Translate

.

.

fredag 8 april 2016

Jösses, leklusten finns alltid här..








Först vill jag tacka alla finaste bloggvänner för era kommentarer, ni är helt fantastiska, måste bara erkänna att jag verkligen älskar er alla..... ♥♥♥

Jag hittade in till mitt inre rum igår och jag fann stillhet och mina tankar och känslan av hopplöshet mattades av och jag fick till mig att de viktigaste sakerna har jag behöver har jag just i stunden och dessa saker är allt jag behöver oavsett vad som sker. Kärlek - Glädje - Tillit - Hälsa är det viktigaste och det är kanske det vi skulle kunna kalla lycka. Förnöjsamhet! Nu får jag vänta in framtidsplanen till det som komma skall, men under tiden skall jag leva som vanligt. Trots att det som är på gång är min värsta mardröm så är jag just idag full av glädje och kärlek.


Bosse Lidén fick mig till att börja stapla frukt igår, jodå det funkade ett tag, hade jag haft en vindruva eller bär så hade jag nog kommit lite högre ändå, fast man skall vara nöjd för annars trillar man lätt ner, å då kan några svordomar komma.


Här ser ni slut resultatet.


Sen blev jag så glad att jag gjorde en kub av hela historien.





Varm Kram, K



22 kommentarer:

  1. Finns mycket kul att leka med, om man har leklust ;)
    Häftigt!
    Ljus, kärlek och TilliT till dig idag.
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Att hänge sig åt leken gör att allt annat förminskas...

      KL ♥

      Radera
  2. Åh, vad du låter klok, Jag tror att släppa taget gör det möjligt för det naturligt onaturliga att ta plats och verka i oss. Du verkar besitta den konsten =) Jag själv tränar mig ständigt på att ta tillvara min inre inredare. Försöker skapa någonting i mitt inre rum. Inte så lätt kan jag säga, men, men...Varm kram från mig och all kärlek.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack fina du... Jag tar till det enda jag kan och det hjälper mig för stunden och stunden är det enda jag har..... Varm kram och all kärlek till dig med. ♥

      Radera
  3. Härliga du! Hitta in till sitt inre rum, där har jag själv varit ett tag och inte mått så bra.
    Men viktigt att hitta dit, håller med hälsan det är ren lycka att få ha.

    Fruktbilderna var kanon ,-))) Jag kom inte upp ens någon centimeter för vi har ingen frukt hemma ,-)))
    Ha det jättefint VARM KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag är inte säker på att vi pratar om samma rum, mitt rum är totalt stilla och där finns bara en helt kapitulerad jag....

      Varmaste kramen ♥

      Radera
  4. Så härligt att leklusten inom dig vaknade igen! Ett gott tecken om något :D Jag kanske också ska bygga ihop något...

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Bara ett tecken på att jag inte vill fira förödelsen i förskott...

      Kram ♥

      Radera
  5. Vad skönt att du hittat ditt inre rum! Det glädjer mig att du till och med hittat leklusten mitt i eländet.

    Jättestor kram! Du är helt fantastisk! ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack Lena, jag vägrar att vara rädd och hjälplös innan faktum är här....

      Jättestor kram ♥

      Radera
  6. Så skönt att höra att du har leklusten kvar....det underlättar lite när det blir svårt!
    Ha en fin kväll
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är helt otroligt vad leklusten gör.... Men hänger man sig bara åt något annat (vad som helst) så hjälper det att man inte firar katastrofen i förtid....

      Kram ♥

      Radera
  7. Härligt att hitta sitt andliga rum...det skulle nog alla behöva göra ;))
    Önskar dej en jättefin helg nu !!!
    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är inte alla förunnat att hitta sitt rum, jag är tacksam för mitt som jag egentligen haft i hela mitt liv men inte vetat om det....

      Kram ♥

      Radera
  8. Leklusten är en stor tillgång och kan ibland hjälpa till på de mest oanade sätt.
    Skönt att du hittade till ditt inre rum och kan få lite frid i själen just nu.
    Stor kram och många tankar.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag är så tacksam, utan rummet hade jag inte hängt med....

      Stor kram fina Ditte ♥

      Radera
  9. Kul att du har "återhämtat" dig så fort! Det gör mig verkligen glad! Å saker och ting man inte kan påverka är det ingenting att grubbla över heller. Å mitt motto har alltid varit - det ordnar sig, vilket det faktiskt alltid gör.

    Kuben är helt suverän! Snyggt jobbat där!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Att katastrofen kommer det vet jag men jag har fått styrkan att inte fira den med oro och kaos innan den står vid dörren.

      Kram på dig ♥

      Radera
  10. Hääärligt...och så glad jag blir för din skull.
    STORA kramar

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack snälla, jag känner att du är glad för min skull.... ♥

      Varmaste kramarna ♥

      Radera
  11. Så skönt. Det skulle vi alla behöva göra och hitta rätt.
    Så duktigt av dig med frukten, balansgång på hög nivå. Det är alltid mycket lättare om vi kan ha barnasinnet kvar.
    Varm kram till dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag trodde inte det skulle funka alls med frukten, först höll jag på att bli vansinnig, men sen tog jag det lugnt och då gick det bara.... ☺

      Problem kommer och går men vår innersta rum det består.

      Varm kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.