Translate

.

.

måndag 11 juli 2016

Jag förundras över att någon är så intresserad....








Jag är förundrat över något jag märkt under lång tid och det är att personer som omöjligt kan ha något intresse för min lilla blogg ändå dagligen klickar in till mig, jag är så nyfiken på varför?
Jag skriver nästan aldrig något personligt och berättar bara om små ögonblick och som absolut inte berättar något om mig själv, vem jag är eller så mycket om vad jag tänker.
Nu har jag kommit på vem många av dessa är och då blir jag än mer förvånad och kliar mig i huvudet och undrar varför?

Idag är det molnigt och det är helt okej, helgen var hur fin som helst och jag somnade med ett leende på läpparna.

Hoppas nya veckan startat bra och att du mår bra och kan känna lite glädje med Portugals seger igår....


Kram, K ♥

34 kommentarer:

  1. Fin bild vännen.
    Hm.....ja vissa skriver inte, och kommenterar inte..bara läser bloggar. Kan ju vara någon sån person? Eller kanske du har din blogglista som de tittar på. Hittar bloggar och så? tja....vad vet jag?
    Men visst kan man väl fundera ibland. Huvudsaken ingen kommenterar elakt......då blir man ARG!!!
    Ha en jättefin dag fina du. Hos mig är det grått idag..men hoppas på sol gör man ju. Få bli lite stök inomhus.
    TACK Å HEJ från mig fina du och KRAMELIKRAM

    SvaraRadera

  2. Nu är det så att jag vet vem det är som klickar in och det är att det är JUST därför som jag blir så förvånad och nyfiken på varför de klickar in till lilla mig...:)

    Kramelikram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok...
      Som fler skriver är din blogg positiv och härlig. Dom gillar nog din blogg.

      Nu ska jag fixa lunch. Äta lite gott. Njuta lite då vädret är sisådär idag.
      Kram igen

      Radera

    2. Duka åt mig med, vad är adressen? hi hi...

      Kram igen ♥

      Radera
  3. Grand Hotell. Det vore nåt att ha som blogghem, det ;) med ständigt blå himmel.
    Det är ju massvis som läser utan att kommentera.
    Jag tror, att många vill läsa positiva och energigivande bloggar. Det där med Goda Nyheter i vardagen. Och det bjuder du på.

    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hm, jag vet inte... Det är ju för att jag upptäckt vilka dom är som har gjort att jag gapar av förvåning och förundran och undrar varför?

      KL ♥

      Radera
  4. Nu blir ju jag nyfiken på vem den där personen är ,-))
    Själv gillar jag verkligen din blogg, jag blir glad av den ,-))
    Tycker du skriver om lite av varje man vet aldrig om vad ,-)
    Ha det jättefint KRAM Primrose ,-)


    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, nej man kan aldrig veta vad som möter en när man kommer in till mig... :)
      Detta är flera personer men tillhörighet till varandra.....

      Kram ♥

      Radera
    2. NU blev jag ännu mer nyfiken! ,-))

      Radera

    3. ... hi hi hi, du överlever... :D)))

      Radera
  5. ja du det där har jag oxå undrat om min blogg :) har ju 100 läsare om dagen he he man får en bild av den bakom o man vill se vad den har för sig som i ditt fall då :) det är vad jag tror ha en fin dag kramen

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag undrar inte utan jag vet och undrar varför..... :)

      Kram ♥

      Radera
  6. Visst är det roligt när man märker att folk tittar in på ens blogg :) Många skriver inte, utan nöjer sig med att läsa.
    Hoppas du får en fin måndag
    Kram

    SvaraRadera
  7. God förmiddag!
    Ja, visst kan man undra över läsare och jag tror det är många olika saker som styr.
    Intressant är ja att du vet vilka det är och att de har anknytning till varandra.
    Jag ser antalet som läser bloggen/tittar in och ser vilka som kommenterar men i övrigt vet jag inte.
    Bilden från Granf Hotel är så fin och även hotellet är så läckert. Tittar gärna in där i baren, känns lite lyxigt att sitta där med utsikt mot Strömkajeen, Gamla stan och slottet.
    Ny vecka och nya trevligheter som väntar.
    Jag har haft en fantatsik helg, men intensiv så idag blir det lugnt.
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Så spännande skall titta in till dig och se om du berättar.... :)

      Kram ♥

      Radera
  8. Ja, ibland undrar man vem personerna är men förmodligen så ger ens rader ett visst nöje!

    Kram och god måndag <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag undrar inte längre vem dom är utan undrar varför....

      Kram ♥

      Radera
  9. Hur menar du att du vet vilka det är? Blir ju jättenyfiken, haha ;)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Kan inte avslöja utan att avslöja för mycket....

      Kram ♥

      Radera
  10. Vilken pampig bild på Grand Hotell, mäktigt!

    Det finns ju många som bara går in även på min blogg och läser, men få kommenterar. Eller ja, få och få. Är väldigt glad och stolt över alla kommentarer jag får, men de är inte i proportion till sidvisningarna. Har ingen aning hur man tar reda på vem som läser. Men många företag har ju robotar som letar efter vissa ord så...
    Skulle vara intressant att läsa hur du lyckades med få info om vem som går in hos dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag lade ihop två och två, helt säker blev jag först när jag lade i hop lite mer. 🤗 Mig gör det ingenting men jag kan omöjligt förstå vad dessa finner för intresse här inne... Men, men...

      Kram ❤

      Radera
  11. Det här med att någon läser och kommenterar är ju "draget" bloggandet.
    Själv läser jag fler bloggar än jag kommenterar.
    Första åren skrev jag flitigt i bloggen och hade en rätt många som återkom med
    kommentarer och jag gjorde likaså. Många har slutat att blogga och när man haft
    kontakt i flera år tycker jag att det är trevligt att man talar om att man slutar
    att skriva. Helst varför men det beror på hur personlig man varit.
    Det har regnat hela förmiddagen men nu tittat solen fram.
    Jag får besök av min son från Stockholm och han önskar sig en köttbit till middag.
    Så nu ger jag mig ut på stan och ser vad affärerna har att erbjuda en måndag.
    Köttdiskarna har varit fulla av färdigkryddade grillstekar. Har aldrig gillat dessa,
    allt smakar lika oavsett vad grunden är.
    Ha det bra.
    Kram Viola

    SvaraRadera

  12. Så är det ju såklart. Men det jag syftar på är inte vanliga läsare, när jag upptäckte vem det var så var jag tvungen att skriva detta inlägg. ☺
    Trodde nyss att det skulle bli åska men nu skiner solen. 🌝

    Kram ❤

    SvaraRadera
  13. Låter jätte spännande!
    Och extra roligt om hen läser dagens inlägg! 😉
    Stor kram! 😙

    SvaraRadera
    Svar

    1. "När dom läser" 😉
      Stor kram 😚

      Radera
  14. Jag är också nyfiken hur du kunde luska ut vilka dom är dom som tassar runt lite tystlåtet inne hos dig. Du har helt klart Sherlock-anlag :-)

    Jag tycker att Portugal vann rättvist (även om jag höll på fransmännen). Extra kul att dom klarade biffen utan stroppen Ronaldo :-D

    Ha en skön måndagskväll!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Lite Sherlock Holmes anlag har jag nog, hi hi hi... Kanske i dubbelbemärkelse... :D))

      Kram ♥

      Radera
  15. Om jag är en av de du är förvånad över så tycker jag att dina inlägg är skojsiga.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej du är inte en av dem, hi hi hi..... :D))

      Kram ❤

      Radera
  16. Nu blev jag oxå nyfiken....du kanske kan berätta nån gång hur du kom fram till vem/vilka det är. Har oxå många besökare som aldrig skriver nåt men så länge ingen skriver nåt dumt så är det okej. Du skriver alltid så snälla saker och även om jag är lite dålig på att gå bloggrundor så brukar jag kika in till dig då jag är i farten. Kramelikram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vi får se om det finns ett sätt jag kan berätta någon gång...🌝
      Dessa jag skriver om tror jag inte är vanliga boggbesökare....

      Kramelikram på dig ❤

      Radera
  17. Det är avslappnande med din blogg - kanske just för att du inte skriver så mycket om dig själv - och fast du inte skriver så mycket om dig själv så avslöjar den ändå en del om dig. Man skriver inte om sådant som inte tilltalar ens egen person - det blir för tungt att hålla på då.
    Så de som läser avslöjar också något om sig själva - antingen så är det du som är intressant för dem eller också tilltalar/roar det du skriver om också dem.
    hoppas du fått en fin start på veckan
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Åh tack, hoppas det är som du skriver... 🌝😁😀😄🌝🤗

      Kram ❤

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.