Translate

.

.

söndag 24 april 2016

Skyltsöndag





Hej är passande att starta mitt bidrag till skyltsöndag som härliga BP förvaltar...


Inte dumt efter en lång dag på stan att få kliva upp på en 
elcykel för att ta sig vidare, eller var det inte så dom hade tänkt? Ser ni blommorna? ☺


Rullande Spritz reklam...


Obs, detta är ingen matsedel utan djuren är endast till för ögat och för
att gosa med.... ☺






Glad söndag på er, kan tala om att det snöade här för en timma sedan.

Det bästa av dagen och all kärlek på dig!


Kram, K



38 kommentarer:

  1. "Hej"! kan man inte säga för många gånger!

    Hej, hej och trevlig söndag <3

    SvaraRadera
  2. Haha! Vilken tur att det inte var en matsedel :)
    Hej på dig och ha en trevlig söndag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, ja det var nog tur... :D))

      Kram ♥

      Radera
  3. mysigt o hej hej är trevligt hi hi kram fina du :)

    SvaraRadera
  4. Att säga "Hej" kostar ju inget. Hej kan även sägas på många olika sätt =) Härligt ord! Kram

    SvaraRadera
  5. Hej, kära du! Tack för din fina skyltning!Och elcykeln skulle jag gärna testa redan idag och givetvis med blommorna i korgen.
    Trevlig söndag!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Är osäker på om vi får prova denne iallafall med blommorna kvar i korgen. :D))

      Kram ❤

      Radera
  6. Härliga och vackra "skyltbilder".
    Här kom det också snö, blev faktiskt riktigt förvånad. Synd om blommorna om dom frös i natt.
    Varm kram till dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag tog en bild på aprilsnön men ändrade mig snabbt och raderade den.
      Hoppas blommorna klarar sig trots de frös till lite, ibland gör dem väl det?

      Varm kram. ❤

      Radera
  7. Underbara skyltar :) och stort HEJ till dig finaste !!!
    Här haglade det i går och blev alldeles vitt på marken men idag skiner solen !!
    KRAMISAR

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vädret spelar oss april-spratt :D))

      Kramisen ❤

      Radera
  8. Det är otroligt så många olika skyltar det finns! För det mesta "ser" man dom inte.
    Jag skulle vilja testa en EL-cykel!
    Vi vaknade till snö i morse! Hemskt, men vad kan man vänta i april? Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Uppför backar är den perfekt men annars så vill jag nog trampa för annars kunde jag lika gärna haft en moppe...:)

      Kram ❤

      Radera
  9. WOW! Har du irrat dig iväg till New York? Inte illa... ;-)

    Härlig skyltning - hej på dig med!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ka du tänka dig att den hittade till stora skuggan, fotas fick den då såklart.. :D))

      Kram ❤

      Radera
  10. Jag skulle gärna testat en elcykel i backarna där jag bor. I småskolan fick jag lära mig att Skåne var platt. Min tjocka temperamentsfulla fröken ljög många kilo. :)
    Regnkramar från Y.

    SvaraRadera
  11. Vilken fin skyltkavalkad med en toppen mix:-)
    Bra jobbat igen:-)
    Stort tack att du är med och 1 000 tack för länken:-)

    SvaraRadera
  12. Hej hej! Hemskt mycket HEJ!
    Tack för en fin skyltning. Och det där med 4H-gård finns tydligen kvar än...
    El-cykel är mycket poppis nu, men jag tror inte att jag, nej.

    KL ♥

    SvaraRadera
  13. Elcykel är bra för de som behöver - och blommorna är bra för alla :-)
    Skyltsamlingarna runt om på bloggarna är väl uppe i mångfaldiga siffror numera :-)
    kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Blommor är alltid bra. :D)

      Kram ♥

      Radera
  14. Jag såg i en kommentar hos Ditte att du hade en DBS cykel när du var barn. Till mig sa man att det betydde: Döden Bakom Styret. Din version var mycket bättre. Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha, jag tror jag väljer min version. :D))

      Kram ♥

      Radera
    2. Hade också en DBS då bodde i Norge och då sades det Dass bak setet .. kör på din version :-)

      Radera

    3. Dass bak sätet har jag inte hört, ha ha...

      Radera
  15. En elcykel skulle man ha ,-)))
    Hur du hinner, så många fina foton du har ,-)
    Ha det fint KRAM Primrose ,-))

    SvaraRadera
    Svar

    1. Kram på dig och go måndag! ♥

      Radera
  16. Hej! Kuliga skyltar som vanligt ;-) Gillade verkligen Aperol Spritz bilen, och den drinken..som för tankarna på Italien och Malta ♥
    Kram till dig! ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Kram på dig och go måndag ♥

      Radera
  17. Här snöade det rätt ordentligt igår, och inatt har det varit minusgrader. Inte så kul nu när man vill ha sol, värme och vårblommor.
    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Lite papp blev man allt, trots att man borde veta bättre...

      Kram ♥

      Radera
  18. HEJ på dig med! :)
    Härlig skyltpromenad.
    Jag skulle gärna vilja äga en elcykel med alla backar vi har här hemma...
    Och snygg diskotaxi du fick med i slutet!
    Ha det toppenfint idag vännen!
    Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hej du, go måndag på dig, hej ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.