Translate

.

.

onsdag 31 augusti 2016

Det rörde sig i vattnet


Gick längst med vattnet så jag hörde något plaskade, en kvinna i gul hatt badmössa kom simmande,, he he, var ju tvungen att ta en bild. :D) Detta var för några dagar sedan. Tänk vilken förmån jag har som har så nära till natur och vatten samtidigt som jag bor mitt i en storstad. Tacksamhet! ♥




Ligger och gör ingenting. Ute är det tyst men på morgonen var det ett himla liv med motorcyklar, långtradare, bussar och lastbilar som alla ville ha plats och komma fram. Ett vilt och ilsket tutande och marken gungade, håller marken verkligen för all denna tyngd?



Nu får du ha en fin fortsättning på onsdagen, själv fortsätter jag ta det lugnt.


Kram, K



28 kommentarer:

  1. Jag gillar dina bilder!
    Njut av stunden!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att du får en fortsatt fin dag. :) Här är det sängläge vare sig jag vill det eller inte. Ute strålar solen och jag ligger sjuk. Känns som ett lite trist sätt att tillbringa augustis sista dag men det är som det är. Vi kör vila, te och film så att jag förhoppningsvis blir pigg och kry snart. ;)

    Ha en fortsatt fin dag och kram på dig♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Då är vi båda sjuka, men inte känns det lättare för det. Hi hi... 🤗
      Kram och krya på dig ❤

      Radera
  3. Jag ligger också och gör just ingenting. Men ute på terassen eftersom det blev en så vacker och solig dag. Fortsätt njuta! 😙

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tog mig ut på gården men ville bara in igen, är trött och har frossa och ont i lederna..

      Kram ❤

      Radera
  4. Vilka ljuvliga bilder du bjuder på idag! Då vet jag att allt är bra med dig kära bloggvän!
    Tack för hälsningen i besöksboken på min nya sida.
    Stor kram fotografen, du bor inte alls dumt! <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är en riktigt gåva att ha så nära till naturen och vattnet. Uppskattar det till max. 🤗

      Stor kram ❤

      Radera
  5. Det såg kallt ut där i vattnet, men hon fuskade ju med våtdräkt... :-)

    Här gör jag inte många knop heller just nu, men snart blir det frukost och sen ger vi oss ut på stan :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja du Ama, i Vegas rullas inga tummar. Hi hi hi...

      Kram ❤

      Radera
    2. Det är väl här man ska rulla tärningar, inga tummar... ;-)

      Radera

    3. Ha haha, just det, tärningar rullas.... :D))

      Kram ♥

      Radera
  6. Härligt att ha nära till natur och vatten, härliga bilder bjöd du på också, fortsatt trevlig dag kväll, kraam

    SvaraRadera
  7. Visst är det härligt att ha nära till vatten! Idag när vi lagade mat simmade en granne förbi vårt köksfönster, haha ;)

    SvaraRadera

  8. Ha ha ha, vilken tur att ni inte skulle ha färsk fisk 🐠 🏊 till lunch. 😄

    Kram ❤

    SvaraRadera
  9. En väldigt klok kvinna ser jag. Hon har en våtdräkt på sig för att inte frysa ihjäl;-)

    Du är verkligen lyckligt lottad att bo just i Vasastan, där finns ju allt inom gångavstånd och parker samt vatten finns ju överallt där inom gångavstånd.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Visst är det så, vill jag ha massa folk runt mig går jag till höger och vill jag ha det lungt så går jag till vänster. 🤗
      Kram ❤

      Radera
  10. Visst är det fint att bo mitt i stan men ändå så nära naturen. Men det är å andra sidan aldrig helt tyst i stan...
    Känner likadant där vi bor; storstad, småstad, vatten och natur alldeles i narheten.
    Jättefina bilder från din del av stan so också varit min.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Utanför mig är det allt annat än tyst men i hagaparken är det tyst... 🤗

      Kram ❤

      Radera
  11. Bra att du tar det lugnt så du blir helt kurant igen.
    Grattis till uppdraget med biblioteksböckerna, bra gjort. Verkade på nätet som att Bosses bok bara finns på ett bibliotek i Sthlmstrakten. Bra med en lek som vi kan göra delar av bara om det passar bäst.
    Fina bilder. Simmerskan i vattnet, underbara foton.
    Kram och krya på dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack Wiolettan, krya på dig du med...

      Kram ♥

      Radera
  12. Bättre än så kan man knappast bo! Den perfekta kombinationen om man frågar mig :D När man bor i storstäder är det extra viktigt att bo rätt.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag är väldigt förnöjd... :D)

      Kram ♥

      Radera
  13. En sån manlig simmare simmade fram och raggade på mig när jag satt på en sten vid Delsjön haha det va nog det bisarraste ragg ever :)

    Ha en kanon vecka :)

    LOVE Maria

    SvaraRadera

  14. Va, är det sant? Ha ha... Du skulle kanske ha "nappat" 🐋 😂😂😂

    Kram ❤

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.