Translate

.

.

tisdag 20 september 2016

Såg du målet? 😊

22 kommentarer:

  1. Nej tyvärr! Är en fotbollsfan. Ishockey är inte riktigt min grej, men jag läser såklart rapporteringen på Aftonbladet;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Men tjuvkikade gjorde du... :D))

      Kram ♥

      Radera
  2. Lite oväntat var det faktiskt att när vi tog en - välförtjänt! - öl på en bar i eftermiddags så visade dom matchen mellan Sverige och Finland på TV-n...

    Fast jag kollade inte, så nåt mål såg jag alltså inte :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Antar att du hade annat att titta på, he he....

      Kram ♥

      Radera
  3. Jag är mållös ;-) Såg det alltså inte!

    Kram och god onsdag <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. VI fick två mål..... Vi vann! :D)

      Kram ♥

      Radera
  4. Gillar ishockey, men här i UK är det verkligen ingen stor sport. Inte många som ens vet vad det är. Vem gjorde målet?
    Saknar faktiskt hockey då och då!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Henrik Lundqvist storspelade i mål och Anton Strålman var stabil bakåt och en fara för motståndarna framåt.

      Henke höll nollan och Strålman gjorde viktiga 1-0.

      Kram ♥

      Radera
  5. Nej, men jag läste om det....
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Nej, jag såg det inte!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Mållös, hållös, ringrostig, skojar med dig. Nej, jag har inte tid, sångtränar hela tiden, haha.
    Onsdags KL ♥

    SvaraRadera
  8. Absolut inte - men jag vet nu att jag support som kan upplysa mig :-)
    fina bloggvännen här på sajten :-)
    Må gotti kram!

    SvaraRadera
    Svar


    1. Ha ha, här får minimalt med upplysning, jag är bara intresserad av vinster. :D))

      Kram ♥

      Radera
  9. Nix, har inte tv3. Synd för jag skulle nog ha tittat.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det var ju synd men jag hoppas du inte tagit allt för stor skada av att missat upplevelsen och vinsten, hi hi hi.... :D))

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥