Translate

.

.

fredag 1 juli 2016

Fredagsfräckis






Getingen lånad från nätet




"En kvinna kommer in i klubbhuset efter en genomförd golfrunda och verkar helt ur humör. En gentleman i klubbhuset vill vara artig och frågar hur det gått.
- Uruselt. svarar kvinnan, men det beror nog på att jag blev getingstucken mellan första och andra hålet.
- Aj faan, svarar mannen, där som det är så jävla svårt att få plåstret att fastna.

Ha ha ha....







1 juli och fredag, sol och värme.
Mat i kylen och glädje i sinnet.


Glad fredag till dig kära solstråle.


Kram, K


32 kommentarer:

  1. Gillar dina fredagsfräckisar ,-)))))
    Så det är fullt med smilies som flyger runt, inte lika skrämmande nu ,-)
    Ha en härlig Fredag KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  2. Hahaha!
    Jaså, så du har norpat solen och värmen, du! ;) Hm. Väl bekomme, hihi.
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nåja, solen kommer och går. 😊

      KL ❤

      Radera
  3. Haha! Ja, det kan vara svårt ;)
    Ha en fin fredag
    Kram

    SvaraRadera
  4. Haha! :-D

    Tur att du skrev att det var en geting på bilden. Ser det knappt fastän jag vet att det SKA vara en geting ;-)

    Ha en härlig fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. ha hahahahahah ja den var bra!!! :) fin a bilder o skönt med fredag kram

    SvaraRadera
  6. Hahaha vilken fräckis!!

    SvaraRadera
  7. Hahaha 😂😂😂!
    Den var ju jätte bra! 😃
    Ha nu en riktigt trevlig helg!
    Kram! ❤

    SvaraRadera
  8. Haha jätteroligt ��ha en bra dag kram

    SvaraRadera
  9. Vilken vacker ros. O historien var bra hahaha..
    Väntar på att mina små skatter ska komma till mig nu. Hoppas att du mår bra o att du har fint väder, här är det fortsatt skitväder =)
    Trevlig helg vännen kramar ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Trevlig kväll med skatterna... 😊

      Kram ❤

      Radera
  10. Hahaha! Glad fredag till dig med. Å den blir ännu gladare om Wales vinner mot Belgien ikväll;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha...
      Vi håller 🖒🖒 tummarna för Wales i kväll... 😄
      Kram ❤

      Radera
  11. Nej, där finns det inte mycket plats.
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Rätt! 😉

      Trevlig helg och kram ❤

      Radera
  12. Ett gott skratt blev det, men jag bortsåg att det var en geting inblandad. Bytte ut den mot en broms. Ogillar getingar just nu med svullen arm efter mitt getingstick. Ont har jag också.
    Håller tummarna för Wales i kväll....
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Att du inte är någon getingvän förstår jag så väl. Men Huuua har du så ont.... 😢 hoppas det lägger sig illa kvickt...

      Stor kram ❤

      Radera
  13. Hihi, tack för den fräckisen!
    Hoppas allt är bra hemma i Svedala!!! Kram kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Allt är bra här i Svedala 😉 Må så gott där över... 😋

      Kram ❤

      Radera
  14. Hahaha! Den hade jag aldrig hört förut! Tack för den! Kram

    SvaraRadera
  15. Haha....tack för fräckisen.

    Idag är det mulet hos mig....Men hoppas ni har ett fint väder i Stockholm då jag kommer på besök. Vem vet?? Kanske vi får en glimt av varandra då??

    Ha det gott och kramelikram

    SvaraRadera
    Svar
    1. När skall du till Stockholm? Hade ju varit kul att säga hej öga för öga. 👁👁 😊

      Kram ❤

      Radera
    2. När skall du till Stockholm? Hade ju varit kul att säga hej öga för öga. 👁👁 😊

      Kram ❤

      Radera
    3. Min vänninna och jag åker ner över dagen. En shoppingtur som börjar på NK på förmiddagen och fortsätter mot Östermalm där vi ska äta på en vegetarisk restaurang min vän känner till.
      Jag skulle tycka det vore kul att träffas äga mot öga haha. Sååå kul det vore.
      Jag skriver i din blogg när vi kommit er.

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.