Translate

.

.

måndag 27 juni 2016

Njutfulla sommar......... :D)






Titta, ljuset ser ut att gå genom grenen...


Årets första....


Det är nästan så man ser energin som strömmar ut ur rötterna... ☺



Jag har sällan hört så mycket olika fågelkvitter som jag hör nu här mitt i stan, de verkar stormtrivas. Om man stänger ner trafiken och sluter ögonen så kan man lätt tro att man är ute i skogen eller på landet.
I grannhuset ligger det en "varg" och ylar, den har ylat hela dagen, det låter verkligen som en varg. ☺

Jösses så jag njuter av sommaren och frihetskänslan som sommaren alltid ger. ♥

Kram, K ♥



20 kommentarer:

  1. Ja, men visst är det härligt med sommar :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Allt blir så enkelt, bara att se till att man har något på fötterna 💅💅 sen raka spåret ut. 😄

      Kram ❤

      Radera
  2. Sommaren är inte alls så dum, faktiskt :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej den är inte det. Men det kan vara en lurig rackare om den är på det humöret. 😂

      Kram ❤

      Radera
  3. Trädet på sista bilden gillade jag, seer ut som en elefantfot som sjunkit ned i den torra marken. Eller kanske ännu mer som en dinusauriefot!

    Tittade du uppåt?

    SvaraRadera
    Svar

    1. Elefantfot just precis, jodå jag tittade uppåt men då föreställde det nåt annat, hi hi hi... kram ❤

      Radera
  4. Underbara bilder som verkligen ilustrerar din text perfekt. Å precis som du så njuter även jag för fullt just nu!
    Fåglarna verkar förresten inte sova under nätterna - de kvittrar så fint här i träden på innergården.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Visst är det härligt med både sol vind och vatten bara för att inte glömma alla djurläten. 🐦🐿

      Kram ❤

      Radera
  5. Åh, vad fint! Jag gillar särskilt bilden av trappan - ser så mysigt ut!
    Och fågelkvitter. Ljuvligt!

    Ha nu en toppenfin vecka! Kramar Christina

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag gillar sånna trappor och går mer än gärna i dem. 😄
      Trevlig vecka och kram på dig ❤

      Radera
  6. Härligt med all grönska! Vi har också massor av fågelkvitter i den lilla "skogen" mellan oss och tunnelbanan. Härlig årstid!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja det vet jag att ni har. 😄🌲🌱🐦

      Kram på dig ❤

      Radera
  7. Det är lätt att leva på sommaren. En underbar energigivande tid full av härligt fågelkvitter och annat mys.

    Haha....trästammen ser ut som fötter tycker jag. Som fågelfötter eller nåt?

    Underbara fina bilder.

    Stor kram till dig

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det blir något helt annat sommartid, de flesta hittar ut, blir öppna och glada. 😶😁😊

      Stor kram på dig ❤

      Radera
  8. Härliga sommarbilder från ett vackert Stockholm! En av världens vackraste städer, i mitt tycke och med naturen mitt i stan.
    Sista bilden tyckte jag också såg ut som en stor elefantfot....En fot som vill göra avtryck och påminna om att det aktiskt är sommar.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  9. Visst är det underbart, härliga bilder, ser ut som en fot (trädet) ,-))
    Tänk att du byggde Stockholm mitt på landet ,-)) för fågelkvitter är härligt, tycker själv att jag hör mer fågelkvitter nu mot förr om åren då det minskade ,-)
    Ha det jättefint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Inte dåligt alls eller hur? hi hi hi...

      Kram ♥

      Radera
  10. Åh så härligt med smultron!

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥