Translate

.

.

söndag 19 juni 2016

Skyltsöndag





Så var det åter dags för skyltsöndag som vår härliga  BP  förvaltar. Idag har jag lånade bilder hoppas någon skall vara ny för dig och till belåtenhet.


Antar att man med största noggrannhet får planerna in sitt besök, inte helt lätt när alla skall planera dem samtidigt. ☺


Hi hi hi......




Ett äpple om dagen håller doktorn borta, men med dessa priser håller 
dem nog också köparen borta... :D)



En fin söndag till dig finaste solstråle.


Kram, K



34 kommentarer:

  1. Haha, skylten med fågeln var ju för bra! Minns det är med tågen förr också... att man absolut inte fick använda toaletterna när tåget stod still ;)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Minns också det, fast jag minns inte om man lydde det.. 😉

      Kram ❤

      Radera
  2. Vi hade två gäss, en gång, ihop med alla andra varierande djur. Och dessa var bitska!
    Klosettskylten, väl igenkänd! Tider, det ;)
    KL ♥

    SvaraRadera
  3. Underbara skyltar !!
    Älskar den första och varningskylten med bitande fågel fick mig att skratta Love IT ❤️
    Önskar dig en alldeles underbar söndag
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi, visst va det bra?! 😂

      Kram ❤

      Radera
  4. Vilka härliga skyltar och den tredje är verkligen klockren! Gässen här nere kan verkligen vara på hugget :D

    Kram <3

    SvaraRadera
  5. Haha! Ja, skylten med gåsen var ju klockren!
    Ha en fin dag
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hihihi - den där skylten med fågeln var ju klockren!!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  7. Fina och roliga skyltar och den med gåsen kan nog vara behövlig.
    Stor kram och trevlig söndag.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack detsamma Ditte. 😄

      Kram ❤

      Radera
  8. Första skylten gillade jag =) Ha en bra Söndag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Välkommen känns bra.. 😊

      Kram ❤

      Radera
  9. Jagar gåsen bara nakna kvinnor?

    SvaraRadera
  10. Härliga skyltar! Skrattar gott (och lite rått) år skylten med gåsen!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Skadeglädje? he he 😉

      Kram ❤

      Radera
  11. Bra "framgooglat" där! Skylten med gåsen är för skön måste jag säga. Nå't för Djurgården kanske, där det finns en massa canadagäss;-)
    Tack för några riktiga skratt här:-)

    Tusen tack för skyltarna och länken:-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Inga har ännu bitit mig i baken där ute... 😁

      Kram ❤

      Radera
  12. Haha! Jag kommer ihåg då jag som 13-åring åkte tåg själv för första gången - utan mamma eller pappa alltså. Gick in på toan och min kompis stod utanför. Jag öppnade locket och tjoade till min kompis.
    - Jag ser spåret!!!

    Då hör jag en karl som säger:
    - Och jag skulle vilja se biljetten...

    Haha! Konduktören, alltså :-D

    Ha en fin söndagskväll!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, jag dör... 😂😂😂

      Kram ❤

      Radera
  13. Kul skylt med ankan eller gåsen i rumpan. Men klosettskylten måste väl vara lite out of date?

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, jag vet... Men den fyllde ut.. 😉

      Kram ❤

      Radera
  14. Härlig skyltning. Kuliga skyltar.

    Kramelikram å ha en fin kväll fina du

    SvaraRadera
    Svar

    1. Semestra dig nu och ha det jättegott... 🌝

      Kramelkram ❤

      Radera
  15. Minns så väl den där skylten på tåget. Det var ett stort problem när jag var liten och åkte tåg. Kommer ihåg en gång som jag var tvungen att strunta i den! 🙈
    Kram fina du! ❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. He he, jag tycker mig minnas detsamma. :D))

      Kram finaste toamaja ♥

      Radera
  16. Många fina skyltar. Välkommenskylten ser verkligen trevlig ut! Och lite kul varningsskylt för ankor/gäss :)
    Tack för din fina kommentar hos mig! Beklagar förlusten av din vän. Alltid lika sorgligt när våra nära lämnar oss och det alldeles för tidigt. Förstår din känsla att du inte riktigt fattar ännu att hon är borta, känner precis så. Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Man är på väg många gånger att vilja berätta något för "dem" sen kommer man på... :(

      Stor kram ♥

      Radera
  17. he he roliga skyltar :) men va hemskt om din väninna *snyft stor kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är tre år sedan nu, men svårt att förstå ännu... 😭

      Kram ❤

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.