Translate

.

.

söndag 10 juli 2016

Skyltsöndag








Inte helt rätt reklam för många bryr sig faktiskt väldigt mycket om 
fotbolls-EM och inte så mycket om läsk.


Detta blir mitt lilla bidrag till påhittiga BP skyltsöndag som hon
 bara förvaltar är det bäst att tillägga.☺



Så är det slutligen Frankrike - Portugal som skall göra upp i kväll, jag håller mina tummar för Frankrike.


👟⚽👟⚽👟
👟⚽👟



Här är molnigt i dag så några timmar i tvättstugan blir lite av dagens göromål.

Glad söndag finaste du!

Kram, K

30 kommentarer:

  1. Jag bryr mig mer om EM än om läsk, faktiskt. Håller också på Frankrike när alla andra jag hållit på har åkt ut... ;-)

    Ha en härlig söndag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. En solig kvällskram härifrån.... ♥

      Radera
  2. Jag vet inte vem jag håller på så må bästa lag vinna :D

    Kram och glad söndag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi....
      Du gör det allt lätt för dig... :D)

      Kram ♥

      Radera
  3. Än så länge har inte molnen tagit sitt fäste här, solen brinner för fullt, men det gråa kommer...
    Om jag skulle välja mellan fotbolls-EM och läsk, så säger jag läsken bort, och resten får gå an, men hejar på Frankrike utan att titta.
    KL ♥

    SvaraRadera
  4. Jag hejar också på hemmalaget och hoppas de får höja bucklan sent ikväll.
    Typiskt innesöndag. Grått och regnigt. Här monteras det garderober med världens klenaste verktyg och mina fingrar klagar och helst vill jag tillbaks till handlingen i boken jag påbörjade i morse.
    Du får ha det så bra.
    Kram Bosse

    SvaraRadera
    Svar

    1. Har du grått och regnigt, jag har haft några strålande dagar här men nästa vecka skall det visst vända. Inget vara för evigt...

      Kram på dig Bosse ♥

      Radera
  5. Och jag bryr mig varken om läsk eller fotboll. Eller jo, läsk är gott ibland! och då väljer jag en apelsinläsk av något slag.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag tycker läsk är för sött, vatten är bäst enligt mig... :)

      Kram ♥

      Radera
  6. Fotboll bryr vi oss inte ett dugg om....men gärna en läsk nu när vi har det så hett här nere :)
    Ha en trevlig söndag
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vi hejar också på Frankrike :)

    SvaraRadera
  8. Fotboll är inte min grej må det bästa laget vinna!!!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja så kan man ju också se det... :)

      Kram ♥

      Radera
  9. Japp, den skylten hade jag också på bloggen för ett tag sedan. Tyckte också den var rolig, trots att jag inte ens vet vad Dr Peppar är.

    Vi har haft strålande sol hela dagen. Å jag håller också på Les Bleus.

    Tusen tack för fin skylt och länken:-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hm, mitt minne är bra men kort... :/
      Jag vet att vi har haft sol, hi hi.....

      Kram ♥

      Radera
  10. Du hittar alltid bra reklamskyltar ,))
    Soligt och varmt, det får gärna fortsätta.
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack och kram på dig Primrose ♥

      Radera
  11. Jag bryr mig mer om fotboll än om läsk...men kul skyltning var det.
    Och visst håller vi på Frankrike men i början nu av andra halvlek är det jämt, 0-0.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Inget händer det står fortfarande 0-0 och obehöriga kom på planen...

      Kram ♥

      Radera
  12. Kollar oxå på matchen o håller på France :) kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Inget händer, jo de missar målet.... :)

      Kram ♥

      Radera
  13. Fotboll... YES! Men tycker ändå skylten är klockren eftersom den säger att jag är sommarens mästare! 😎
    Kram! 😙

    SvaraRadera
  14. Jag hejade på Portugal och är rätt nöjd idag =)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Grattis till dig och grattis till Portugal. :)

      Kram ♥

      Radera
  15. Höll också på Frankrike, men vad hjälpte det. Gubben bjöd på en fräckis, lille pojken frågade vad heter det när man ligger över varann, pappan hmm ja sex, nej säger pojken, ähh kn...., nää nu kom jag på det, det heter våningssäng. Lite kul allt. Det är hans huvudleverantör som heter dassboken allt detta finns i. Han är galet knäpp. Ha en bra dag och hoppas solen får lysa, kraam

    SvaraRadera
    Svar


    1. Hi hi hi, kul fräckis... :D))

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥