Translate

.

.

torsdag 7 april 2016

Förändring







Ibland tar livet en ny vändning och detta håller nu på att ske för mig, fick i veckan ett besked som kommer att påverka allt för mig. Allt är utom min kontroll och inget som jag kan påverka, men jag känner att jag just nu måste samla mig så bloggandet läggs lite åt sidan. Men jag finns här och kommer även att kommentera till och från hos er.

Ville bara titta in och berätta det så ni inte tror jag trillat av pinn. ☺
Sen vill jag säga att detta inte handlar om sjukdom....


Stor kram och all kärlek till dig ♥

30 kommentarer:

  1. Oj det var tur du skrev att det inte handlar om sjukdom då jag genast blev orolig när jag började läsa.
    Jag hoppas det ordnar upp sig det som tydligen hänt oväntat till det allra bästa.
    Tänker på dig och ha det riktigt bra!
    VARM KRAM Primrose ,-)
    Saknar dina inlägg redan!

    SvaraRadera
  2. Ooops! Tänker på dig. Ha det så bra i Livet IRL, det får ju gå före bloggandet, självklart.
    Varm KL ♥ ♥

    SvaraRadera
  3. Så trist med denna förändring för dig och särskilt eftersom den inte kändes så positivt.
    Vad det än är så hoppas jag på det bästa för dig.
    Ditt liv är det viktigaste du har så var rädd om dig.
    Många tankar och en stor kram från mig.
    Jag väntar på dig.


    SvaraRadera
  4. Det låter inget vidare, men jag är ändå glad att förändringen inte har med sjukdom att göra.
    Kämpa på så gott du kan så hörs vi förhoppningsvis igen när allt har ordnat upp sig för dig.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Åh men kära du, vad är det som har hänt? Hoppas det löser sig till det bästa - fast det lät inte som om det var något positivt. Skönt att det inte var någon sjukdom i alla fall. Men orolig blev jag ändå. Jag finns här när/om du orkar blogga igen.
    Stooor kram! ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  6. Säger som ovanstående - skönt att du skrev att det inte var sjukdomsrelaterat!
    Fast jag blir lite orolig i alla fall ♥
    Många kramar ♥

    SvaraRadera
  7. Men du... ❤
    Tankarna är med dig.
    Hör av dig om du behöver ventilera.
    Varmaste kramen ❤❤❤

    SvaraRadera
  8. Oh, hoppas inte att det har hänt nåt allvarligt. Skönt att veta att du inte har blivit sjuk.
    Jag hoppas att det har hänt något positivt o att du inte har tid att blogga nu =)
    Ha en fin kväll vännen, dröm sött kramar ♥

    SvaraRadera
  9. Naturligtvis går det värkliga livet före bloggandet . Förändringar sker hela tiden i livet.....Men det är väl så livet är.
    Vad än din "förändring" handlar om......så hoppas jag att förändringen är till nåt bättre i slutändan.

    Vi bloggvänner finns kvar här. Känn inget krav med bloggen.
    Skickar dig styrkekramar fina du....min bloggvän.

    Kraaaaam❤

    SvaraRadera
  10. Så skönt att det inte handlar om sjukdom i alla fall men helt enkelt verkar det ändå inte. Hoppas att allt ska ordna sig på bästa sätt och ta väl hand om dig.

    Kram <3

    SvaraRadera
  11. Säger som alla andra, skönt att det inte är någon sjukdom ♥ Och vi finns kvar här på bloggen för dig! Sköt om dej nu!!! Varm Kram! ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  12. Hoppas att allt ordnar sig till det bästa <3
    Ha det fint! Och ta väl hand om dig.

    Kram Christina

    SvaraRadera
  13. Hoppas allt löser sig till det bästa för dig!
    Stor kram

    SvaraRadera
  14. Bra att du förvarnar, kikar ju in lite då och då... Ha det fint!

    SvaraRadera
  15. Oj det låter allvarligt hoppas det inte för tråkigt och stor kram till dig

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nog är det allvarlig men jag vägrar att i förskott ätas upp inifrån av oro....

      Kram ♥

      Radera
  16. Bloggande blir nog bäst och roligast om man gör det när tid och lust finns. Livet som pågår vid sidan om datorn är viktigast, trots allt.
    Hoppas att det som kommer att förändras är något positivt.

    SvaraRadera
  17. Jag vill bara önska dig lycka till - men vad det än är som gör att du behöver din kraft just nu.
    Kram

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.