Translate

.

.

torsdag 26 maj 2016

När man tystnar....




Det regnar och är grått, en perfekt dag att vädra utan att få in sand från gatan.
Bilden ovan var från en annan dag.


Kommer inte jag till svampen så kommer svampen till mig, hi hi...



Tror jag blir galen, det finns så mycket vettigt att skriva, så 
många frågor och så mycket att dryfta, ändå tiger man.
Varför?



Funderar på att iklä mig långa gummistövlar, vattenställ och kamera och traska ut.


En fin dag till dig fina själ, någonstans i landet
kanske solen skiner. ☺


Kram, K


20 kommentarer:

  1. Kanske är det förberedelser inför kommande svampsäsong som det regnar nu i Stockholm. Men skönt att svampen har uppsökande verksamhet.
    Önskar dig en fin dag i regnet och det lär ju vara bra för hyn med regndroppar.
    Och visst finns det mycket att skriva om och ibland alltför mycket så det är svårt att välja.
    Kram och trevlig torsdag.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vi får nog vänta lite med svampsäsongen sätter igång... :)

      Kram ♥

      Radera
  2. Det fina vädret landade nere i Lidköping ;) Igår var det jag som var klädd i regnställ. Och gick ut.
    Visst finns det många frågor att ställa. Jag skulle också vilja ventilera. Men.

    En fin dag till dig också, fina själ.
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Natti natti och sov så gott :)

      KL ♥

      Radera
  3. Här skiner inte solen och det är betydligt kallare men gummistövlar slipper jag i alla fall i dag ;-) Alltid något!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Sån tur du har som slipper gummistövlarna... :)

      Kram ♥

      Radera
  4. Här blev det regnställ på eftersom jag var tvungen att ge mig ut!
    Och vad tror du händer när jag kliver utanför porten? Det slutade regna! :)
    Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Korta uppehåll var det här....

      Kram ♥

      Radera
  5. Duggregn hela dagen här med.

    Visst finns det många ämnen man skulle kunna skriva om, men inte nödvändigtvis i en blogg.

    Kul selfie förresten:-)

    SvaraRadera
  6. Så du tänker trasa ut? Haha! Ta även med dig en trasa för säkerhets skull :-D

    Vaddå? Ordmärkare?? Jag??? ;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, slängde dit ett K :D))

      Kram ♥

      Radera
  7. Ja, regnställ var nog ett bra beslut.
    Hoppas du fick en fin dag.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Blöt dag blev det.... :)

      Kram ♥

      Radera
  8. Blåsigt har det varit, kan bara bli bättre!

    SvaraRadera

  9. Hoppas värmen och solen kommer tillbaks snart, men du har det nog värre däruppe...

    Kram ♥

    SvaraRadera
  10. Vart tog sommaren vägen?....
    Kram till dig!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hoppas den hittar snart tillbaks till oss... 🕷🐜🐝

      Kram ❤

      Radera
  11. Jag var på västkusten igår, i Borås, där sken solen. Så jag valde rätt dag för min jobbresa :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Viken tur du hade... :)

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.