Translate

.

.

tisdag 7 juni 2016

BH eller Bikini







Solen skiner och det blir en varm dag sägs det, så jag kommer att utnyttja detta till fullo.
Läser om en tjej som fick en lapp på sin port och tillsägelse att sluta sola i BH på sin balkong därför att hennes man blev upptagen av att gå och titta på henne. Tjejen ilsknade till och skrev att: okej men då sätter jag på mig bikinin i stället. 

Vad tycker ni, kan man sola i BH eller måste det vara bikini man solar i på sin balkong?

En jättefin dag till dig vackra själ.

Kram, K





30 kommentarer:

  1. Haha! Jag läste också det där :-) Kan inte tycka att det är nån skillnad. Tycker dock synd om tjejen som skrev lappen från början...
    :-)

    Ha en härlig tisdag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Precis så tänkte jag med, jäkla gubbe... 😉

      Kram ❤

      Radera
  2. Men herre jesu det var det löjligaste jag hört, och det är ju bara hennes avundsjuka som stör ha ha ha jag hade fortsatt sola i bh ha en fin dag kramen

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hon borde byta gubbe.. 😄

      Kram ❤

      Radera
  3. Haha! Ja, det blir säkert bättre om hon sätter på sig en bikini BH :D
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Gubben blir den samma
      oavsett BH 😉 👙

      Kram ❤

      Radera
  4. Hon bör nog ta ett snack med sin man istället som inte kan låta bli att gå ut och glo! 😂
    Tycker hon ska börja sola helt utan nånting istället! 😉
    För övrigt var det ett skit bra svar! 👏

    SvaraRadera
    Svar

    1. Den gubben ville inte jag haft. Herregud, hur är han ute där så många går halvnakna? 😄

      Kram ❤

      Radera
  5. Byt till insynsfri balkong, alternativt sätt ett insynsskydd runt balkongen. Å herregud så trångsynd folk kan vara. Det finns ju vita bikinin också - så vad är skillnaden då? Klart man kan sola med bh tycker jag.

    PS. Jag har insynsskyddad balkong och kan ligga där med ingenting på kroppen om jag känner för det;-) DS.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag tycker lappskrivaren skall byta ut gubben. 😊

      Kram ❤

      Radera
  6. Vilka bekymmer vissa skaffar sig. Bra där, att sätta på sig en bikini istället.
    Varmt idag och jag förstår att du passar på.
    Vi åkte in till stan, men där var det för varmt.
    Kram och sköt om dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Idag var det varmt men det fläktande så det kändes inte så hett tycker jag...

      Kram ❤

      Radera
  7. Har man inte problem så skaffar mman sig. Puh! Jag skulle inte bry mig.
    Undrar vad det är för fel på mannen....
    Hemma har vi ingen direkt insyn på balkongen och det är skönt så...
    kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Mannen låter en aning gubbsjuk, hi hi... 😁
      Kram ❤

      Radera
  8. Det går väl lika bra med BH för jag menar att skillnaden är ju hårfin. Han får väl låta bli att stirra på henne helt enkelt :D

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Har läst flera liknade historier så det blir visst allt mer vanligt att någons klädsel eller inte klädsrl påpekas...😮

      Kram ❤

      Radera
  9. Tycker att det är svårt att se skillnad på BH och bikiniöverdel ibland. Tycker att den där frun borde ha skickat en lapp till sin man istället ;)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Håller med dig Susanne. :D)

      Kram ♥

      Radera
  10. Jag läste om det där . Kvinnan som skrev tillsägelsen har väl dåligt självförtroende helt enkelt, för annars så skulle hon inte bry sig.
    Sen kan jag väl tycka att som Man ...och när man har en relation så gör man inte sådär.

    Tycker BH och bikini är hårfint. Tycker man ska kunna sitta på sin balkong och njuta av solen. Hur kan man missunnar någon annan människa den glädjen. Näe.....vad mycke konstiga människor det finns. Njut av livet tycker jag.

    Så här jag sagt mitt....kvittelekvitt

    Ha en jättefin kväll. Ska ta mig en kopp kamomillte nu. Ska njuta lite.

    Kramelikram.

    SvaraRadera
    Svar


    1. Njut på och godnattkram på dig ♥

      Radera
  11. Tycker hennes gubbe ska skärpa till sig, inget kul för tjejen.
    Han får väl tänka hur kul skulle det kännas om en kille solade på balkongen och hon gick och spanade.
    Visst ska man få sola på balkongen.
    Men snacka med sin kille borde hon
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Håller med dig... :)

      Kram ♥

      Radera
  12. Det är lite roligt det där, att man kan visa sig i bikini men inte i BH. Vad är skillnaden liksom...???

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, vad är skillnaden? Kram ♥

      Radera
  13. Ja, det är en galen värld vi lever i!!! Jösses...bikini eller bh? Shorts eller badbyxor säger jag då?!!!
    Kram till dig! ♥

    SvaraRadera
  14. Jag kör som vanligt. Topless. :)
    Snuviga kramar

    SvaraRadera
  15. Ja, mig kvittar. Jobbigt för dem som verkligen bryr sig.

    SvaraRadera
  16. Jag hade tagit av mig och solat topless istället bara för att retas ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  17. Lite beror det väl på hur bh:n ser ut och hur öppet det är - men sedan kan man ju tycka att det är karln som borde respektera sin tjej så mycket att han inte dräglar över andra tjejer - oavsett hur de klär sig eller inte klär sig.
    Ha det gott
    kram

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.