Translate

.

.

onsdag 29 juni 2016

Med mina ögon sett....





Har klippt ner rosorna och satt dom i glas, där står dom sig lite till, minns inte när jag fick dom men det är väl ett par veckor sedan... Några står i fönstret, rätt fin blev det... ☺


Undrar vad bussen gjorde i skogen? Kanske bor någon där? 


Det här äpplet måste kommit villovägar... Trädet såg jag inte röken av....


Bostadshus som sticker upp...



Solen skiner och vi får nog ungefär samma väder som igår.
På tal om i går förresten, såg ni Allsång på Skansen?
Sanna Nielsen var jättebra och vilka fantastiska artister hon lyckades samla ihop.

Ha en fin dag nu vackra väsen. ☺


Kram, K



28 kommentarer:

  1. Såg Allsången! Sanna är fantastisk. Och så kom jag på att hon är väldigt lång! Googlade, och hon bär sina modiga 1,80 m. Detta programmet var bra mycket bättre än Lotta på Liseberg.
    Solig KL ♥ vink vink!

    SvaraRadera
  2. Jag missade Allsång, men kan se den på play senare :)
    Ha en fin dag
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är det som är så bra idag, vi kan titta när vi har tid och lust. 😊

      Kram ❤

      Radera
  3. Kul! Du har helt enkelt "bloggarögon". Känner igen det där med att se saker som ingen annan ser;-)
    Såg inte Allsång, men har hört och läst att Sanna Nilsson var jätteduktig!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack bloggögon-syster 👀 😄
      Sanna var jättebra å vilka artister som kom med i första omgången.

      Kram ❤

      Radera
  4. Glömde Allsången, såg den idag på nätet, Sanna var otroligt bra det var gästerna oxå ,-))
    Ett äpple utan äppelträd tror du fått ett mysterium på halsen ,-)
    Fina bilder med bra text ,-)
    Rosen med fjäril var vackert ,-)
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Äpplet faller inte långt från trädet säger dem, men det gjorde detta äpplet. 🍏

      Kram ❤

      Radera
  5. Allsången fick sig ett riktigt lyft igår. Fina bilder!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Blev glatt överraskad.. 😄

      Kram ❤

      Radera
  6. Men nej!!! Missade helt att Allsången började igår. Får leta upp når reprisen visas!
    Håller med BP. Du har riktigt bra bloggarögon!
    Stor kram! ❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Se reprisen det är det värt.

      Stor kram ❤

      Radera
  7. Nej såg inte det ...jobbade :( vilken skön runda du varit på med kuliga bilder :) fin kväll kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ibland är det kul att fota det man oftast bara går förbi..

      Kram ❤

      Radera
  8. Jag tycker så mycket om att få följa med och se saker och ting med dina ögon. :) Och visst är Sanna Nielsen en alldeles utmärkt programledare för Allsången. Det var utan tvekan tummen upp här hemma igår. :)

    Ta hand om dig vännen!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. 🖒 tummen upp för allsången igår.

      Kram på dig ❤

      Radera
  9. Hej vännen, jag har inte sett solen på flera dagar. Det är grått, regnigt, trist o kallt, inget roligt alls. Det känns nästan som sommaren är över =/

    Fin ros med söt fjäril. Jag har oxo en sån som jag fick av mamma. Hon sa att dom finns på ica så jag ska kolla i morgon om det finns fler, dom är så söta.
    Ha en fin kväll, dröm sött kramar ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Menar du fjärilen finns på Ica? Jag köpte ett paket med fjärilar på Lidl för länge sedan.

      Kram ❤

      Radera
  10. Missade tyvärr "Allsången" men ska titta på Play. För "Allsången" hör spmmaren och Stockholm till.
    Så vackert med de nerklippta rosorna. Och fint att de då kan sparas ett tag till.
    Det är alltid roligt att gå med dig och se vad dina bloggögon ser- klart givande.
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Titta på play när det passar.

      Godnattkram ❤

      Radera
  11. Jag såg Allsången på skansen. Sanna var jättebra programledare. =) Stor Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, och vilka härligt gäng med artister...🎶 Stor kram ❤

      Radera
  12. Jag kollade in allsången igår på webben. Hon är verkligen duktig, Sanna! Klarade sig galant, utan "fusklappar" till och med :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, och bästa artisterna fick hon också med. :D)

      Kram ♥

      Radera
  13. Jag missade Allsång på skansen, men kul att hon gjorde bra ifrån sig :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Artisterna drog såklart sitt strå till stacken. 😉

      Kram ❤

      Radera
  14. Vilken vacker ros!

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, den vägrar vissa medan de andra i buketten är kastade..

      Kram ❤

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.