Translate

.

.

lördag 13 augusti 2016

Porträtt








Godmorgon solstrålar. :D)

Sitter och dricker kaffe, har precis ätit bär
 med yoghurt det var gott å ute är det grått men torrt. :D)
Visst är det väl så att när sommaren är över så får vi mera tid över till annat?
Men själva omställning är inte så lätt, flip flop blir till skor, linnen till tröjor och poncho. 
 Det känns det lite vemodigt just idag, men det är helt okej för det är bara den mentala omställningen som satt igång. :D)

Önskar dig en fin lördag med allt det bästa.


Kram, K




24 kommentarer:

  1. Vilken häftig bild! Nästan så att jag satte mitt morgonte i halsen ;-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, det är gott att få ta fram djuret i sig. :D)

      Kram ♥

      Radera
  2. Förhoppningsvis är inte sommaren över.
    Jag hoppas bara att den dragit sig undan lite för vila lite :)

    Önskar en fin helg
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Sommaren är nog över men många fina dagar kan vänta oss ändå. :D)

      Kram ♥

      Radera
  3. Hääääääälp...här jag hamnat hos comsi comsa??? Hihihi. Roliga härliga du. Tack för skräckupplevelsen. Jag flög rätt upp ur stolen haha. Men vilken häftig bild!����.

    Svar: choklad fortfarande kvar. En evighetschocklad haha.

    Kram på dig solstrålen

    SvaraRadera
    Svar

    1. hi hi hi, hoppas du hämtat dig... :D)))

      Kram ♥

      Radera
  4. Det ser ut som Snapchat, det roar vi oss med, mina döttrar och jag, haha, kan pigga upp med fulbilder.
    Vråååååål, ja, du var mig en best ;)
    Jag har snötit solen hit till Lidköping idag, och släppte iväg den för en stund sen till dig och resten 08-or. Ni har ändå haft det så fint hela sommaren!
    Golördag KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja vi har haft tur med vädret här..... :)

      Söndags-KL ♥

      Radera
  5. Haha! Ja, man kan göra mycket med telefonerna :D
    Och visst är det lite trist att sommaren är över hos er....det är ju bara augusti! Men den kommer kanske tillbaks!
    Kram och trevlig kväll

    SvaraRadera
  6. Brrr..vilken bild! Där vaknade jag till!
    ..och kanske kanske får vi lite sommarvärme igen..."håller tummarna"!!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nja, vi får nog vänta till nästa år...

      Kram ♥

      Radera
  7. Känns som sommar (återigen) försvann i ett nafs.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vi fick ju ha det fint väldigt länge....

      Kam ♥

      Radera
  8. Grrrrrrr! Du är en mästare på Photoshop ser jag och skräckinjagande är du också.

    Alltså idag borde du ha fått en positiv överraskning - 23 grader varmt i eftermiddags och sol. Där kom väl flip-flopsen på och jackan av igen;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Blev du rädd? :D)

      Vilken eftermiddag vi fick, wow...

      Kram ♥

      Radera
  9. Haha, du är härlig du! ;) Just nu är det lite svårt att klä sig i efter väder. Det svänger ju hela tiden. Igår fick vi för första gången i sommar vrida på värmen i elementen här hemma. En liten föraning om att hösten är på väg. Men jag håller tummarna för att sandalerna får lov att vara med ett tag till. Kanske även baddräkten. :)

    Kram på dig♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hoppas kan vi ju alltid.... :D)

      Kram på dig ♥

      Radera
  10. Visst är det svårt att ställa om sig och jag gör det helst inte förrän september kommer. Augusti är en sommarmånad så jag hoppa spå fortsatt fina dagar.
    Vilken rolig bild! Är det här du ställer om dig!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, jag blir lite djurisk vid den mentala omställningen... :D)

      Kram ♥

      Radera
  11. Läcker bild! Visst är det så. Alltid lite vemodigt när sommaren lider mot sitt slut. Så länge jag hade mindra barn tyckte jag det var ganska skönt när de började skolan igen och vi kom in i rutiner. Nu njuter jag hellre av en lång skön sommar!
    Tack för kommentar :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag gillar alla våra årstider så det är okej, man saknar alltid det som varit bra. :D)

      Kram ♥

      Radera
  12. Oj vad du röt till där då! ;-)

    Här blir nog sommaren kvar ett tag till, så omställningen väntar jag lite med :-)

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.