Translate

.

.

torsdag 25 augusti 2016

Kuiiiiio





Vilken gårdag, sol och varmt väder, alla jag mötte gick med ett stort leende runt munnen.


Vattnet låg spegelblankt, båtarna väntande på att få släppa loss.... :D)


 Innan så hade jag lägenheten full med gubbar grabbar här hemma som spolade ur avloppen.
Vet inte hur många dem var i badrummet, kanske 112 stycken... :D)





Har förresten haft ont i magen, sidorna och ryggen de sista dagarna, ondast gör det när jag andas in men även annars. Måste jag söka kanske?





Pokémonspel blev det också, nu är jag på level 8, jag spelar bara då och då men när jag spelar så är det fortfarande så himla kul. :D)


Ha en fin dag fina stjärna där!


Kram, K




24 kommentarer:

  1. Det är ett spel jag har hört talas om men inte satt mig in i hur det fungerar. Något med mobilen?
    Fina somriga bilder, härligt. Vackert med spegelblankt vatten.
    Har du ont hela tiden och inte känner igen värken, så sök läkare så de kan hjälpa dig att slippa ha ont.
    Sköt om dig och varm kram till dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, man laddar ner Pokémon till mobilen och måste promenera, ju längre ju bättre....
      Det började göra ont för några dagar sedan, just i denna stund känns det faktiskt bättre så det kanske är något tillfälligt... Varm Kram ♥

      Radera
  2. Snart god förmiddag! Oj, klockan går fort. Vad är Kuiiiio? En pokémon kanske?
    Vilka spegelblanka fina bilder de första tre där. Klickade på dem och de blir suveräna då.
    Har du besvär vid andningen, tycker jag du ska söka. Annars känner jag igen det där, man vill inte känna sig sjåpig.
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag heter kuiiiiio på pokémon.
      Det onda har lagt sig lite nu, håller koll... Har inte haft så här förut...

      KL ♥

      Radera
  3. Vilka vackra bilder i vackra omgivningar.
    Synd bara att båtarna inte används nu när många av deras ägare börjat jobba igen. Tror de skulle tycka om att få ta sig en tur.
    Underbart sensommarväder så det är lika bra att njuta nu så mycket det går.
    Kanske bra att kolla upp varför du har ont om inte värken snarast ger med sig.
    Kram från mig!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är synd att båtarna oftast blir stående nu, sen är det snart dags att ta upp dem.... Tror eller hoppas det onda är på tillbakagående, just nu kan jag andas sjupt utan att det gör så ont... Kram till dig från mig ♥

      Radera
  4. Visst är det fantastiskt hur ett fint väder påverkar oss positivt. Går värken inte över inom kort hade jag kontaktat läkare.

    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Värken är bra mycket lindrigare nu...

      Kram ♥

      Radera
  5. Härligt med sommarväder!
    Hoppas din värk snart går över. Annars hade jag nog också hört mig för vad det kan vara!
    Det känns alltid bättre när man kollat upp det!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu är jag en sån som inte söker i första taget, men när något dyker upp som man aldrig haft tidigare då undrar jag.... Tänkte först på njurarna för det var där det var som värst.... Kram ♥

      Radera
  6. Jag kär på tillfälligt, men det är ju jag det ,-))
    som inte gillar vita rockar fast det är ju kanon att dom finns.
    Ja många grabbar.........skönt att få det besöket avklarat, för igår var det en härlig dag.
    Jag får inte in en pokemon i min mobil, den ser alldeles FÖR stor ut ,-)))
    Är nog bra att pokemon finns folk rör på sig som aldrig förr ,-))
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Skruvar du isär mobilen och lägger den i hett vatten så töjer den sig kanske och då kanske du får plats med en pokémon. :D)))

      Kram ♥

      Radera
  7. När du hade så många grabbar i din lägenhet "ler" fick du väl nåt att titta på, hi hi....

    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nog hade jag att titta på alltid, ha ha....

      Kram ♥

      Radera
  8. Jaha, är det så de ser ut Pokemonarna. Blir nog inte av för mig, Hjo-Hjo skulle inte gilla at ha dem i trädgården.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hjo-Hjo skulle älska pokémon det är jag helt säker på.... :D)

      Kram ♥

      Radera
  9. Kunde du inte fånga dom där gubbarna i badrummet istället för Pokémons? ;-)

    Jag tycker nog att du ska kolla upp det där.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vem har sagt att jag inte fångade gubbarna? 😉

      Kram på dig ❤

      Radera
  10. Vilka härliga bilder, lika lyckade som vädret igår och halva dagen idag.
    Nu vet jag ju inte hur gammal du är, men om du är över 50 är det bara att vänta en eller två veckor, då brukar krämpar gå över av sig själva. Jag vet;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Alltså jag svimmar, två veckor? 😭😭😭😭😭😭 nä så länge står jag inte ut. Nu är det dessutom så att jag närmar mig de 60 så då kanske det blir den dubbla tiden. 😭😭😭😭
      Det onda försvann under dagen men är nu tillbaka värre än tidigare. Misstänker att jag inte sett slutet på denna historia annars är det just vad jag har. 😂😂

      Kram ❤

      Radera
  11. Haha112 stycken, inte illa. Visst är det härligt väder ich ja drt tycker jag du ska göra om det inte vill ge med sej. Har nedladdat pokemon, barnbarnet som gjort, men inte spelat ännu. Lycka till kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hoppas du finner glädje i spelet, det tar en stund innan man fattar hur det funkar, men sen är det så kul. 🤔🤗 Kram ❤

      Radera
  12. Idag har det regnat här i Sollentuna, fast solen kom fram ett litet tag.
    Hoppas du är bättre från det onda. Och så fina bilder du tagit i går!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag var smärtfri på dagen men nu har det satt i gång igen. Gäspade nyss å jäklar så ont det gjorde. Av avaktar till måndag å får se hur det är då...

      Kram ❤

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.