Translate

.

.

måndag 12 september 2016

Pokémonjakt och främmande bilder




 Igår var jag på pokémonjakt i Vasaparken, mycket smått och gott dök det upp där. :D))




Nu till något väldigt störande.
Igår när jag laddade ner bilder från mobilen till datorn så fick jag med några andra bilder som inte var mina, detta har hänt någon gång tidigare, frågan är, är det virus eller är det någon som vet hur sånt kan hända?  Bilderna var ett par tre stycken och de var inte barntillåtna kan jag säga. Kollade noga i mobilen men där fanns inte dessa tre främmande bilder.



Vi har ett strålande väder och jag skall ut och njuta, det är Spanienvärmen som kommit hit. Undrar vilket väder Spanien fick istället? :D))


Kram, K


30 kommentarer:

  1. Märkligt med dina bilder! Man kan ju undra hur det ens är möjligt.
    Visst har vi helt ljuvligt väder här , fantastiskt. Bara att njuta.
    Vad gäller det spanska vädret så är det fortfarande varmt har jafg förstått, men mer "normalt varmt" med d+30. Överskottet har nog hamnat här.
    Kul med Pokémonjakt! Men bege dig till Gamla Stan om du vill fånga många, tror de har koloni där.
    Önskar dig en härlig måndag!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag vet inte hur det är möjligt men väldigt obehagligt. Tack för tipset, skall kanske bege mig till Gamla Stan men gillar inte så mycket folk, blir så stirrig....

      Solig måndagskram ♥

      Radera
  2. Men usch! Undra var dom kom ifrån?!
    Det är ju riktigt otäckt!

    Ja, vi får fortsätta att njuta av det fina vädret! :)
    Happy hunting! :)
    Kram! ❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag vet inte, på mobilen där jag laddade ner bilderna från var allt normalt och inga främmande bilder fanns där.... Kram ♥

      Radera
  3. Men så konstigt med bilderna! Lite obehagligt :(
    Jaha, då vet jag varför vi bara har 30 grader här nere nu....det är ni som har stulit värmen ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Väldigt obehagligt! :(

      Solig Spanien värme kram ♥

      Radera
  4. Men så märkligt med bilderna fast något svar har jag inte. Ibland är det virus eller spionprogram så försiktighet är att rekommendera,.

    Kram och ha en härlig måndag <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. I så fall finns det i datorn, för på mobilen finns det inga främmande bilder.
      Var med om det en gång när jag var i Oslo och besökte Holmenkollen, då kom det en bild med därifrån som inte var min.... Kram ♥

      Radera
  5. Oj vad konstigt med bilderna! Har aldrig hört talas om något liknande faktiskt...

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har ju varit med om liknande tidigare, skall undersöka detta för så här får det inte vara...

      Kram ❤

      Radera
  6. Läbbigt med dom där bilderna... :-(

    Taskigt av dig att sno värmen från Spanien! Tur att jag inte är hemma just nu... ;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. När katten är borta dansar råttorna på bordet. Hi hi...

      Kram ❤

      Radera
  7. Väldigt märkligt det där med bilderna. Är det kanske dina infångade Pokemon som tjuvfotograferar när du sover?!? ;-)
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej, misstänker att jag på något vis fått in en kod med något program i datorn.
      Kram ❤

      Radera
  8. Otäckt när det klistrar sig fast andra program och bilder!
    Jag fick ju något program i, så att jag inte kunde ha något av de vanliga webbläsarna, utan fick återställa hela datorn och installera Linux och det har varit helt rent sedan dess.
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hoppas inte detta blir för allvarligt, får se hur det blir nästa gång jag laddar ner bilder från mobilen.

      KL ❤

      Radera
  9. Va konstigt att få andra foton? Min mobil kopierar hux flux bilder till datorn som jag redan har kopierat, men några främmande bilder har jag inte...
    Ja visst är värmen underbar! Det är bara att njuta på!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Dubbekkopier får jag också, vet inte varför... Men detta med någon annans film/bild det måste följt med från windows. Usch bli så trött på sånt. Värme kram ❤

      Radera
  10. Ja, vilket drömväder! Jag njuter! Å jag är så avis på dig att du vet hur man spelar Pokémon. Har fortfarande inte förstått hur jag ska göra...

    Jättekonstigt med bilderna. Har aldri hört talas om något liknande. Googla, så får du kanske se om fler har råkat ut för samma sak. Eller så är det dina infångade Pokémons som "förlustar sig";-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag förstår kanske inte så mycket jag heller. Jag sätter igång spelet, börjar gå å efter ett tag börjar det dyka upp saker, plockar att jag kan, lockar med godis eller bär. Jag är på level 8:a heter kuiiiiio. Kram ❤

      Radera
  11. Fy vad obehagligt med bilderna! Jag kan inte tillräckligt mycket om datorer för att begripa hur det gick till.
    Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag fattar heller ingenting....

      Kram ♥

      Radera
  12. Jag gick från Odenplan till Globen igår och fick 5 nya Pokémon som jag inte hade tidigare, är bara på Level 7.

    SvaraRadera
  13. 1) Bokens budskap gillar jag.
    2) Härliga bilder
    3) När jag fört över bilder från min telefon till datorn har det ibland kommet med flera stycken som jag inte fotat. Fann dom i mobilen så jag fick en förklaring. det fylls på med jämna mellanrum men jag tar bort dom. men jag vet ju inte om det är samma som hänt för dig ..
    Tisdagskram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Att det kommer fler bilder händer ofta men då är det mina egna gamla bilder som kommer med.... Tisdagskram ♥

      Radera
  14. Usch läskigt, hoppas det fixar sej så du får bort det. För övrigt önskar jag dej en strålande skön september dag, nu väntas det barn som kommer och sjunger för oss på träffpunkten. Kram kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Bilderna är redan borttagna, men jag vet ju inte om det ligger någon kod kvar någonstans.... Kram ♥

      Radera
  15. Men vad konstigt att du får ner bilder på folk som du inte känner. Det kan ju bero på att den mobilen som du har nu hade en annan ägare innan dig.. Jag har oxo råkat ut för det men dom sa att mobilen inte hade varit hos en annan ägare, men det hade den.

    Jag var på jakt oxo innan med mina pokémon men jag fick börja om nu när jag skaffade en ny mobil,, jag hade bara kommit till nivå 6 så det var inte mycket =)

    Dröm sött kramar ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej Annelie, min mobil har inte haft någon annan ägare....

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥