Translate

.

.

torsdag 13 oktober 2016

Dubbelgångare





Har en fantastisk Ica i mitt kvarter som jag nästan alltid handlar hos och har gjort så i många år. Nu har det hänt flera gånger att någon i personalen talar om att de fått hem något som jag frågat efter. Varje gång står jag som ett stort frågetecken och sist började vi prata om detta. Jodå, det fanns en kvinna som ser ut precis som jag, kanske har hon lite lockigare hår men annars är allt likadant.

Nu är jag ju väldigt nyfiken vem denna dubbelgångare är....
Jag kan ju inte gärna be personalen ringa mig när hon är där, eller kan jag det? 😄

Detta har inträffat flera gånger tidigare, en gång på Vikingaskeppet, den gången var det en med samma för och efternamn som jag som varit där dagen innan och hon hade också sett ut som jag. Väldigt märkligt för mitt efternamn är inte så vanligt. 

Gissa jag är nyfiken på vem hon är? 👯

Kram, K ❤️

34 kommentarer:

  1. Klart du måste be affären ringa! Den andra kvinnan undrar säkert lika mycket, så hon ger säkert sin tillåtelse :-)

    Spännande med en dubbelgångare!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag får nog be dom ringa, vill ju veta vem hon är. Varför har inte jag sett henne? Hm..

      Kram ❤

      Radera
  2. Håller med AMA! Men vilket roligt sammanträffande. Det skulle ju vara hur kul som helst att träffa din dubbelgångare.

    Himla kul dubbelgångarselfie förresten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dubbelselfiens tog jag för en tre fyra år sedan. Tyckte den passade bra till inlägget. :)

      Kram ❤

      Radera
  3. Fotot var ju klockrent! En dubbelgångarselfie som BP skriver! Hoppas du får träffa din dubbelgångare snart!!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vi får se, vi kanske inte tycker vi är ett dugg lika.. :)

      Kram ❤

      Radera
  4. Hallå där! Om du tror att jag glömt dig så har jag inte alls det :-) Dubbelgångare är spännande och jag har upplevd det också, men inte med samma namn! På bilden ser det ut som du är dubbel med dig själv ... vi norskor har två i en det visste du väl?
    Kramens kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jösses, jag har nog med mig och behöver inte flera, ha ha ha... :)
      Har läst hos dig men inte kommenterat...

      Kram ❤

      Radera
  5. Du kanske inte är du!!!
    ,-))>))
    Klart du blir nyfiken, vem skulle inte bli det.
    Det är klart du ska be dom ringa dig nästa gång din dubbelgångare kommer till affären, tror dom sagt det till henne oxå, hon är nog lika nyfiken.
    Den här kvinnan måste du ju få se.
    Alla tycker nog det skulle vara jättekul att få träffa sin dubbelgångare.
    Alla sägs ju ha någon.
    Du har tur som har din på nära dig!
    Ha det fint.
    Kram Primrose :-))

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tur? Själv tycker jag det är skrämmande, tänk om hon gör något dumt? :))

      Kram ❤

      Radera
    2. Så spännande, kul om ni stöter på varann, hur reagerar man om man möter sin dubbelgångare? Ha det jättebra kramvkram

      Radera

    3. Vet inte hur man reagerar, skulle vi tycka själva att vi är lika så vore det kusligt...

      Kram ❤

      Radera
    4. Det skulle jag också tycka. Lite läskigt. Ha det bra kramar��

      Radera
  6. Vad lustigt! Men också lite kusligt!
    Har du funderat på om du har minnesluckor? Du kanske lever ett dubbelliv? :) Äsch, jag har sett får mycket konstiga filmer, tror jag.
    Be dem ringa! Det här var ju spännande. Fotot är jättebra!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha, jag är helt säker på att jag inte lever ett dubbeliv. :)
      Alla skall ju ha en dubbelgångare, men nog skulle det kännas konstigt att stå öga mot öga med sig själv i affären. 😱

      Kram ❤

      Radera
    2. Du kanske har en syster!!! Har du tänkt på den...?

      Radera

    3. Allt är möjligt, idag blir jag sällan förvånad. Fast jag tror inte det... 👭

      Kram ❤

      Radera
  7. Det där låter ju jätte spännande! Du måste ju få se henne på nått sätt!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja det börjar kännas lite kusligt. Men kanske skulle vi inte tycka själva att vi är så lika (förhoppningsvis).

      Kram ❤

      Radera
  8. Det där låter lite kusligt! Hoppas du får klarhet i mysteriet och att hon inte hinner göra något dumt��
    Lycka till❣

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vi får hoppas hon är som jag för då gör hon inget dumt. :))

      Kram ❤

      Radera
    2. Det här blir intressant att grunna vidare på...
      Och en kvinna i din ICA butik som är lik dig och sedan yttreligare en med liknande namn som du.
      Undrens tid är inte förbi.
      Kul att få veta mer...
      Kram!

      Radera

    3. Den med samma namn vet jag om, men att hon också var lik mig var något nytt.
      Denna på Ica har nog ett annat namn förhoppningsvis... Hoppas få se henne det vore kul... :)

      Kram ❤

      Radera
  9. Du får sätta dig utanför butiken tills hon dyker upp.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag får väl göra det, hi hi...

      Kram ♥

      Radera
  10. Spännande.. Jag råkar ofta ut för att människor jag aldrig sett eller känner, hälsar på mig som om vi vore gamla bekanta. Måste ha ett utseende som är lätt att föväxla med andra ;-)
    Ha en fin dag! Här är grått och kallt
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Men du ser inte vanlig ut, tvärtom så har du en vacker Mona Lisa look.. :)

      Kram ❤

      Radera
  11. God morgon ...klart man blir nyfiken hi hi fin bild på dig önskar dig en fin helg på alla vis kramen

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag kommer fortfarande inte inte in till dig med din länk du lämnar här...

      Kram ❤

      Radera
  12. Be någon som du kan prata med i personalen att de ringer dig. Detta måste du ju få veta. Hur är det möjligt? Spännande. De kan väl diskret slå dig en signal och du kan komma ner och få en lite titt.
    Härlig bild av "er två".
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Skall nog göra det, måste med egna ögon få se....

      Kram ❤

      Radera
  13. Hihi...spännande. Sätt dig utanför dö'ra vetja �� hihi. Tjusig bild på tjusiga kvinnor.
    Stora kramen och trevlig fredag.

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.