Translate

.

.

lördag 4 juni 2016

Lite halvskum förklaring bara....




Lite om emojierna bara.
NU TÄNKER JAG BARA HUR DET FUNKAR MED BLOGGSPOT
Det går bara att göra dem från mobilen och då fungerar det långt ifrån fullt ut.
Från datorn kan jag inte göra någon så jag hoppade inte högt av glädje när jag skrev igår men jag tog det som en bra början. Det var också för att jag märkte att på min dator syns emojierna fast jag kan inte göra några egna. Så nu får ni ingen, men ett hjärta kan min lilla dator göra. ♥

Har lite bråttom men ute är det sol 17 grader visar mobilen.

Ha en fin dag kära solstråle. ☺


Kram, K ♥

18 kommentarer:

  1. Men på mobilen syns dem! Och jag tittar på både datorn och mobilen och kan ta del av dem. Kul var det i varje fall!
    Tror de flesta bloggportaler trasslar med detta.
    Önskar dig en fin dag i solen/skuggan.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det är mycket med det tekniska ....
    Kram ❤

    SvaraRadera
  3. Aha var det med mobilen ,-))
    Lite synd, men det kanske kommer ,-)
    Idag var det lite kyligt.
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Någon gång kommer det väl... Kram ♥

      Radera
  4. Funkar bara med mobil för mig att göra emoijer , så om du kommer på hur man gör dom med datan får du tala om
    Hoppas du njutit av "smaka på Stockholm " idag :)
    Själv har jag klippt gräs och bu njuter jag av ett glas vin ❤️
    Kram till dig fina ❤️

    SvaraRadera
    Svar

    1. Alla datorer kan inte, jag har dessa på datorn: ☺♦•◘♣☻○♠♥

      Kram ♥

      Radera
  5. Å vilken underbar pion! Väntar på att min ska slå ut. Har inte koll på emoijer på bloggen?
    Hoppas du haft en bra dag i ett svalare Stockholm! Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, det är svalare nu men skönt ändå. :)
      Kram ♥

      Radera
  6. Då kan din dator göra mera än min, för ett hjärta har jag då inte sett... än;-)

    SvaraRadera
  7. Emojer? heter "smilisar" av olika slag så? på min blogg finns dom automatiskt, men bloggar jag från mobilen, som jag gjorde igår & väldigt sällan, då syns inte emojerna ha ha �� men? vad dök det nu upp för gubbe här?? den har jag aldrig sett!! har du trollat men bloggen? ha ha
    Jag är ytterst IQ befriand vad gäller datorer & telefoner, men kul är det när man knäcker en nöt ibland he he ;-)

    Ha en härlig söndag!!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Man kan väl säga båda antar jag.... :)

      Söndagskram ♥

      Radera
  8. Nääääää den gulliga björn som plötsligt dök upp när jag skrev, blev bara 2 frågetecken när det publicerades :-(
    Ja ja, vad är väl en bal på slottet.... ;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Så kan det bli, antar att det är under utveckling... :)

      Kram ♥

      Radera
  9. Jag gillar den där knoppande spionen jag. Emojisar vet jag just ingenting om... :-)

    Ha en härlig söndag i värmen!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, spionen är på hugget.... :D)))

      Kram på dig ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.