, rätt okej utan gardiner men känns lite naket. Några böcker i fönstret gör att det ser lite mera ombonat ut...

      Kram ❤

      Radera
  7. Så mysigt med dina böcker. Jag tycker om att det kommer in en massa ljus, har tunna kappor i köket och bara vita persienner i rummet. Önskar dej en toppendag och en stor kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag vill också ha in ljus såklart, böckerna hindrar inte ljuset...

      Kram ❤

      Radera
  8. Jag är nog lite gammaldags, vill helst ha gardiner. Dessutom behöver jag lite ljuddämpare här eftersom det är "hårda" väggar och stengolv.
    Men kan tycka det är jättefint när jag ser hur andra inreder utan gardiner :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag är rädd det blir lite kallare, kanske måste jag tänka om men än funkar det...

      Kram ❤

      Radera
  9. Jag gillar gardiner! Men är inte sämre än att jag kan ändra mig :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, det där lät roligt.. :)

      Kram ❤

      Radera
  10. Häftigt med konstböcker istället för gardiner! Ett annorlunda
    grepp, he, he! Kul att gå och kolla i dom lite då och då!
    Ha det!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Kul att göra något annorlunda, böckerna kommer att bli oftare besökta nu och det ser rätt trevligt ut i fönstret från insidan iallafall, hi hi....

      Kram ❤

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥