Translate

.

.

söndag 24 juli 2016

Skyltsöndag








Jo, det fanns mycket bröd att välja på, det fanns små skålar för provsmakning...




 Du missade väl inte hjärtat? ☺





Gamla tåget fick följa med i bara farten till skyltsöndag som BP förvaltar.

En ny solig och mycket varm dag väntar på en, idag skulle jag behöva ta det lugnt, hade svårt att somna i natt, gick upp flera gånger och när jag tittade ut där mellan träden så såg jag den, vem? Jo månen såklart. Boven! ☻

Önskar dig en fin söndag och njut fullt ut om du kan.


Kram, K


18 kommentarer:

  1. Här var'e mat och dryck-skyltar, minsann! Tackar! Mycket att välja på. Cykeln har jag använt idag, både IRL och i min blogg, så jag tar tåget.
    Njutnings KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Duktiga du som i värmen cyklar.. 🚲

      KL ❤

      Radera
  2. Härliga somriga bilder!! ååååå va mysigt du har runt dej, caféer, parker & fina miljöer, Stockholm är en riktigt upptäckar stad!! :))

    Må så gott! & kram i värmen <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack Lena, må så gott!

      Kram ❤

      Radera
  3. Så fina skyltar från Djurgården! Å du missade väl inte det lilla vita hjärtat på cykelskylten;-)
    Bonusbilden är suverän. En "tågspårvagn" med andra ord. Har aldrig sett en sådan. Även här lyckades du med att ha skyltar med (i kuren).

    Suveränt jobbat! 1 000 tack för toppen skyltning och länken.

    PS. 29 grader här som bäst. Å du fullmåne var det väl för några dagar sedan;-) DS.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Fattar inte detta med fullmånen här var den i natt och vi bor ju relativt nära varandra. Eller har vi var sin måne? 🌝

      Kram ❤

      Radera
  4. Vilka fina och "Djurgårdiga" skyltar! Och några av mina favoriter är med här! Ännu bättre!
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Djurgården är en pärla så det var roligt att du fann några
      favisar. 🤗

      Kram ❤

      Radera
  5. Jaså du. .gubben i månen håller dig vaken om nätterna......dags att ta ett ordentligt snack där tror jag.

    Fin och trevlig skyltning som gillas.
    Ha det gott och Kramelikram.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Oftast stör inte månen mig men inatt var det som förgjort. 🙄

      Njut och ha det gott, kram ❤

      Radera
  6. ♫♪ Någonting att äta, någonting att dricka ♫♪ Inte utan att man blir lite fikasugen nu.... Vilken tur att det står en ananaspaj i ugnen som strax är klar!!
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ananaspaj lät gott, tyvärr blev jag hungrig nu vilket var opassande för jag tänkte sova. 😒

      Kram på dig ❤

      Radera
  7. Njutningsfulla skyltar! Nu vill jag till Rosendals värdshus! Njut vidare i sommarvärmen!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vi njuter väl på... 🤗😋

      Kram ❤

      Radera
  8. Åh, vad mycket gott!
    Kram <3

    SvaraRadera
  9. Såg väldigt gott ut vaknar också, på med täcket av med täcket, men ändå så skönt med sommaren. Lycka till med kaffetydningen kraam

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi, det var inte jag som skulle tyda utan någon av er... :D))

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥