Translate

.

.

söndag 22 maj 2016

Skyltsöndag


Good Morgon, det är söndag, skyltdag och soffta-dag.  ☺





Idag är det åter skyltsöndag
som vår fina BP förvaltar.


< Färskt kött är okej men någon måtta på det hela får det allt vara. ☺

Skälig tanke? > ☺







Nu är sommaren här och då vet jag inte hur det blir med skyltning och söndagspromenader och annan lek, hur gör du? Blogga kommer jag att göra oavsett var jag befinner mig för det har blivit lika naturligt som att dricka mitt morgonkaffe. Nu önskar jag dig en fin söndag med allt det bästa från dagen. Här är det fortfarande molnigt med det kanske spricker upp fram på dagen. Nästa vecka blir både varm och solig och jag startar morgondagen med ett tandläkarbesök, min tandläkare sköter allt även tandhygienisten arbete. Vet inte om det är så mycket dyrare men hon är duktigt på det hon gör.


Fin söndag vackra själ, kram, K ♥


26 kommentarer:

  1. Gomorron tillbaka och fin söndag!
    Tack för skyltningen, rolig. Och softa, det ska jag, jobbade ju igår.
    Vad betr. dessa lekar, så kanske jag fortsätter med skyltsöndag, så länge jag har skyltar. Övrigt går på lösen.

    Sommar KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Kommer nog lägga in någon skylt jag med misstänker jag... :)

      KL ❤

      Radera
  2. Vilka söta får som ligger där vid skylten :)
    Kram och trevlig söndag

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja visst är dom söta, alltför söta för att ätas upp... :)

      Kram ❤

      Radera
  3. Blogga kommer jag också att göra men jag misstänker att vissa aktiviteter kanske ligger nere under sommarmånaderna!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, så blir det nog för de flesta...
      Kram ❤

      Radera
  4. Söta får hihi...Kul skyltning åxo.

    Jag kommer att blogga även på sommaren. När jag känner för det . Men visst blir det lite mindre kanske. Fast jag gillar ju att skriva så.....

    Skulle alldrig funka för mig att hålla fast mig vid nåt tema vecka efter vecka. Då kan det bli lite för mycket. Paus från sånt kan man behöva.

    Mitt tema "söndagspromenad" har jag lagt på is ett tag. Mitt tema har semester haha. Fortsätter jag med det så kommer andra regler än nu. Det känns så hoppigt nu.

    Varm kram fina du

    SvaraRadera
    Svar

    1. Alla måste vi vila... :)

      Kram på dig ❤

      Radera
  5. God middag! Här är jag sen idag! Satt länge med frukosten på terrassen i skuggan under markisen utan att göra något...
    Kanske kände jag på mig uppmaningen från dig, "SOFFTA" för det gjorde jag.
    Färskt kött är ju bra, men kanske inom vissa gränser. Har en del minnen från just detta....
    Hoppas nu att solen och värmen jag skickat kommit fram.
    Stor kram och trevlig söndag.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag tror du skickat solen med snigelfart, först på tisdagen väntas den hit...

      Kram ❤

      Radera
  6. Godmorgon från en nattarbetare! Ja, nu verkar Ditte ha sänt upp lite värme till oss nordbor, härligt! Bloggar gör jag året runt, men möjligen blir det inte varje dag på vår resa i USA? Där behövs wi-fi !
    Härlig soft bil på din bild, jag håller med och softar vidare!!! Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Blogga gör man ju var man än befinner sig... :) just det, du har ju din USA tripp att se fram emot... :D))

      Kram ❤

      Radera
  7. Haha! Vilka fårskallar ;-)

    Blogga kommer jag nog att fortsätta med även fast det råkar bli sommar. Och skyltar älskar jag, så det är bra att det finns nånstans att göra av med dom allihopa :-)

    Avundas dig INTE den inledningen på veckan... Håller tummarna för noll hål!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det blir nog bara ett trevligt besök, fast man vet ju aldrig.. hi hi...🙄

      Kram ❤

      Radera
  8. This asshole again! 😂😂😂
    Skön uppmaning på bilen.
    Skulle läst det innan jag satte igång idag! ;)
    Vi gick sol till slut! :)

    Kram, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha ha, ja varför gjorde dj inte det? :D))

      Kram ❤

      Radera
  9. Den bilen valde parkeringsplatsen utanför en bloggares hem. Föraren måste ha vetat att det finns nå't som heter Skyltsöndag;-)

    Å lammen bredvid skylten - hahaha! Kan jag välja vilket lamm de ska slaktas? Jag menar på vissa restauranger kan man ju peka på vilken hummer som ska hamna på tallriken:-)

    Att börja veckan med ett tandläkarbesök - helt ok, då är det överstökat.

    Precis som AMA kommer jag också blogga framöver. Det är ju liksom en härlig vana efter åtta år. Å du - du skyltar precis när du känner för det och låter bli när du inte har lust, okej!!?

    Tusen tack för toppen skyltning och länken:-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Kommer nog att skylta då och då och när skyltarna kommer till mig.. hi hi...🚾

      Kram ❤

      Radera
  10. Vilken tuff start det blir på din nya vecka. Men lika bra att få det överstökat förstås. Hoppas att det inte blir för dyrt bara. Blogga lär nog jag oxå fortsätta med i sommar men lite längre mellan inläggen och kanske inte så många bloggpromenader.
    Ha nu nefin vecka. kramen

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hos tandläkaren blir det ALLTID DYRT tycker jag.... :D))

      Kramen ♥

      Radera
  11. Soffta blev inget av i går - motion av lång variant och 4 dukar fick färg på sig :-)
    Kramis

    SvaraRadera
  12. Soffta det är grejer det. En vilodag är inte dumt alls det, och färskare än så går inte att få.....ju..Kul skyltata av dig.

    SvaraRadera
  13. Soft bil ;)
    Jag gör nog bara lekar när jag orkar och hinner vill spendera tid på annat och bloggen kommer för det mesta sist under sommaren :/ så även min lek kommer tillbaka i höst :)
    Blogga på man blir glad av dina inlägg ❤️
    Ta hand om dig
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag vill ju inte att mina läsare skall börja gråta härinne, iallafall inte så ofta, ha ha ha.... :D))

      Kram på dig ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.