Translate

.

.

fredag 22 juli 2016

Fredagsfräckis









En kvinna står i baren och softar med ett 
glas vin. 
Då kommer det fram en sån där kladdig karl-slusk som
inte vill ge sig.
Varpå hon tittar karln djupt in i ögonen
och säger lungt:
- Du. jag tycker du skall flytta till Gävle!
Varför det undrade han förvånat.
- Därför att där behöver dom en bock som ingen tänder på.

Ha ha ha....







Sen vill jag tacka Eva Trillan för hjälpen med Pokémon, stor hjälp fick jag och nu börjar jag förstå galoppen. Har tagit mig till level 4 och vet nu hur jag tankar bollar och ägg....  :D))

Idag hinner jag dock inte spela skall ut på annat kul, men blev lite överraskad över att här är molnigt, men solen kanske kommer frampå dagen. Bara det inte regnar är jag glad....


Kram på dig finaste du.




22 kommentarer:

  1. Haha! Ja, den fräckisen var bra :D
    Aha! Så du har också börjat leta efter Pokémon som så många andra? :)
    Jag har aldrig provat, men det kanske är riktigt kul!
    Kram och trevlig fredag

    SvaraRadera
  2. Jag blåste iväg molnen till dig, här är klarblått, hihi...
    Nu var jag inte fräck, för jag bara skojade ;) skrattade emellertid åt din fräckis, den var super!
    KL ♥

    SvaraRadera
  3. ha ha ha ha tack för den :) ha en solig helg kram

    SvaraRadera
  4. Hihi den var jättekul������här är det klarblå himmel. Ha en bra dag och kram till dej

    SvaraRadera
  5. Hahaha! En rak höger rakt in i nyllet om man säger så:-)))

    Bra att du förstår Pokémon, det gör inte jag...

    Ha det så bra ute på stan med ditt besök. Stockholm visar sig ju just nu från sin allra bästa sida.

    SvaraRadera
  6. Tack för den fräckisen..far och flyg till Gävle...
    Hoppas att solen kommer tillbaka till dig. Kram

    SvaraRadera
  7. Ha ha ha ha....! 😂😂😂
    Sååååå bra! Den ska jag komma ihåg!
    Såg att du fick hjälp med hur du kom vidare. Jag var precis på väg att skriva till dig när jag såg att Eva hjälpt till. Ja, inte för att jag själv är mycket bättre utan sonen! :)
    Kramar i massor! ❤

    SvaraRadera
  8. Fräckisar är kanske inte min favvogren, inte sedan puberteten. Ursäkta. Men denna var bra!

    SvaraRadera
  9. Tack för detta extra skratt! Ska åt Gävlehållet i morgon och vem vet om jag får användning för denna....
    Kanske inte, men jag ska minnas den.
    Jag laddade ner Pokemon för att se om jag kunde och det gick. Kom till nivå 4 men nu har jag har tagit bort appen. Får klara mig ändå. Och promenerar gör jag ju ändå...
    Och en fin och varm dag blev det ju i Stockholm idag. Riktigt njutbart!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  10. Haha! Jag kan skicka Bruce också... :-)

    Det där spelet måste jag akta mig för. Skulle säkert bli överkörd eller nåt...

    SvaraRadera
  11. Vilka underbara bilder du har lagt in ... Nu fick jag mig en liten tur av dig. Ska ut på en liten utflykt idag lite senare så jag hoppas kunna ta lite kort.

    Jag har inte skaffat Pokémon än, men jag är väl för nyfiken för att låta bli =)

    Vi har haft strålande sol i två hela dagar så jag har njutit. Idag är det mest moln men det är ganska varmt o skönt.

    Hoppas allt är bra med dig. Ha de gott o var rädd om dig, kramar ♥

    SvaraRadera
    Svar


    1. Solig kram till dig Anneli ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.