Translate

.

.

tisdag 9 augusti 2016

Uppåt väggarna..





Vackert hus...


Nypon, fast de ser ut som tomater...


Lastpallar uppåt väggarna...





Nu ligger de här som en gul matta på trottoaren,...

Vi kommer att få lite regn och rusk men det står vi väl ut med efter denna fina sommar, precis när jag skriver detta så tränger en solstråle fram genom molnen och ner på mitt tangentbord. :D)
Tar det som ett tecken att vi inte skall ta ut något på förskott! ☺


En fin tisdag och tack för att just du finns härliga människa!


Kram, K



28 kommentarer:

  1. Usch ja här är det rena hösten idag :( blåser som tusan tvi så trist ...ha en fin dag fina du kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha en fin dag du med Eva. Kram ♥

      Radera
  2. Här är det rena hösten i dag. Blåser rejält och dessutom är det kallt...

    Men jag önskar dig en fin och solig dag på alla vis!

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack detsamma önskar jag dig. Förresten, glöm inte att bind fast dig, hi hi...

      Kram ♥

      Radera
  3. Jag skulle inte ha nåt emot lite regn nu, faktiskt. Eller mycket regn, fast inte så långvarigt. Nån dag skulle räcka :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Du får nog tyvärr inte bestämma mängden så var
      försiktig med vad du önskar. :D))

      Kram ♥

      Radera
  4. Ja, här blåser det uppåt väggarna ;) Den där lastpallen var inte att leka med, hihi.
    Ruskväder, träden böjer sig, men just nu tittade en solstråle fram här hos mig också, det blev visst direktkoppling :D

    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är lite mysig att vara inne när det blåser ute. Men att vara ute i blåst det hatar jag.... KL ♥

      Radera
  5. Du har helt rätt. Sommaren är och har varit underbar, vädermässigt tycker jag. Inte för varmt men lite lagomt. Idag är det kanske lite väl blåsigt, men slipper man vara ute på vattnet så går det bra.
    Håller med dig om att nyponet ser ut som en tomat.
    Ha en bra dag.
    Varm kram till dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. På vattnet ville jag absolut inte vara och på trottoaren med alla löv som blåser in i munnen på en så har man lunchen avklarat. :D)

      Varm kram ♥

      Radera
  6. En del blåst är det mellan varven så jag tror jag stannar inom husets väggar ett tag. Och går jag ut hamnar jag väl på någon vägg av blåstens kraft....
    Men det lugnar väl ner sig, får hitta lä. Och på sjön ska jag inte idag.
    Önskar dig en trevlig tisdag.
    kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Går vi ut idag så riskerar vi få en fri resa dit vi skall, hi hi hi.... :D)

      Kram ♥

      Radera
  7. Nej, inte är väl hösten redan i Sverige? Nu ska det ju vara högsommar!
    Hoppas solen kommer fram och värmer idag också!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej, nu är hösten på ingång, men den är fin den med så jag gnäller inte utan bara piper lite, hi hi hi,,,,, :D)

      Kram ♥

      Radera
  8. Här i Skåne är det riktigt höstrusk i dag och det tycker jag känns rätt så skönt eftersom jag ligger inne och är sjuk.... Och visst har även hösten sin charm tycker jag ♥
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Läste hos dig, ger dig en jättekram och hoppas på snabb tillfrisknande...

      Kram ♥

      Radera
  9. Hoppas det blir mer sommar, regnar och blåser om vartannat här, men skönt när solen är framme. Ha en fin dag och kram till drj härliga människa����

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nja, nu får vi nog vänta till nästa år, men än får vi nog vara med om några varma kvällar.... Kram ♥

      Radera
  10. Härligt att solen kämpar på att skina:))Än är det inte höst. Lustigt sätt att placera en träpall på:)) Trevlig dag

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, här är mycket uppåt väggarna, hi hi...

      Kram ♥

      Radera
  11. Nej, inte vill jag ta ut hösten på förskott den 9 augusti... Här blåser det som bara den, men jag har inte sett löv på marken... än.

    Gillar lastpallen på väggen där. Annorlunda och riktigt fräckt!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Var just ute och då blåste det ingenting, när jag kom hem satte det igång och nu yr de falna löven hejvilt omkring.... :D)

      Kram ♥

      Radera
  12. Vilket vackert hus! Och så gillar jag lastpallen på väggen - gillar det som är udda och annorlunda och sticker ut.
    Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Gillar också det som sticker ut.... :D)

      Kram ♥

      Radera
  13. Jag har oxo laddat ner så jag spelar pokémon, ja jag har inte många utan bara tagit dom som har varit här i närheten.

    Det är konstigt det här med att du har haft en fin sommar, här var den bara några veckor o sen har det varit skitväder. Vi hade några dagar innan midsommar o sen i några dagar i juli sen har det varit höstväder. Det är så tråkigt o jag blir på dåligt humör.

    Igår hade vi 13* på morgonen sen gick det upp till 15 om jag inte minns fel. Idag har det varit så kallt igen så jag har legat under min filt.

    Nä nu ska jag krypa ner i sängen igen, hoppas att du sover gott. Kramar ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har förstått att alla inte haft det lika fint, tror det mest varit Gotland, Stockholm och i norr som det varit så fint.

      Godmorgon! :D)

      Kram ♥

      Radera
  14. Jag tycker man kan ana en liten hint av höst i luften nu. Jag promenerade till jobbet i morse och luften kändes så där frisk och klar som den gör på hösten. :) Det var lite blåsigt och lite kyligt men helt underbart. Solen sken!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Var precis ute och tyckte det var skönt, inte alls så blåsigt som igår...

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.