Translate

.

.

måndag 2 maj 2016

Söndagspromenaden









Ser ni truck food bilen där uppe? Nu var jag mätt så jag provade inte men det får bli en annan gång.


Spelade in en liten film så ni får höra hur det lät...


Min söndagspromenad som fina TantGlad håller i gick till denna fina lilla park.
Vilken tystnad med endast ljudet från vattnet.





Nu önskar jag er den bästa dagen, här skiner solen och fönstren är så smutsiga att det knappt går att se ut. Men de får vara för nu vill jag njuta av solen.

Kram, K



26 kommentarer:

  1. Finns det något mera rogivande än kluckande vatten i solen!? Tror inte det.
    Å våra fönster ser ut som dina. Ingen fara, då får man alltid en positiv överraskning när man kommer ut och ser solen;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Skall kanske sätta på filmen om jag får svårt att somna, hi hi.... Kluck, kluck, kluck...

      Kram ♥

      Radera
  2. Härliga promenad bilder, ha en fin dag. Åse

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack och en fin kväll till dig.

      Kram ♥

      Radera
  3. Härliga rogivande och vackra bilder. Vatten och klunkande från vatten är så lugnande helande för själen.
    Jättefin promenad. Din länk kommer, och tack för länk.

    Varm kram.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Kluckande vatten är rena meditationen juuuu... :)

      Varm kram ♥

      Radera
  4. Så härliga vackra bilder. Vatten i alla former tilltalat mig, nja kanske inte om det faller från ovan :) Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ibland är även det som kommer från ovan mysigt om
      man sitter inte och myser.... :)

      Kram ♥

      Radera
  5. När man hör porlande från din film känner jag mig god till mods. Trevlig måndag ����

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jo det har det kluckande vattnet har den verkan... :)

      Kram ♥

      Radera
  6. Vilken skön promenad! Och ljudet av vatten tycker jag så mycket om.
    Jättefina bilder!
    Och vilket underbart väder Stockholm bjuder oss på!
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu har vi fint och sommaren är här lite senare i veckan, jag jublar.... :D))

      Stor kram ♥

      Radera
  7. Jag blir allt lite kissnödig av sånt där vattenporl... ;-) Härlig promenad!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Man blir ju det, hi hi...

      Kram ♥

      Radera
  8. Härlig söndagspromenad!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Vilken fin promenad i solskenet :)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Härlig promenad, vatten låter underbart, fin film.
    Ha det mysigt KRAM Primrose -)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Lätt att somna till ljudet... :)

      Kram ♥

      Radera
  11. Ljudet av vatten är så lugnande och helande... Jag skulle vilja bo bredvid ett vattendrag med rinnande vatten så jag kunde lyssna närhelst jag behövde.
    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vilken dröm att få bo vid ett vattendrag... :)

      Kram ♥

      Radera
  12. Vilken härlig promenad och nog är det gott när solen tittar fram!

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, verkligen och redan denna vecka så får vi sommarvärme, jippie...

      Kram ♥

      Radera
  13. Jag blir så glad av porlande vatten :) Tack för att du förmedlar en sådan fin promenad :) Härliga bilder :)

    SvaraRadera
  14. Härliga söndagsbilder! Älskar vatten - blir så lycklig att se sprudlande fontäner igen. Vårtecken!!

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.