Translate

.

.

onsdag 27 juli 2016

Nakenchock





Utelivet gör att hemmet får stå tillbaka lite, dammsugning och städning kommer i andra hand.


Dagarna rullar i vag och nu har vi bara fyra dagar kvar på juli månad. Hoppas vi får en fin augusti det brukar kunna vara en fin månad. Minns förr då valde jag ofta ta semester i augusti. 
Ser att många har börjat gå över till lite av höstens färger i sina kläder, väntar några dagar sen gör väl jag också det. :D)  Nej nu är det nog med tomt "prat". Idag har jag en dag som jag bara kan göra vad som faller mig in.... Kram, K ♥

14 kommentarer:

  1. Ännu en solig och fin dag i Stockholm! Och skönt att du har dagen i din ägo. Njuter av dina fina bilder från Djurgården och ser upp till oss på Söder.
    Önskar dig en fin dag!
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja det har varit en fin dag.
      Godnattkram på dig ❤

      Radera
  2. Härligt med göra vad jag vill dagar. Länge sen jag badade så mycket som denna sommaren. Kul att kika in till dej, du skriver alltid så roligt, kraaam

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack för att du tycker att det är roligt att titta in hos mig. 🤗

      Kram ❤

      Radera
  3. Jättefina bilder! Och visst är dagarna när man kan göra vad man vill de allra bästa :)
    Kram och trevlig kväll

    SvaraRadera
  4. Oj... Jag vågade nästan inte läsa det här inlägget, pryd som jag är... ;-)

    Vi tog oftast semester i september/oktober och åkte nånstans för att förlänga sommaren :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi, du smög där bakom skärmen, jag såg allt nosen. 👃😄

      Kram ❤

      Radera
  5. Har märkt att folk byter kläder efter datum i stället för temperatur. Du vet när det är sommar och 10 grader ute går man ofta med shorts och kortärmad t-shirt. Jag är nog en som byter efter temperatur. Å jag hoppas verkligen att hösten dröjer några månader till.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det verkar som några har bråttom till hösten men det har inte jag. 🤗
      Kram ❤

      Radera
  6. Nej nej nej.....vill inte ha höst än. Snälla sommar, dröjer dig kvar så länge som möjligt.
    Fast hösten har ju sin charm.

    Härliga bilder och stor kram till fina du

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vi har en fin härlig augusti att se fram emot, så vi fortsätter att njuta.... 👠🤗

      Kram ❤

      Radera
  7. Nej, hösten får allt vänta lite till, än är det väl sommar!!! Hela augusti hoppas jag!
    I september så ska vi förlänga sommaren lite med en tripp till Grekland, det ser jag fram emot!

    SvaraRadera

  8. Ljuvliga Grekland, så fantastiskt bra planerat. 🤗

    Godmorgon! 😄

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.