Translate

.

.

fredag 29 april 2016

Fräckis...








Två tjejer var ute på en tjejkväll, båda lyckligt gifta,
trofasta och exemplariska fruar. 
Denna kväll blev det en aning för många Bacardi Breezer och när
de var på väg hem, extremt berusade, blev de kissnödiga och bestämde sig för
att smita in på kyrkogården.
När den ena var klar så såg hon att hon inte hade något att torka sig med, så
hon tog av sig trosorna och använde dem.
Den andra kvinnan hade ett par exklusiva trosor som hon absolut inte kunde tänka
sig att använda.
Lyckligtvis hade hon satt sig bredvid en grav där det låg en vacker krans med
ett stort sidenband,  hon slet loss sidenbandet och torkade sig med det.
De begav sig hemåt berusade och glada i hågen.
Nästa dag blev den ena kvinnans man oroad över att hans rara och oskyldiga
fru låg kvar i sängen med en ordentlig baksmälla och funderade på vad som skett.
Så han ringer den andra kvinnans man och säger:
- Dessa utekvällar måste genast upphöra! Jag har börjat misstänka det värsta...
I natt kom min fru hem utan trosor och hon ligger fortfarande i sängen.
- Det var väl ingenting svarade den andra mannen, min fru kom hem med
ett kort uppstucket i rumpan där det stod:
- Från oss alla på brandstationen, vi kommer
aldrig att glömma dig.






Glad fredag vackra juveler!


Kram, K





28 kommentarer:

  1. ha ha ha ha ja den var bra!! hoppas du får en fin fredag med sol o mys kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha :D Tack för ett gott skratt så här på förmiddagen och ha en härlig fredag!

    Kram <3

    SvaraRadera
  3. ,-))))))
    Kommer nu att skratta länge!! Så bra!
    Härligt foto.
    Vilket vackert kors du hittade på kyrkogården ,-)
    Ha en härlig Helg!
    KRAM Primrose ,-))

    SvaraRadera
  4. Gud va rolig! Hahaha... :D
    Ett gott skratt behövde jag.
    Kram ❤

    SvaraRadera
  5. Hahaha! Ooooops så det kan gå:-)

    SvaraRadera
  6. Nöden har ingen lag och hoppsan, så det blev! Hahaha!
    KL ♥

    SvaraRadera
  7. Roligt fräckt!
    kram o skön fredag - jag ta hela helgen när jag ändå är i gång ...hihi

    SvaraRadera
  8. Haha! Ja, så kan det blir :D
    Kram och trevlig kväll

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, ja så kan det gå...

      Radera
  9. Vilken fantastiskt vacker bild!

    Kram och trevlig helg <3

    SvaraRadera
  10. Haha, jag säger då det...kul med en fräckis så här på fredagen ;))
    Ha en fin valborg i morgon...
    Kram bia

    SvaraRadera
  11. Haha! :-D

    Ha en härlig fredagskväll! :-)

    SvaraRadera
  12. Haha!!! Skrattade högt när jag läste den!!!!
    Ha det gott!!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha.... Den är rätt galen :D))

      Radera
  13. Hahaha det behövde jag idag
    Du e underbar ❤️❤️❤️
    Kram

    SvaraRadera
  14. Tack för ett gott skratt! Välbehövligt!
    Stor kram!

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.