Translate

.

.

lördag 27 augusti 2016

Bosses lek 23






Denna gång skulle vi ha så många färdmedel som möjligt i en och samma bild, tog massor av bilder men valde denna. Här ser vi: Cykel, barnvagn, bil, buss, motorcykel, taxi, polis, varubil, lastbil. Jag vill ha 9 poäng för dessa, är det fler så får du kära Bosse lägga till dem, hi hi....





Sen skulle vi ha en bild där vi ser arg ut, så här ser jag ut när jag
 är arg, fast enligt mig ser jag mest ut som ett fårhuvud.


Japp, detta blir mitt bidrag denna gång, om man förstorar bilden får man syn på alla färdmedel som jag hade med i bilden.


Hos vår härliga Bosse kan du se fler som tävlar leker. ☺


Trevlig lördag med sol och värme.


Kram, K












30 kommentarer:

  1. Härlig bild av dig. Det gjorde du bra. Även den fina bilden över alla fordon i rondellen. Många poäng blev det som du räknade upp. Grattis!
    Hoppas att du också får en finfin dag.
    Varm kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Allt finns i bilden, syns väl när bilden förstoras upp.. Det mesta är framför bussen, motorcykeln är rakt över från bussens bakdel... Polisbilden och det andra är framför bussen... Varm kram ♥

      Radera
  2. Bra jobbat och bilderna blir alltid bättre i förstoring!
    Grattis!
    Önskar dig en fin lördag.
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Utan att förstora så ser man ju inte allt som finns i bilden...

      KL ♥

      Radera
  3. Jag tycker absolut att du ska ha poäng för allt du hittade :)
    Och bilden på dig är jättefin!
    Kram och trevlig lördag

    SvaraRadera
  4. Jag tycker du ser mer gullig än arg ut där :-)

    Sen ser jag även hästar i den där första bilden. Apostlahästar. Dom färdas jag oftast med, faktiskt :-D

    Ha en härlig lördag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Var ser du Apostlahästarna?


      Kram ♥

      Radera
    2. Benen. På både hon som går och dom som cyklar :-)

      Radera
  5. Är man en lus så kan man säkert ha hunden som färdmedel också!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi, ja det har du rätt i.... :D))

      Kram ♥

      Radera
  6. Vilken söt fårskalle. Passar mig som fortfarande har halva hjärnan kvar på Gotland. Snygg bild men domaren ser inte följande saker. Taxi, polis, lastbil och motorcykel. :)
    Kram Bosse

    SvaraRadera
    Svar

    1. Du måste ju förstora bilden Bosse. Allt är väl synligt när du förstorar....

      Kram ♥

      Radera
  7. Grattis till ett mycket väl utfört uppdrag!

    Kram <3

    SvaraRadera
  8. Härligt, och vad du har lyckats bra med leken. Många fordon där. Arg ser du ut på ett gulligt sätt. Hihi.

    Kramelikram på lördagen

    SvaraRadera
    Svar

    1. Arg på ett gulligt sätt? Hm.. 🤗

      Kram på söndagen ❤

      Radera
  9. Grattis, vilken härlig arg bild du fick till ,-)))
    En knepig uppgift var det ,-))
    Ser fler fordon nu när jag redan lagt in mitt inlägg ,-))
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det blev misslyckat men bilden, såklart man skall se vad som finns där... 😨

      Kram ❤

      Radera
  10. Kul!
    Hälsningar från Edinburgh

    SvaraRadera
  11. Fantastiskt jobbat här. Å Roslagstull är ju den givna platsen att få med en massa åkdon med hjul. Du har lyckats riktigt bra där.

    Den arga selfien är jag inte lika förtjust i. Den är liksom inte du om man säger så;-)

    SvaraRadera
  12. Bra jobbat!Stort grattis! Och just här är ju en utmärkt plats att hitta alla fortskaffningsmedel på.
    Och visst blev det en rar argbild!
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag kan nästan gissa var du är. 🤗

      Kram ❤

      Radera

    2. Jag kan nästan gissa var du är. 🤗

      Kram ❤

      Radera
  13. Oj så bra jobbat med alla fordon, fast jag ser visst dåligt nu mitt i natten, hittar banne mej ingen mc eller polisbil eller taxi...får kolla igen i morgon!
    Säger som Ditte att det var en rar argbild! Kram och sov gott!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Mc är rakt över bussens bakre del och det andra framför bussen. Men jag har observerat att det inte går att se. Mitt fel... 😳

      Kram ❤

      Radera
  14. Bra jobbat - jag ser lite dåligt, men är övertygad om att allt finns med :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi, snällt av dig att lita på mig men allt måste gå att se, det gjorde det för mig innan jag publicerade bilden. Så tokigt kan det bli... 🤗

      Kram ❤

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥