Translate

.

.

tisdag 1 mars 2016

Super tisdag









Idag är det super tisdag, dagen då en del vinner medan andra försvinner, tänker då på USA valet såklart. Hur tror ni att det går? 

På trottoaren ligger det tjockt med sand, varför städar dom inte? 
Öppnar jag så har jag ett kilo sand i kaffet efter en kvart.

Jag tycker att våren kan vara rätt så brutal, trots att man har städat så avslöjar vårsolen det som man tidigare inte trodde fanns, precis som med livet när man belyser det så ser vi det. hm...

Glad supertisdag på dig finaste varelse.


Kram, K ♥






28 kommentarer:

  1. Ja varför gör dem inte det? hm våren är på ingång även om jag har svårt att tro det pga kylan ha en toppen 1 mars kramen

    SvaraRadera
    Svar

    1. Här blir det lite varmare frampå lunch, nätterna och morgnarna är kalla...

      Kramen ❤

      Radera
  2. Det är mycket på G nu. Och allting är super.
    Älskar när det knoppas, det är både glädje och smärta, men vårskriket ska ut! Annars blir det ingen sommar.
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej, det sägs ju så... :)

      KL ❤

      Radera
  3. Ja, när vårsolen lyser ser man verkligen var man har missat med dammtrasan :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Allt avslöjas, ha ha ha...

      Kram ❤

      Radera
  4. Jag har faktiskt inte en aning men när det gäller USA kan man aldrig veta men befara det värsta...

    Kram och ha en bra tisdag <3

    SvaraRadera
    Svar


    1. Huuua, hemska tanke...

      Kram ❤

      Radera
  5. Det kan nog gå precis hur som helst i det där valet over there......
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Alla kommer i slutändan påverkas av resultatet....

      Kram ❤

      Radera
  6. Hoppas bara inte Trump ....
    Å visst är det skönt att vi är inne i mars månad nu!!! Mera ljus och värme åt folket! Kram på dig ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu kommer vi allt närmare det vi längtat efter, ljuset och värmen är nära... :)

      Kramen ❤

      Radera
  7. Vilken snygg dekoration där på bilden till höger! Har du gjort den själv?

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack! Ja, den gjorde jag själv, först på skoj men sen tyckte jag den blev söt. :)

      Kram ❤

      Radera
  8. Supertisdag även till dig .. väntar du på påsken :-) Usa ja, och ja nu syns allt inomhus och det är väl inte det sämsta det heller ...
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  9. Här har vi haft superglue-tisdag ;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det var super värst... :D)))

      Superkram ❤

      Radera
  10. Det som göms i snö kommer upp i tö. �� Härlig supertisdag på dig med!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nja, det har ju varit snöfritt länge nu men dom kanske har glömt bort att
      sopa min gata. :/

      Supertisdagskram ❤

      Radera
  11. Otroligt vackert väder här i Storstaden flera dagar i rad nu! Och jag vet Varför dom inte städar...
    Men vågar inte berätta. Vill ju inte att du skall skjuta budbäraren! ;) Bättre du får reda på det själv kanske redan imorgon! :(

    Kram 😙❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jaha, jag tror jag förstår...
      Får hålla fönster stängt...

      Kram ❤ 😙

      Radera
  12. Vi har haft soligt idag oxo, nu njuter jag för fullt. Sitter just nu med fötterna i fotbad, det var lite för varmt men nu känns det behagligt.
    Hoppas att du har haft en bra dag vännen, var rädd om dig dröm sött kramar ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Skönt med fombads. .. man skall vara snäll mot fossingarna... :)

      Kram❤

      Radera
  13. Välkommen mars, den första vårmånaden! Och visst känns det skönt att dagarna både blir längre och ljusare. Och "det som göms i snö kommer upp i tö"... Säkert gäller det våde oss och naturen.
    Valet i USA, men dte känns som om vad som helst kan hända. Men hoppas givetvis på att det onda inte ska segra.
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det får vi sannerligen hoppas....

      Stor kram ♥

      Radera
  14. Vilket fint hjärta du har hängandes på väggen =) Supertisdagen är snart slut och med det hoppas jag att mitt onda som blev ännu ondare efter att sjukgymnasten gjorde akupunktur på armarna/handlederna också är till ända snart... Godnatt =)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Usch ja jag läste hos dig.... Hoppas det hjälper, man måste ju försöka med allt....

      Stor kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.