Translate

.

.

fredag 23 september 2016

Bosses 27 uppdrag



Här kommer mina bidrag till kära Bosses uppdrag.

1. En person med en gammal hederlig käpp

2. en person med röd rollator
3. en person men en annan färg på rollatorn (mörk grön enligt mig)

4. en vanlig rullstol som rullas manuellt

5. En elrullstol (denna hittade jag på ABF-huset) den var till och med på laddning.

6. En permobil/scooter, bjuder på två olika...










7. En person med krycka



8.Vit käpp
9. fann jag inte



 10. Tre bevis att vår kommun underlättar för handikappade..

 11. En sak som vi saknar är en ramp på nya tunnelbanenergång på Odenplan.
Förstår inte hur en rullstol skall ta sig ner....


Nu har jag jobbat med detta så jag är alldeles grön i ansiktet, men det tänker 
jag inte visa något foto på. :D))


Kram, K


22 kommentarer:

  1. Hurra hurra hurra detta gjorde du så himla bra. Trevlig kväll och stor grattis kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag jobbade hårt iallafall, he he....

      Kram ♥

      Radera
  2. GRATTIS bra jobbat!
    Jag har lite kvar att kämpa med ,-)))
    Ha en härlig Helg!
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt jobbat igen! Å sista bilden är ju så himla brafotad också, trots att det inte finns en ramp för rullstolar. Men om jag minns rätt finns en hiss där eller...

    Du lyckades alltså inte heller att hitta en ledarhund. Har bara sett en enda ledarjycke med en blind kvinna på Roslagsbanan och det var minst för 10 år sedan. Så ledarhundar verkar inte växa på träd om man säger så. Eller så bör man tar sig till Skellefteå, som är det enda stället i Sverige där ledar-, knark och bombhundar utbildas.

    Som sagt - jag är riktigt impad av dig idag:-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Shit, jag tror jag blev ett par cm längre, hi hi hi...

      Kram ♥

      Radera
  4. Det här har du lyckats bra med! BRA JOBBAT!

    Lördagskram från mig!

    SvaraRadera
  5. Bra jobbat av dig! Har inte hunnit med mitt inlägg än - saknar en del detaljer...
    Önskar dig en fin helg!

    SvaraRadera
  6. Så bra du lyckades :)
    Kram och ha en fin lördag

    SvaraRadera
    Svar

    1. En fin lördag till dig och kram ♥

      Radera
  7. Där missade du två bonuspoäng. En selfie med grön ansiktsfärg hade varit något. :)
    På tal om något annat. Din sista bild har hög klass och tilltalar mig. Det gör också orden längst upp i samband med den uppslagna boken. Domaren kommer att ta sig en funderare på åttan. Gissa varför? :)
    Helgkram Bosse

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha.... :D)

      Litar på en rättvis domare. :D)

      Helgkram ♥

      Radera
  8. Alltid kul med Bosses lekar. Passar inte in på min blogg, men alltid kul att se hos er andra!
    Ha en trevlig weekend!

    SvaraRadera
  9. Bra jobbat! Kan förstå att du var grön i ansiktet efter detta.
    Så bra du lyckats! Stort grattis!
    Och säger som flera andra att sista bilden är suverän på olika sätt.
    Kram och trevlig lördag.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, denna gång fick man sannerligen jobba lite extra. När man är färdig så står det hjälpmedel och annat över allt.... :D)

      Kram ♥

      Radera
  10. Grattis till ett väl utfört uppdrag! Själv saknar jag den du inte hittade så jag får nog ge upp på den punkten...

    Kram

    SvaraRadera
  11. Snyggt jobbat! Men jag hade verkligen velat se selfien på det gröna ansiktet också... ;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nä det hade du inte alls velat. :D)))

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.