Translate

.

.

söndag 15 maj 2016

Skyltsöndag




Med tanke på Zlatans prestation igår så får han följa med in här
till  mitt bidrag till skyltsöndag som härliga BP förvaltar.










Vi lär ju hundar sitta fint och då måste de ha en alldeles egen fin privat låda för maten. ☺






Måste säga att jag är nöjd över eurovisionen igår, tyckte många låtar var riktigt bra.
Att Frans kom femma var hur stort som helst, med glimten i ögat gjorde han ett fantastiskt framträdande. Petra och Måns var helt grymma.
Att Norge inte gav oss ett enda poäng reagerade jag lite på, undrar varför?


Nu blir det frukost här ha en fantastisk söndag.
Här regnar det...


Kram, K





32 kommentarer:

  1. Haha! Snällt av dig att bjussa BP på Zlatan :-)

    Han Fitzgerald verkar ha varit en klok person :-D

    Ha en finfin söndag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi, javisst är jag snäll :D))

      Kram ♥

      Radera
  2. Att Norge inte gav några poäng till Sverige berodde kanske på att i fjol då Måns vann var Sverige snåla med att ge Norge poäng eller det tom var så att Norge inte fick poäng av Sverige alls. Norge kom sist i tävlingen 2015. Frans var bra =) Glad att han blev femma. Och Måns och Petra var helt klart proffsiga. Kan bli svårt för Ukraina att bräcka det nästa år. I slutändan vann ju rätt låt vann även om det var ett politiskt budskap. Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Är det på det viset så handlar det inte längre om att poängsätta låtar för smakens skuld utan då handlar det bara för att få något tillbaka eller ren hämnd, så har jag svårt att tro att någon skulle göra....

      Kram ♥

      Radera
  3. Håller med vi blev oxå förvånade ..dumma Norge dåligt vinnarbidrag! kram

    SvaraRadera
  4. Vad ska jag säga här...!
    Zlatan äger. Så är det bara!!!
    JAG äger efter en massa champagne! :)
    Och den hund som har en sån där fin matburk äger definitivt! :)
    Här regnar det också nu!
    Kramis... ❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tycker nästan det känns lite höstligt idag...

      Kramis ♥

      Radera
  5. Önskar dig en fin söndag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Detsamma till dig Ami, kram ♥

      Radera
  6. Gillar champagne-citatet! :) Önskar en fin söndag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. EN fin söndag till dig, kram ♥

      Radera
  7. Trevlig söndag till dig!

    Kram.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Trevlig söndag tantglad hoppas du har bättre väder än här.

      Kram ♥

      Radera
  8. Jag såg inte eurovisionen så jag vet inte hur någon av låtarna låter.
    Kram <3

    SvaraRadera
  9. Perfekt att bjuda på Zlatan direkt sådär i början. Är ju fotbollsfreak och bara älskar honom. Vilken suverän målning förresten. Love it!

    Tvåan håller nog säkert alla som tittade på ESC igår med om;-)

    Toppen skyltning, speciellt Zlatan som sat. 1 000 tack för att du är med och stort tack för länken också.

    Såg snabbspolningen av låterna igår och tyckte bäst om Australien, Bulgarien och Frankrike. Frans gillade jag inte alls.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Smaken är är som baken, delad! :D))
      Såklart Zlatan måste vara med på ett hörn denna dag. :D)

      Kram ♥

      Radera
  10. Ja, det hör till att vi hjälps åt här i Norden.
    Hoppas Zlatans formtopp håller sig över EM.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vi får hålla tummarna för Zlatan... :D))
      Kram ❤

      Radera
  11. Snygg bild på Zlatan!
    Ja, jag är just hemkommen efter den häftigaste veckan det här året!!! Vilken ESC vecka!!!Har haft så roligt, och visst var det lite förvånande att Ukraina vann igår, trodde faktiskt att Australien eller Ryssland skulle ta hem det,men det var en spännande omröstning, och visst var Petra och Måns heelt fantastiska!!!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jösses, hur trött skall du inte va? Sen är det inte lätt att varva ner efter dessa dagar du haft.
      Försök varva ner nu och sköt om dig. Kram ❤

      Radera
  12. De förstod väl inte bättre. Norrmännen alltså ;-)
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Kanske var det så annars gillade dom inte låten. :)

      Kram ♥

      Radera
  13. Perfekt bild att börja med, Zlatan. Såg fotbollen går varvat med ESC och stundtals var den bättre. Blev förvånad över Ukrainas vinst, men det är ju inte första gången jag blir förvånad i en ESC. Och vad gäller nOrge så gillade de väl inte Sveriges bidrag. Mna kan ju inte ge stödpoäng, fast det tror jag en del länder gör.
    Petra och Måns var ju superbra!Och jag tycker Frans gjorde det jättebra.
    Fin skyltingng och champagen drucker jag gärna.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Visst ges det stödpoäng, att vi inte fick ett enda poäng av Norge reagerar på och jag är inte så säker på att det var för att de inte gillade låten... hm...

      Kram ♥

      Radera
  14. Skyltat var det här!
    Och Ukraina vann ... ingen röst från Norge - det nordiska/skandinaviska samarbetet gäller väl endast i politiken ....
    krm

    SvaraRadera
    Svar

    1. Idag är väl allting politik....

      Kram ♥

      Radera
  15. Här det också betydligt sämre väder men uppehåll just nu i alla fall. Alltid något ;-)

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Regnet hänger i luften och igår kväll kändes det som höst...

      Kram ♥

      Radera
  16. Melodifestivalen var ju världsklass - vilken show. Petra och Måns fullblodsproffs alltså. Vinnarlåten förstår jag inte alls, jag får ont i öronen och huvudet av den. Australien och Bulgarien var mina favoriter. Frans femteplats är högre än låten förtjänar - men jag klagar inte. ;)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det var något alldeles extra denna gången, rena underhållningen. :)

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.