Translate

.

.

söndag 18 september 2016

Skyltsöndag



1. Kloka ord kan vi kanske behöva. - 2. Fruktskylt, men jag ser bara frukten och inte skylten, ☺
3. Skylt med skivmeny - 4. En viss dam gillar UFON och nu kan vi t.o.m flytta in i ett. ☺



Idag har jag segt internet på datorn så jag gjorde ett kollage av mina bidrag till skyltsöndag som bästa BP förvaltar. Vet inte vad som händer men de sista dagarna har det varit väldigt mycket strul med mitt internet.


Glad söndag på er alla och tack för
- ATT just DU finns.

Kram, K ♥



30 kommentarer:

  1. Så irriterande när tekniken inte fungerar men du fick till det ändå!

    Kram och ha en härlig söndag :D

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det finns inte så mycket att göra, bara bita ihop, kanske slänga datorn i väggen eller nåt. ☺

      Kram ❤

      Radera
  2. Ja sånt kan man bli frustrerad av usch men jag önskar dig en fin söndag kram

    SvaraRadera
  3. Blir tokig när det inte funkar ,-)))
    Skapa sig ett liv, så sant så!
    Du har mycket du letar efter ,-))
    Ha det fortsatt fint
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja jobbigt är det, gillar inte att bli hindrat...

      Kram ❤

      Radera
  4. VAd jobbigt när tekniken strular. HOppas du får ordning på det igen.
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  5. Det blev väl jättebra skyltat!
    KL ♥ och hoppas tekniken bättrar sig. Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Man förväntar sig bara att internet ska fungera och är det segt så är det frustrerande.
    Kanske skulle man behöva vara bortkopplad ett tag, känns dock svårt.
    Tack för trevlig skyltning och fint collage och den norska skylten gillar jag verkligen. Man skapar sitt liv.
    Kram och trevlig söndag.

    SvaraRadera
  7. Smart fixat med det härliga collaget där nu när internet är dumt. Hoppas det ordnar upp sig!

    Har själv haft internet med hicka på några ställen här i Texas på senaste tiden. Antingen går det fort, eller så stannar det upp. Sen börjar det om och går fort igen, för att sen stanna upp... Mycket irriterande! Men helt klart ett i-landsproblem :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Grrrar.... Det är ju bara så stressande... kram ❤

      Radera
  8. Ja, tänk att få flytta in i ett UFO-hus!! Fast jag vet inte om jag skulle våga....det kanske flyger iväg :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Men upp kommer vi ju iallafall, ha ha... kram ❤

      Radera
  9. Och, att just DU finns här hos oss.
    UFO hus, spännande tycker jag.
    Synd att det segar på internet fronten, så´nt är jobbigt och frustrerande.
    Varm kram till dig och ha en finfin söndagskväll.

    SvaraRadera
  10. Vilket jätte fint skyltcollage! :)
    Jag vill gärna flytta in i ett ufo. Men jag är höjdrädd! :/
    Stor kram! ❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ett ufo som går neråt kanske? :D)))
      Kram ❤

      Radera
  11. Spännande med det lite annorlunda. Hoppas det rättar till sej med uppkopplingen. Jättekul med alla dina fina och roliga inlägg. Stor söndagskram till dej

    SvaraRadera
  12. Et toppen och varierat skyltcollage! Bra jobbat! Mina favon är skivmenyn och ufon. Japp, jag gillar ufon:-)
    Stort tack för din fina skyltning och länkarna:-)

    PS. När man håller på med foton och har långsamt internet blir man galen. DS.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Galen blir man när det segar och speciellt när man inte vet vad det beror på.... Kram ❤

      Radera

    2. Galen blir man när det segar och speciellt när man inte vet vad det beror på.... Kram ❤

      Radera
  13. Trots strul fick du ihop ett bra skyltcollage! Det där ufo-huset ser spännande ut :)

    SvaraRadera
  14. Kloka ord kan man aldrig få för många av.
    Kram 💕

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.