Translate

.

.

torsdag 1 september 2016

Bloggmaterial sökes... 😉





Ja ja, man har inte roligare Ă€n man gör sig, sitter och tittar med stora ögon..... 
De flesta mĂ€nniskor litar pĂ„ sin trygghet och gĂ„r eller cyklar under men nĂ„gon enstaka tvĂ€rbromsar och kliver över till andra sidan av gatan. 

Jag skall ta mig en en tur ut men kÀnner att orken Àr fattas, huvudvÀrk och ledvÀrk, lite frossa gör inte saken bÀttre, men direkt förkylt kÀnner jag mig inte...


En fin fortsÀttning pÄ torsdagen denna första september.


Kram, K


22 kommentarer:

  1. Vilket fin collage!Och roligare Àn man gör sig blir dte ju inte.
    Hoppas attdu hittar orken, den kanske bara tar en paus.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du kÀnner dig bÀttre!
    Jag skickar en stor kram!

    SvaraRadera
  3. Krya pĂ„ dig kramar =) ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  4. HÀr behöver man inte leta efter bloggmaterial direkt, det bara flyger pÄ en - hela tiden. Men det gör det svÄrare att vÀlja ocksÄ sÄ det Àr inte heller sÄ lÀtt :-)

    Hoppas du mÄr bÀttre!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. TyvĂ€rr inte, men det ger sig nog. đŸ€—
      Jösses sĂ„ jag hade velat vara i Vegas... Ha det toppen. Kram ❤

      Radera
  5. Är inte sĂ„ vĂ€rst förtjust i byggstĂ€llningar heller och undrar nĂ€r nĂ„'t nĂ„gon gang ska trĂ€ffa mig i skallen. Jag brukar faktiskt alltid titta upp pĂ„ stĂ€llningarna först för att kolla att det inte finns för stora glapp mellan brĂ€den.

    UtmÀrkt bloggfoder tycker jag, Ä du behövde inte ens gÄ ut;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det Ă€r Ă€nnu lĂ€skigare att se dem monteras upp, grymt lĂ€skigt... 😰

      Kram ❤

      Radera
  6. HÀr har dödats getingar i ruttna Àppeltunna. Inte riskfritt det heller. Men vi klarade oss, bÄde hund och husse.

    SvaraRadera
    Svar

    1. NĂ€men fy, det lĂ„ter ju Ă€nnu vĂ€rre Ă€n byggnadsstĂ€llningar.. 😰 tur det gick bara för er bĂ„da. 🐝🐝🐝🐝🐝🐝

      Kram ❤

      Radera
  7. En sÄdan stÀllning skulle vi behöva till landet ,-)))
    Ja nu har du att titta pÄ ,-)
    Vackert hus!
    Det verkar som det Àr nÄgot som gÄr just nu, mÄr sjÀlv inte bra.
    Krya pÄ dig!
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Krya pĂ„ dig ocksĂ„. đŸ€—

      Kram ❤

      Radera
  8. I morgon vabbar jag som mormor, dom Àr förkylda och dana, och ingen som kunde vara hemma, dÄ fick jag rycka in. Hoppas nu du fÄr bli frisk, jobbigt att kÀnna sej sÄ dÀr. Skickar en kryakram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack fina Kicki! đŸ€—

      Kram ❤

      Radera
  9. De litar lite för mycket pÄ sin trygghet. Jag vÄgar snart inte köra bil lÀngre, av rÀdsla för att köra pÄ en cyklist eller gÄngtrafikant som kastar sig ut i gatan utan att ha sett sig för. StÄr de skymda bakom buskage t ex har jag ju inte en chans att hinna se dem innan det Àr för sent.
    Kram 💕

    SvaraRadera
    Svar

    1. Reagerar pÄ körstilar och ren oförsiktighet idag av bÄde trafikanter, cyklister och gÄende.... Det Àr sÄ fullt pÄ vÄra gator och alla vill ta sig fram MED ALLA MEDEL.

      Kram ♥

      Radera
  10. Hoppas att du kÀnner dig lite piggare nu sÄ du inte blir sjuk.
    Jag skulle aldrig ha deras jobb, det snurrar i huvudet o magen bara jag mÄste stÀlla mig pÄ en stol för att byta en glödlampa... Nej, höjder Àr inget för mig.
    Var rĂ€dd om dig, kramar o dröm sött ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Sov gott 😮đŸ˜Ș😮đŸ˜ȘđŸ˜«

      Kram ❤

      Radera
  11. Bloggmaterial tar ju aldrig slut! Men för mig Àr det sÄ att ibland pockar den pÄ överallt och ibland gÄr den inte att hitta hur man Àn söker... kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Lite sĂ„ Ă€r det ju.. đŸ€—

      Kram ❤

      Radera



Du vet vĂ€l att du Ă€r ren och skĂ€r kĂ€rlek? ♥