Translate

.

.

onsdag 27 april 2016

Söndagspromenaden



Mitt bidrag till söndagspromenaden som fina TantGlad är uppfinnare av.



Stack in på Kyrkogården för att se om jag hittade några Mästare men här var
det väldigt gamla gravstenar. Tanken var på Bosses tävling men den var för länge sedan.
Så inget jag normalt roar mig med. ☺


Lite vårsnö obs inte nysnö, he he...


Spår efter en krock med tre personbilar här om dagen, den ena bilen
fattade eld vilket syns lite av här....
Olyckan hände i hörnan av Odengatan och Sveavägen, vet inte hur det blev med skadade..





Lite mat på promenaden måste man ju också ha. ☺

------------------------------------- ♥--------------------------------------

Inte för att gnälla men sömnen blir allt sämre i natt fick jag fyra timmar.
Gick upp 7 för jag skulle ringa ett samtal kl åtta, men hur jag än försökte så kom det inget ljud fram och det hela blev totalt misslyckat.

Alltså, min telefon fungerade men inte de numren jag försökte nå...

Hur kan bara telefoner slås ut så där? 
Försökte med flera nummer men det var 
bara knäpptyst på alla.

Önskar dig en fin onsdag och all kärlek.


Kram, K





31 kommentarer:

  1. Men så irriterande när du nu var uppe så tidigt! Ibland känns det skönt att ha både mobil och ip-telefoni.

    Kram och ha en bra onsdag!

    SvaraRadera
  2. Va? Var din mobil utslagen? Den var nog sömnig ;) Inte bra.
    Tack för din promenad! Och krya på dig med sömnen.
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Min telefon fungerade men inte deras jag ringde till...

      KL ♥

      Radera
  3. Men vad konstigt att din telefon inte fungerade :(
    Nej, tekniken förstår man sig inte alltid på!
    Hoppas du får sova inatt!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Min telefon fungerade....

      Kram ♥

      Radera
  4. Det var en aaaaaningen konstig söndagspromenad om jag säger så. Ännu konstigare att du inte fick fram ett telefonsamtal. Är du säker på att telefonen var påslagen...

    Hoppas dina sömnproblem ger med sig. Fyra timmars sömn är fyra timmar för kort om du frågar mig...

    SvaraRadera
    Svar

    1. Min telefon var det ingen fel på utan det måste varit fel hos operatören jag ringde till.... Kram ♥

      Radera
  5. Roligt att få följa med dej på din promenad.
    Telefon, teknik, inte min grej, men nog är det konstigt!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  6. För mig får det gärna sluta snöa snart ;)

    SvaraRadera
  7. Tack för din promenad och i trakter jag känner till.
    Trist att inte kunna nå dem du tänkt och hoppas det hela löser sig. Märkligt, men kanske har fullmånen ett finger med där i luften.
    Stor kram och trevlig onsdag.
    Här väntar också en "söndagspromenad".


    SvaraRadera
  8. Jobbigt då telefonen klatrar.
    Jag gillar att se bilder från Stockholm. Ser gärna mera bilder.
    En varierande promenad hade du denhär gången. Det är kul.
    Hungrig blir jag på slutet.....det gött ut.

    Kramelikram till dig och länk på fredag❤,

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu har jag fått veta att de bytt telefondag och i morgon gör jag ett nytt försök, men att det inte gick fram någon ton det förstår jag inte....

      Kramelikram ♥

      Radera
  9. Söndagspromenad i Stockholm kan var bra som variation till min småstadsidyll. Fast himla kalla promenader än.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Lite kallt här med, speciellt inomhus, brrrrr...

      Kram ❤

      Radera
  10. Jag hoppas att det gick väl för samtliga i bilarna. Läskigt att den ena bilen tog eld:0
    Efter en lång promenad suger det lite i kistan och maten såg god förträffligt god ut:))kramsi

    SvaraRadera
    Svar

    1. Chauffören i den bilen som brann vart skadat men hur allvarligt vet jag inte.

      Kramis ♥

      Radera
  11. En härlig promenad trots att det var en olycka med i bilden !! snö gillas inte så trött på kallt nu saknar värmen ...
    Varför sover du inte fina ??
    Jag Hoppas att du mår ok , här har det varit så mycket har inte hunnit med alla mina favoritbloggar
    Stor kram till dig fina

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har lite problem och därför sover jag dåligt, men är vid gott mod trots allt....

      Stor kram på dig fina du ♥

      Radera
  12. Nu vet jag inte vad det är för fel på din mobil men har du inte nåt virusskydd i den ? Det kan vara virus.. Jag har AVG i min mobil o den söker så fort det är nåt.
    Maten såg väldigt god ut, jag blev så hungrig nu.
    Hoppas att du har haft en bra dag vännen. Du får vara rädd om dig. Dröm sött kramar ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Min telefon fungerar utmärkt...

      Kram ❤

      Radera
  13. Hoppas du får sova bättre i natt!! Och hoppas telefonen fixar till sig!! Maten ser gudomlig ut :-)
    Sov så gott!!!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag skriver oförståeligt för läsaren, min telefon fungerar utmärkt, det var dit jag ringde som hade felet...

      Kram och natti ❤

      Radera
  14. Men så det kan gå - på söndagspromenad och så ..
    kramisen ...

    SvaraRadera
  15. Maten såg jättegod ut! Jag känner mig hungrig nu, men så blir det väl om man har ätit som en häst i fyra veckor. Dags att lugna ner sig lite... :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nåja, mat måste du ha hela livet, hi hi..

      Kram ❤

      Radera
  16. Stor sortering av blandade bilder :) Såg inget trevligt ut med krocken då... trevliga bilder :)

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.