Translate

.

.

tisdag 30 augusti 2016

Solen är tillbaka...






 Solen är tillbaka, jippie! :D) Själv är jag fortfarande risig!
Men livet går vidare och utanför mitt fönster ser jag hur de bygger upp en ny vacker byggnadsställning, alla som känner mig vet hur jag älskar dessa.
OM det nu bara visade sig till att vara till någon nytta, förändring eller så, men så är det inte alltid. :/


Nä, jag återgår till naturen, det är här jag trivs som bäst.






Var det någon som såg Vetenskapens värld igår?



Trevlig tisdag på er alla finaste juveler.

Kram, K


12 kommentarer:

  1. Byggnadsställningar kan göra vem som helst deprimerad. Hoppas det är ett snabbt projekt.

    Kram och krya på!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nåja, deprimerad tillåter jag inte att den gör mig, hi hi hi...

      Kram ♥

      Radera
  2. Byggnadsställningar är inte vidare trevliga att titta på!
    Hoppas du får en fin dag och att du snart känner dig piggare!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag ogillar också byggnadsställningar. De byggs av håglösa karlar (ja, oftast) som åstadkommer ingenting, som du säger, det blir ingen förändring. De skymmer och tar plats i all evighet. Krya på dig!

    SvaraRadera
  4. Nu njuter vi idag av solen och kanske kommer den in genom dina fönster trots en ful byggnadsställning. Hoppas!
    Dessa ställningar gör en inte alls på gott humör och oftast medför de buller.
    Härliga naturbilder! Önskar dig god bättring så att du snart komme rut till naturen igen.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Har varit ute så jag fick lite strålar på mig... :D)

      Kram ♥

      Radera
  5. Nej den såg jag inte, alltså har jag missat något ,-)) ser sällan på TV.
    Fina bilder ,-)
    Ja naturen är fin.
    Byggnadsställningar ser man ofta lite här och där, och uppe länge är dom.
    Har aldrig tänkt på om det fixas nåt eller inte ,-)
    Hoppas du kryar på dig!
    Själv känner jag mig tom i skallen ,-)
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hoppas skallen fylls med bra saker snart...

      Kram ♥

      Radera
  6. Byggnadsställningar finns det överallt i stan just nu. Kul att det går bra för byggbranschen, mindre roligt för lägenhetsägarna.
    Men visst kändes det helt underbart med ytterligare en solig dag. Å resten av veckan ser inte så dum ut den heller:-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Glädjespridare där 🤗 härligt med vädret. Kram ❤

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.