Translate

.

.

lördag 30 juli 2016

Bosse / sommarläxa


1. Ta kort på våra fötter i vatten.



2. Ta kort på en sten eller snäcka. 
Studera gärna denna sten, det finns mycket man kan få ut av den, frågan är vad ser du? ☺



3. Bygga ett sandslott.


Här var jag tvungen att ge mig, det skulle blivit lite pinsamt och jag som är så blyg ville inte gärna bli uttittat (utskrattat) ☺
Tänkte ett tag smyga hit på natten, men här gick min gräns. :D))



Då så, nu känner jag att jag gjort min uppgift som även 
var att skicka ett vykort vilket jag gjorde. ☺


Gå gärna in till finurliga fina Bosse för där finns fler härliga 
bloggare som gjort uppgiften.



Glad lördag på dig!


Kram, K







23 kommentarer:

  1. Bra jobbat där! Du kunde hört av dig och fått "låna" mina barnbarn för sandslottsbygge....Men jag tycker du löst uppgiften jättebra. BIlden av förtterna i vattnet är jättehäftig.
    Vad gäller stenen ser jag bl.a ett hundansikte. Kanske för att jag just idag har en hund här hemma.
    Önskar dig en fin lördag.
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar


    1. Ett hundansikte ser jag med...

      Stor kram ♥

      Radera
  2. Bra jobbat! Jag passade på när kusinbarnen var här :D Lugnast så!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättebra jobbat . Du har fixat Bosses sommarläxa riktigt bra.
    Woow vilka snygga tånaglar i blått du har. Det var snyggt.

    Hmm.....stenen Föresten....den är annorlunda och intressant.

    Kramelikram fina du

    SvaraRadera
  4. Jag tyckte du gjorde ett bra jobb ändå. För visst känns det lite knasigt att sätta sig där själv i sanden och bygga ett sandslott :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, ja så roligt ville jag inte att någon skulle få.... :)

      Kram ♥

      Radera
  5. Bra jobbat där - igen! Det verkar bara vara Ditte som byggt sandslott, men hon kan ju "skylla" på barnbarnen;-)
    Stenen ser ut som ett ufo tycker jag.

    SvaraRadera
    Svar


    1. Hi hi, ufo igen?! :D))

      Kram ♥

      Radera
  6. Snyggt nagellack. Somrigt och fint, är det!

    SvaraRadera
  7. Aplåder! 👏👏👏.... Bra jobbat! 😊

    SvaraRadera
  8. Vilken underbar färg du har på tånaglarna! :)
    Kram <3

    SvaraRadera
  9. Du skulle ta hjälp av några barn på stranden så hade slottet ordnat sig. Bra jobbat!! Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det hade jag såklart kunnat gjort, men läget var fel... :D)

      Kram ♥

      Radera
  10. Dina fötter var snygga!
    Jag har faktiskt kort på mina fötter i havet och jag kunde ha byggt sandslott, för svägerskan och jag var ensamma på vår strand, men men.
    Du fixade ju detta lätt som en plätt och snyggt!
    KL ♥

    SvaraRadera
  11. Såg i någons blogg att det sandslottsbyggartävling på gång idag. Znogge, tror jag. Tips till alla Bosses tävlande.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag tror bestämt att du blev sugen? he he.... :D))

      Kram ♥

      Radera
  12. Nu är jag tillbaks på Blogglandia igen efter en semesterpaus. Snyggt med blåa naglar. Inte visste jag att du var blyg. Jag tycker det ser ut som en säl som blundar på höger öga och spanar med det vänstra.
    Bra jobbat. Augustikramar från Bosse

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.