Translate

.

.

söndag 12 juni 2016

Skyltsöndag





Tror jag betackar mig, det var en himla massa år sedan jag slutade röka. ☺



Sista skylten beskriver hur det ser ut i mitt huvud, fast när jag tog bilden hade jag tankarna om något helt annat som jag har glömt nu, hi hi....

Japp detta får bli mitt bidrag till fina BP som förvaltar skyltsöndag så bra.






Sen vill jag säga tusen-tack för alla kommentarer, ni är bara bäst. ♥♥♥
Är fortfarande så trött att jag inte vet vad jag tänker, tungt att andas, rinnande näsa och en lika täppt näsa, jäkla näsa!!!

En underbar dag till dig fina juvel.

Kram, K





26 kommentarer:

  1. God morgon!
    Jag betackar mig från tobak också. Det blir allt vanligare. Såg ingen på bussresan som rökte heller, fantastiskt!
    Krya på dig, finaste!
    KL ♥

    SvaraRadera
  2. Roligt att du orkade med ett skylt inlägg idag! :)
    Hoppas du känner dig bättre snart.
    Kram ❤

    SvaraRadera
  3. Fortsatt krya på dig ! Söndagskram

    SvaraRadera
  4. Nej, tobak är inget för mig heller!
    Fortsätt krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tobaken avstår jag nog också för här har det inte rökts på många år!

    Kram och krya på dig!

    SvaraRadera
  6. Härlig.....nä...tokhärlig skyltsöndag trots du inte känner dig kry.

    Skickar dig ett fång kryapådigkramar från mig.❤

    SvaraRadera
  7. Jösses! Måste nog vara skyltrekord där på sista bilden :-)

    Jag avstår också den övre skylten, även om det bara är 14 månader sen jag la bort dom där giftpinnarna. Jag har två askar kvar i lådan... Tänkte ge bort dom till ett par uteliggare, men drar mig lite för det. Dom har fått varsitt redan, och då ville dom gärna tacka med kram och puss på handen... :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. 14 månader, stor stjärna till dig. Kram ♥

      Radera
  8. Är verkligen impad! Trots att du mår dålig så skyltar du. 1 000 tack för det du!
    Tobaksaffären borde jag kolla in då jag röker;-)
    Åsså gillar jag den röriga mixen av de amerikanska trafikskyltarna.
    1 000 tack för länken också.
    Åsså hoppas jag att du snart måt bättre. Had du försökt med Livostin näsdroppar?

    SvaraRadera
    Svar


    1. Ja, jag har de dropparna men de hjälper inget. Har Nasonex å den hjälper lite....

      Kram ♥

      Radera
  9. Åhl vad jag gillade skylten som var mixad med alla skyltar , lika rörig som i min skalle också ;) kanske därför vi fastna för den haha :)
    Hoppas du snart får må bättre puss och kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha, ja det var nog det... :)

      Kram ♥

      Radera
  10. Tobak är inget för mig och har aldrig varit. Nåja, lite feströkning då pch då och en del passiv rökning bland trevliga kollegor.
    Sista skylten var en härlig mix, men väldigt många "no, no, no...".
    Trist att du fortfarande är ur slag och önskar dig god bättring.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja det är lite trist men jag kommer iallafall ut lite...

      Kram ♥

      Radera
  11. Ställ in dig i kön! I Göteborg säger vi Knö in dig... Tobak, nej det var länge sedan.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Knö in mig va det... :D)

      Kram ♥

      Radera
  12. "Ställ in dig i kön!" Haha! Ställ indig på att stå i kö, ställ dig i kö. Det är inte lätt med språk alla gånger men attans vad roligt det är för oss andra emellanåt. Och där emellan inte alls...

    Den sista bilden var ju ett praktexempel så här en Skyltsöndag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej det skall gudarna veta att det inte är lätt med språk, det kan bli hur skumt som helst. :D)

      Kram ❤

      Radera
  13. Så många roliga skyltar du hittar ,-))
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.