Translate

.

.

tisdag 27 september 2016

Lite foton från dagen





Har varit ute på en fotorunda, njutit uppe på toppen denna dag.

Om du undrar vad du ser så kan du titta lite längre ner.... ☺ Ser du ängeln på himlen? ☺

Backen upp hit går man på egen risk, ibland kommer det bilar i full fart så det gäller att se upp..

Höstligt var det överallt, kanske inte just på denna bild för här ser vi bara några röda löv.

 En 115 år gammal brev-duve-klubb, idag vet jag inte om vi använder oss av brevduvor.

Beviset på att hösten är här även fast vi nu inte känner det i dessa 20 graders värme.



Japp, det blev en härlig dag och nu är kvällen snart här.



Kram, K


20 kommentarer:

  1. Vilka fina höstbilder även om det är varmt och gott!! Hösten är ju så mysig med dess sprakande färger. Hoppas att bilarna höll sig lugna och att du kom helskinnad uppför/nerför 🤗🤗 backen

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, jag klarade mig med livet i behåll. :)

      Kram ♥

      Radera
  2. Där har jag gått många gånger när jag arbetade på S:t Eriksgatan.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är ju rätt långt till S:t Eriksgatan.... 20 min... :)

      Kram ♥

      Radera
  3. Bellevueparken är vacker! Har också gått där många gånger. Toppen utsikt och ett fint café längst upp, men det är kanske bara öppet under sommaren.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Undrar om det inte var öppet nu med, fast jag tittade inte så noga....

      Kram ♥

      Radera
  4. Pinsamt nog så vet jag inte ens vart denna park ligger någonstans...måste googla...aha, ganska nära mitt jobb ju!
    Ser väldigt vackert ut, och det är det ju ute nu, höstliga färger och fortfarande varmt i luften! Ha en trevlig kväll!Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Att googla ger oftast svar på de flesta frågor.... :)

      Kram ♥

      Radera
  5. Vackra foton från en park jag känner väl till. Men länge sedan jag var där...
    Härligt med denna vackra sena septemberdag.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tur man njöt igår för idag regnar det och är riktigt blött...

      Kram ♥

      Radera
  6. Vad härligt med höstfärgerna - och värmen samtidigt :-) Här börjar det också bli höstigt, men det har varit så varmt och torrt så bladen mer bara torkar och trillar av utan att få sådär superhärliga färger...

    SvaraRadera
    Svar

    1. Idag är det annat, det regnar men färgerna är fortfarande de samma.... :)

      Kram ♥

      Radera
  7. God morgon ....höstens färger är det vackraste tycker jag & vi skall vara glada över att vi har denna naturen :) fin dag kram

    SvaraRadera
  8. Stockholm har så mycket vackert att bjuda på.
    Tjusiga och talande bilder, joo, hösten börjar närma sig och det syns ute i naturen, det har du fångat bra.
    Vackra moln och änglar, dom finns där uppe.
    Ha en finfin onsdag och varm kram till dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, wiolettan, å du såg ängeln... :)

      Varm Kram ♥

      Radera
  9. Så fint och vilka vackra höstfärger ni fått. Här i Wales har inte dessa färger kommit ännu.
    Har aldrig varit i Bellevueparken, men googlade var den låg. Har varit i närheten med min kusin som bor i Vasastan.
    I Stockholm finns verkligen så många fina och intressanta platser.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jo, Lena vi har många fina parker här. :)

      Kram ♥

      Radera
  10. Visst börjar det synas att hösten är här! I dag är himlen grå men temperaturen ändå behagliga 18 grader. Tyvärr ska det nog bli kallare nästa vecka när vi ska ut på vift. Lite otur men, men...

    Kram och trevlig onsdag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tror ni får en 16 grader iallafall...

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.