Translate

.

.

tisdag 28 juni 2016

Min första match..





Idag blev det ett jättesent inlägg, jag har nämligen sovit ut..... ☺
Ute är det soldis eller solen kommer och går, just nu går den bara... :)





Fastnade framför matchen mellan England - Island igår,  jag i tror det är första gången som jag sett en hel fotbollsmatch. Reaktionerna efter matchen lät inte vänta på sig, tycker faktiskt synd om spelarna nu för man glömmer att det faktisk är människor bakom allt. Samtidigt är jag glad för Island skull vem skulle kunna ana detta för några år sedan?

Bilden ovan är inte från matchen igår men det kanske ni förstod, hi hi hi.....


Kram, K


26 kommentarer:

  1. Jag såg på Lotta på Liseberg, sen så sov jag så sött.
    Ja, för den solen den stollen ;) kommer och går som hon vill.
    Nu är framtassarna fina på mig också.
    KL ♥ med klös i.

    SvaraRadera
    Svar

    1. 💅💅💅👋💅💅💅

      KL ❤

      Radera
  2. En otroligt spännande match!
    England har vunnit så många matcher genom åren så det är inte speciellt syndrom dom! ;)
    Solig kram! 😙

    SvaraRadera
    Svar

    1. Matchen stod på och jag blev fast, det ångrar jag inte och jag gissar att jag tittar på torsdag igen. 😄😶 kram ❤

      Radera
  3. Visst var det en spännande match och så roligt att lilla Island vann. DE var ju bättre och engelsmännen blev ordentligt överraskade.
    Jag såg även Spanien mot Italien och Italien övertygade och även den matchen var spännande.
    Kul nu att flera små länder gptt vidare.
    Även hos oss lyser solen till största delen med sin frnvaro idag, mest mulet. Men det är helt ok. Varmt är det dock, +28.
    Önskar dig en fin eftermiddag och kväll.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja det var spännande.. 😲

      Kram på dig ❤

      Radera
  4. Glömde...Grattis till din första fotbollsmatch!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Fotboll har aldrig varit min grej men saker förändras... 😄

      Kram ❤

      Radera
  5. Jag såg inte matchen men läste och hörde att Island vann över England. Lite otroligt och otippat vad jag kan förstå-
    Hoppas att det är bra med dig.
    Varm kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jätteroligt att Island vann. 😄

      Varm kram ❤

      Radera
  6. Det är lite lustigt det där att när lagen förlorar så är det inte "vatten värda" och så "kassa" att man kan undra hur de över ens kom till tävlingen alls.

    Man kan ju ifrågasätta vad som gör detta och vad som gör att man tycker sig ha rätten att "dissa" dem som spelar bara för att de inte vinner.

    Det är ju faktiskt inte på liv och död - och definitivt inte på liv eller död för den som tittar.

    Både tragiskt och komiskt - men inte ett dugg logiskt (inte i min värld i alla fall)

    Ha en fin kväll
    kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det ligger något i det du skriver...🤔

      Kram ❤

      Radera
  7. Jag har också bara sett en hel fotbollsmatch i hela mitt liv. Det var inte frivilligt, och det är inget jag någonsin kommer att göra om.
    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Grejen är att jag troligen kommer att titta på fler matcher.. 😉

      Kram ❤

      Radera
  8. Grattis till att du tittade på din första hela fotbollsmatch just igår. Du hade inte kunnat välja en bättre match. Du kanske är frälst nu - som jag då. Har såklart också bloggat om matchen:-)

    Kan inte heller tycka synd om England. Spelarna är högbetalda proffs. Islands spelare har årslöner som motsvarar en vecko-/månadslön för de engelska spelarna.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Risken är stor att jag tittar på torsdag igen, hi hi...
      Lite skillnad på lönerna japp. 🤔

      Kram ❤

      Radera
  9. Såg oxå matchen igår iof har jag sett nästan alla matcher ;) Hur som haver så var matchen kanonbra.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Kanonbra var den och detta gav mersmak... kram ❤

      Radera
  10. Visst var det en spännande match, och sååå kul att lilla landet Island kunde slå England :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Superkul och så oväntat. 😲

      Kram ❤

      Radera
  11. Jag såg bara första halvlek... brukar inte kolla på fotboll. Men visst var coolt att Island vann. Stark prestation!

    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Dom var ju faktiskt grymt bra också. Kram ❤

      Radera
  12. Tittade inte, men Island gjorde visst en bragd, himla kul, gubben tyckte oxå att Island var otroliga och verkade inte deppad, fast han är Engelsman ,-))
    Ha det fint och solen fortsätter gå ,-)))
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Matchen var verkligen spännande....

      Kram ♥

      Radera
  13. Jag kollar typ aaaldrig på fotboll, men denna matchen såg jag ;) Heja Island!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, heja, heja, heja Island :D)

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.