Translate

.

.

lördag 2 april 2016

Bosse Lidens utmaning



Då var jag klar med härliga Bosse Liden utmaning
om registreringsskyltar.


Stigande siffror

Minskande siffror


Stigande stege


Minskande stege


Hundratal

Tre jämna siffror








  :D))



Det blev en dag vild i blicken letandes efter rätt registreringssiffror.
Hade fotat hela skyltarna så jag fick gå in och ändra ta bort bokstäverna.
Jösses jag har skallen full med registreringsnummer, hur kan
 jag få dem raderad från hjärnan tro? ☺



Stor kram. K






24 kommentarer:

  1. Vad duktigt! Grattis!
    Det där fordrade lite (en hel del) fotarbete, så för mig var detta uteslutet.
    Vilken kul grej!
    KL ♥

    SvaraRadera
  2. Oj, så många reg. skyltar! Bra jobbat där! Ha en fortsatt trevlig lördag ;-) Kram!

    SvaraRadera
  3. Hahah. Har du gått runt och smygfotat allt detta.?
    kramis

    SvaraRadera
    Svar

    1. Fotade helt öppet, med många stirrande blickar på mig... Kram ♥

      Radera
  4. Bra jobbat! Och visst blev det många siffror att titta efter och att hålla ordning på dem. Frisk luft har man i alla fall fått.
    Jag tjuvstartade igår och då var dte ju klart bättre väder...
    Önskar dig en trevlig kväll.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Ja där hade du fått ihop några skyltar =) Kul med lite utmaningar.
    Hoppas att du har haft en bra dag. Vi har haft härligt väder idag. Har varit in till mamma på mat, min moster var där oxo så det har varit trevligt. Du får ha en mysig kväll, dröm sött kramar ♥

    SvaraRadera
  6. Hihi, jag samlade på registeringsnummer som yngre. Jag och kusinen gick runt och skrev upp alla.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det gjorde jag med... :D)

      Kram ♥

      Radera
  7. Oj! Förstår om det vimlar av siffror i huvudet nu... Duktigt hittat! :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det blev för mycket siffror för min hjärna....

      Kram ♥

      Radera
  8. Hahaha! Du har lyckats än en gång! Å nej, du kommer att vara sifferberoende ett tag framöver:-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Siffrorna sitter kvar än... Kram ♥

      Radera
  9. Haha ..skallen fullt av nummer......jo du...så blir det. Den som leken ger sig in....får leken....

    Du har ju hursomhelst lyckats jättebra med detta. Bra jobbat. Kul lek.

    Må så gott vännen.
    Stor REGNUMMER KRAM.

    SvaraRadera
    Svar


    1. Neeej, ingen nummerkram utan en vanlig kram :D) ♥

      Radera
  10. Jag tycker jag ska få arvode för att jag löser sömnproblem för mina lekkamrater. Inte behövde du räkna FÅR för att sova. :) Jag håller med om att man blir knäpp. Tänk när jag letade efter dem i rätt ordning. Inte fick jag fuska och ta nästa nummer. Tur jag slutade i tid innan det hände en allvarlig olycka när jag körde bil eller cyklade.
    Jag såg att du fick med Eskilstuna riktnummer. 016. Men James Bond skylten var falskskyltad. ;)
    Söndagskram Bosse

    SvaraRadera
    Svar

    1. Glömde skriva staden och 007 skylten var falsk, blev sur för jag hade en 007 skylt i telefonen sen tidigare (med tanke på dig) :) Men den hade jag raderat.

      Kram ♥

      Kram ♥

      Radera
  11. Hoppsan ännu ett lekfullt inlägg ...
    Nolla hjärnan kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hjärnan är under behandling!

      Kram ♥

      Radera
  12. Bra jobbat :D Jag kämpar fortfarande med 007 men sedan så ;-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. För mig blev det 006, nära skjuter ingen hare... :D))

      Kram ❤

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.