Translate

.

.

onsdag 12 oktober 2016

Bosses 29:e uppgift

Denna gång skulle vi fota några saker vi ser genom vårt fönster, jag har fått till några, Bosse ville även ha älg, katt och ko, men det fick jag svårt att se, trotts jag granskat gatan med förstoringsglas. :)

Här ser vi: Gul postbil, både stor och liten, blå postbil, sopbil och traktor.

Fåglar

Den röda postbilen kom med som bonus, har aldrig tidigare sett att vi har en röd också.


Detta är mitt bidrag denna gången och inne 
hos Bosse kan ni se fler som leker.


Kram, K



32 kommentarer:

  1. Bra jobbat där! Är riktigt stolt över dig! Å Ryska Postens röda bilar finns ju bara i Stockholm mig vetande. Så nu känner alla som leker men inte bor i stor-Stockholm också till den varianten. Den borde ge bonuspoäng faktiskt tycker jag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack snälla!
      Bosse var så snäll att han gav mig en bonuspoäng för den röda Postbilen. :D)

      Kram ❤

      Radera
  2. Grattis till väl utfört uppdrag! Ja, en extra utmaning var det denna gång.
    Och röd postbil var ovanligt.
    Jag är på g om ett tag med mitt bidrag.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack å lycka till nu...

      Kram ❤

      Radera
  3. Grattis och bra jobbat! Själv är jag helt ute och cyklar denna gång tyvärr :-(

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Der drabbar ingen fattig tänkte jag skriva, hi hi.. tar tillbaks det och önskar dig lycka till...

      Kram ❤

      Radera
  4. Älg katt och ko är det troligaste att jag sett genom mina fönster så jag borde kanske vara med och tävla!! Fast å andra sidan nöjer jag mig med att titta på andras bidrag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Så kan man ju också göra... blink blink... :)

      Kram ❤

      Radera
  5. Inte lätt att hitta vilda djur i din miljö. Bra jobbat med fordonen.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack snälla, några vilda djur här är bara att glömma. Men en kilometer bort finns dom..:)

      Kram ❤

      Radera
  6. Det kan hända mycket utanför ett fönster =)
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det kan det sannerligen och ibland blir man rent förskräckt... :)

      Kram ❤

      Radera
  7. GRATTIS bra jobbat! ,-))))
    Inte lätt.
    Men kul som vanligt.
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, ja visst e det kul?!. :))

      Kram ❤

      Radera
  8. Det tycks inte bli så stor kontrast mellan ni som bor i större städer och de som bor närmare naturen. Ska jag ge dig en eloge för att du inte ens har lite smuts och spindelnät utanför rutan. Jag gillar att bli överraskad och lära mig något nytt. Den röda postbilen ger dig en bonuspoäng. Tjusigt spanat.
    Kram Bosse

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vet du att jag stack ut huvudet för att kanske hitta något spindelnät, men icke. Grannarna undrade nog vad jag tittade efter. :)))
      Tusentack för bonuspoängen, skall förvalta den väl. :)

      Kram ❤

      Radera
  9. Riktigt bra jobbat! :)
    Tur att jag inte är med längre för utanför mina fönster finns det bara träd. 😂
    Kram! ❤

    SvaraRadera
  10. Bra gjort, grattis så jättemycket till dej. Svårt men roligt. Ha en skön kväll, kram kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack och en fin kväll Kicki.

      Kram ❤

      Radera
  11. Bra jobbat där, men såg du ingen solkatter då? Hihi.

    Ha en fin kväll fina du och Kramelikram.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu fick jag ta fram dig ur korgen igen, varför är det bara du som hamnar där. Men nu är du på plats igen. :))

      Kram ❤

      Radera
  12. Grattis och bra gjort. Du har verkligen prickat in alla fordon och den röda därtill. Det gäller ju att sitta vid fönstret och passa, inte lätt alla gånger.
    Skönt att det inte går några katter nere på gatan hos dig, farlig miljö för de små liven.
    Varm kram till dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej, här går varken katter eller vill. Fast förra vintern sent en kväll var det en katt på rymmen, tror jag bloggade om det...

      Kram ❤

      Radera
  13. Grattis till väl utfört uppdrag ... snyggt jobbat! Bra att du fick bonuspoäng för den röda postbilen :)
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, bonuspoängen var överraskande å jag blev glad. :))

      Kram ❤

      Radera
  14. Kul att titta ut genom fönster. Alltid händer det något!
    ha det bra!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Här händer alltid något, tittar allt för sällan ut genom fönstren.

      Kram ❤

      Radera
  15. Det var duktigt gjort :)
    Kram

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.