Translate

.

.

måndag 29 augusti 2016

Ingen bra början....











Veckan började inte särskilt bra. Först var jag utan internet, sedan har jag ont i lederna, även leder som jag inte visste fanns.

Ute regnar det småspikar, gula löv ligger tjockt på trottoaren. Lätt att halka på, kanske bryta benet om det vill sig extra illa.

Känner mig otålig och irriterat, grrr....

Bilderna är tagen en annan dag, regnet kände jag att jag inte ville bjuda på, det blev ett tillräckligt trist inlägg ändå.

Kram, K

28 kommentarer:

  1. Aj då men nu får vi väl hoppas på att det bara kan bli bättre!

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Förhoppningsvis blir det bättre... :D)

      Kram ♥

      Radera
  2. Innan jag hade leat upp mig i morse sved det i ryggen, ack ack.
    Kanske det är regnrusket som gör dig ont i lederna? Värmen är då bra mycket bättre.
    Krya på dig KL ♥

    SvaraRadera
  3. Så trist att du inte känner dig pigg och regnet och fukten är ju ingen bra kombo tillsammans med leder som gör ont.
    Men nu ser det ut att ljusna lite så solen kanske bryter igenom.
    Önskar att du piggnar på dig.
    Stor kram och tack för de fina bilderna.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nä någon sol som försöker bryta igenom ser jag då rakt inte.... :D)

      Stor kram ♥

      Radera
  4. Nämen! Det som brukar vara så glatt härinne!

    Men man har ju sina dagar, gula löv och regn gör dem knappast bättre. Men tänk när solen bryter igenom och skiner mot de våta löven. Då är det vackert!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Är det alltid bra då är något väldigt fel. he he... :D))

      Kram ♥

      Radera
  5. Jag har nog med regn! Fy så trist det är, brukar inte klaga på vädret men nu har det regnat nog!
    Inte kul med ledvärk; hoppas du blir bra igen snabbt.
    Gula löv, jag föredrar de gröna ,-))
    Lätt att halka fy ja.
    Nej idag är inte jag heller på topp.
    Ha det så fint du bara kan! KRAM Primrose ,-)
    Idag hade det nog varit lättare att ta arg bilden ,-)))))

    SvaraRadera
    Svar

    1. Har tänt ljus och ätit lunch. Förhoppningsvis kommer det att ljusna för oss båda. (om vi har tur) :D)))

      Kram ♥

      Radera
  6. Nu regnar det här också ser jag. Det regnar alltid på fel årstid i Sverige. Men det är lönlöst att klaga, SMHI bestämmer som de vill ändå.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu har du väl fel, inte är det väl SMHI som BESTÄMMER vädret heller? :D))))

      Kram ♥

      Radera
  7. Men så tråkigt att höra att du inte mår bra :(
    Jag skickar en stor solkram till dig!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Såna här dagar får man också stå ut med.... :D)

      Kram på dig ♥

      Radera
  8. Nej, ingen bra början på veckan alls. Om jag var dig så skulle jag lägga mig i ett varmt doftbad för att mjuka upp lederna. Å misströsta inte - imorgon och på onsdag är sommaren och värmen tillbaka - om man får tro väderprognoserna alltså.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ser du in i mitt badrum? :D))) Solen kommer inte förrän på onsdag, två dagar kan jag alltså vara grinig... :D)))

      Kram ♥

      Radera
  9. Det låter nästan som du har influensa på gång...?
    Hoppas du klarar dig!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hoppas inte... 😭
      Det är så konstigt i lederna, ont precis överallt...

      Kram ❤

      Radera
  10. Så olika det kan vara. Jag som var så glad att det regnade i morse och var glad att jag kunde gå ut, inte så länge men en liten promenad orkade jag med.
    Dåliga dagar de kommer då man minst anar det.
    Önskar att du snart kryar på dig och värken försvinner.
    Varm kram till dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, så olika det kan vara.
      Har aldrig haft problem med ledvärk så detta är nytt....

      Varm kram ❤

      Radera
  11. Usch ja, idag gick inte vädret att pigga upp en! vilket regnväder...bläää, tur för mej som var tvungen att memorera jympapasset..för det gjorde jag inomhus!!! Ledont är inget vidare,maken har såna problem med ett knä. Kan det vara artros tro? I morgon är det i alla fall en annan dag...förhoppningsvis lite bättre!!! Kram på dej!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tror det är lite artros och något annat som jag inte vet vad det är....

      Kram ♥

      Radera
  12. Tycker det är bra att du skriver även då. För just så är livet, drt är inte alltid en dans på rosor även om man vill drt, långt ifrån. Men jag önskar du blir bättre och slipper ha ont, stor kram från mej

    SvaraRadera
  13. Livet går upp och ner, och det måste man kunna få skriva om på sin egen blogg, tycker jag, som inte gillar glättiga och överslätade bloggar som inte tar upp de problem som faktiskt också tillhör livet.
    Ledvärk (+ huvudvärk) får jag vid väderväxlingar. Det kanske var något sådant du kände, för det var väl rätt kraftiga väderväxlingar i stora delar av landet igår.
    Kram 💕

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, det är nog väderväxlingar och nya saker tillkommer ju med åren, hi hi....

      Kram ♥

      Radera
  14. Då ska du få en jättekram av mig.
    kraaaamis

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.