Translate

.

.

onsdag 25 maj 2016

Knoppar som brister................




Fotade lite knoppar som brister, knopparna brister lite olika precis som vi människor i olika delar av vårt liv. ☺


















Här blåser jag och önskar......

Allt blir vackert när man studerar det tycker jag, det är som ögonen fångar
djupet och här är allt vackert...


Idag är det molnigt och betydligt svalare än igår, men det gör
ingenting för gårdagen var så fin.


En fin onsdag till dig och allt gott!


Kram. K



16 kommentarer:

  1. Så sant som det är skrivet. Vi har alla olika bristningstillfällen. Jätte fina knoppar ut till sin blomning. Härligt att ni har haft soliga dagar😘😘

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, det har vi. :D)
      Vädret idag har varit molnigt...

      Kram ♥

      Radera
  2. Rhodondendron har inte börjat blomma hos mej....men snart spricker äppelträdets blommor ut...tycker det är sent i år....och här regnar det bara...och ingen värme har vi heller.
    Nu ska jag åka iväg med mina saker till loppisen som jag hyrt in mej i en vecka !!
    Kramis<3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hoppas du får en lyckat loppis-vecka... :D)

      Kram ♥

      Radera
  3. Vilka fina bilder. Det flyger fullt med bös här hos oss, man kan knappt andas med munnen öppen, då hostar du bösbollar sen =)

    Hoppas att du mår bra vännen. Tack för dina tröstande ord hos mig. Var rädd om dig. Kramar ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Heter det bösbollar? det visste jag inte,,,

      Kram på dig ♥

      Radera
  4. Fina knoppar! Fast maskrosorna är finare innan dom blir sådär bossiga tycker jag :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Alla lavendlar som blommar är fina, he he...

      Kram ♥

      Radera
  5. Så bra ord och bild passar ihop! Här har vi haft en underbar dag igen men nu i kväll börjar det bli svalare i vinden...

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Idag har här varit grått och kallt...

      Kram ♥

      Radera
  6. De första knopparna är otroligt vackra. Bergianska Trädgården kanske.

    I år är maskrosorna många och de är större än vanligt också tycker jag. Jag gillar dom både när de är gula och som bollar:-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej inte bergianska utan fotat på min bakgård. :D)

      Kram ♥

      Radera
  7. Äntligen vågade jag klicka på ditt inlägg. Det stod ju Knoppar som brister... jag blev så rädd ;)
    Måste skoja till det innan läggedax. Det var underbara bilder! En ljuvlig tid.
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, var det du som var knoppen trodde du? :D))

      Nattis och KL ♥

      Radera
  8. Vackra knoppar! Och detta är en helt ljuvlig tid hemma.
    Tack för att du delar med dig.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Allt är så himla grönt, träden utanför har aldrig varit så fina som nu. En ljuvlig tid är det...

      God natt o kram ❤

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.