Translate

.

.

söndag 17 juli 2016

Skyltsöndag





Den här skylten fotade jag här om kvällen, men något vägarbete pågick ej utan dom satt och åt mat på restaurangen.


Intimare än så här kan jag knappast bli, he he he...


Varit ute och shoppat, vad finns i kassen?


Alltid när jag skall ha mjölk så finns det alltid mindre än vad beräknat, jag har alltså en mjölktjuv....



Eftersom det är skyltsöndag som BP förvaltar så lämnar jag till er att tolka skylten fritt ovan. ☺



Glad fortsättning på söndagen.


Kram, K


20 kommentarer:

  1. Hahaha, den nr 2, vem tänder på den ;) den visar ju tänder ;) gud, vad rolig, tokfia!
    Ha de riktigt gott!
    KL ♥

    SvaraRadera
  2. Haha! En sån där skylt som den första skulle behövas utanför många restauranger här i Spanien som har borden ute i gatan. Fast å andra sidan är det ingen här som bryr sig särskilt mycket om skyltar och trafikregler... ;-)

    Ha en härlig söndagskväll! :-)

    SvaraRadera
  3. Vilken lyckad veckoskörd av skyltar! Å helt olika sorter! Du börjar bli riktigt bra att hitta alla möjliga skyltar som man liksom bara snubblar över i vardagen!

    Tusen tack för toppen skyltning och länken:-)

    SvaraRadera
  4. Underbara skyltar borde göra varning för att dom sitter på resturang istället ;) haha du är ju helt underbar ja det var nära haha ...
    Och sista skylten vill dom helt enkelt göra om ;)
    Stor kram till dig Sötnos

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi, stor kram på dig med. ♥ :D)

      Radera
  5. Haha.....det var en rolig skyltning.

    Ha det gott och stor kram

    SvaraRadera
  6. Tack för fin och rolig skyltning!Och tänker vidare och tolkar det gör jag.
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. He he, det är jag säker på att du gör, tolkar alltså... :D))

      Stor kram ♥

      Radera
  7. Mjölkpaket sådär utställt på gatan bara? Är det du som tappat den måntro? :-)
    Kram och fortsatt trevlig söndagkväll...snart natt igen!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tycker alltid det saknas mjölk när jag öppnar kylskåpet, nu stod detta paket ute på gatan (dock inte mitt för jag har blå) så det fick vara med som skylt.

      Kram ♥

      Radera
  8. Snygg rumpa!😊
    Kärlek är absolut det viktigaste.
    Riktigt härliga skyltar med tillhörande text!
    Snyggt jobbat!
    Puss o kram! ❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Kram på dig och en fin måndag. ♥

      Radera
  9. Tur du bor där du bor, här finns knappt en skylt ,-))
    Men du hittar spännande skyltar du.
    Skylten längst ner tolkar jag "vill du ha det rörigt, gå dit"
    Ha det fint KRAM Primrose -))

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag vill ha det allt annat än RÖRIGT juuuuu... :D))

      Kram ♥

      Radera
  10. ha ha trosorna var bäst!! skön måndag kram

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.