Translate

.

.

torsdag 17 mars 2016

Söndagspromenaden





Har hoppat på söndagspromenaden som fina TantGlad hittat på, det första jag såg var
den lilla läckra röda bilen... ☺


Biblioteksgatan


Fönstershoppade, hur coolt som helst ☺


Fina väskor



Soltörstande människor i Kungsträdgården


Norrmalmstorg, ni ser väl på husväggen att vi befinner oss i huvudstaden?
Å inte heller missar ni väl den blåa fina himlen?



Alltså jag är så glad för den tid som kommer,  kunde jag så
skulle jag ätit upp den. ☺

Solig torsdags kram, K





28 kommentarer:

  1. Woooooow vilken bil. Älskar ju röda bilar. Ola la la..... Men du....En liten hemlis (vet många läser min kommentar) men ....nästa vecka ska du få se min lilla leksak. Den är röd *blink blink*

    Jättekul att få följa med på din promenad. Fina Stockholm. Kläder och glamour. Gillart!

    Tack för ditt fina inlägg. Nu sätter jag in din länk i morgon fredag. Då skriver jag mitt inlägg troligast på kvällen som jag brukar.

    GladKram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, jag vet vad du tycker om röda bilar.. :D))

      Kram på dig ❤

      Radera
  2. Jag var ju hemma hos Sanna i söndags och även vi gick på en lååååååång söndagspromenad. Några bilder blev det dock inte då det var så dimmigt ute hos dem. Det blev mycket prat i stället ;-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Att det blev mycket prat det förstår jag, he he...

      Kram ❤

      Radera
  3. Fina Stockholm, där min mamma bott och arbetat,och där jag har släktingar ännu.
    Dock sällan där, borde...
    Tack för din promenad, men du, tur du inte åt upp tiden som kommer, haha!
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi, nej - jag lovar att jag inte åt den... :D))

      KL ❤

      Radera
  4. Åh, så härligt vårlikt det var här inne hos dej! Underbar "header", och härliga bilder från staden i mitt hjärta!!! Tack för dem!!! Varm kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack fina du, hoppas du snart får njuta lite av staden du med...

      Varm kram ❤

      Radera
  5. Vilken trevlig promenad och tack för att vi fick hänga med!

    Kram <3

    SvaraRadera
  6. En ferrari skulle inte vara helt fel :)
    Ser ut att ha varit en trevlig promenad :)


    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det var en jättefin dag och en ferrari är aldrig fel. :D))

      Kram ❤

      Radera
  7. Trevlig med en promenad! Tack för att vi fick följa med :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att titta på kläder är alltid kul. :)

      Kram ❤️

      Radera
  8. Cool väska den där andra - inte så ofta man ser väskor med ben... :-D

    Härligt vårliga bilder! :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Väskor med ben är sällsynta... :D))

      Kram ❤️

      Radera
  9. Ja vilken underbar himmel. Vi har haft så fint idag oxo. Snön smälter mer o mer , men jag gillar inte att det är så smutsigt nu för Teddy drar in en massa skit. Ska bli skönt när det blir torrt på marken.
    Ha en mysig kväll vännen, dröm vackra drömmar. Kramar ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej, det är inget kul att dra in smutsen.

      Kram och sov gott ❤

      Radera
  10. Den lilla läckra bilen är en Ferrari GTO, bara i fall att du blir sugen.
    Härliga vårbilder från Stockholm, där det troligen var soligare och varmare igår än vad det var härnere idag...

    SvaraRadera
    Svar


    1. Tack för info. .. :D))
      Nu tror jag att vi får ett lite sämre väder, men det var väntat. Nere hos dig är det kanske lite kallare än vad det brukar vara denna årstid?

      Kram ❤

      Radera
  11. Vilken härlig promenad, och vilket underbart vårväder ni har i Stockholm! Man ser inte skymten av någon snö alls��

    Kram❤️

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej här finns det ingen snö kvar. Just idag har det varit väldigt kallt och blåsigt, men vi får väl räkna med lite aprilväder....

      Kram ♥

      Radera
  12. Tack för en trevlig promenad i vår huvudstad! Så totalt olik den verklighet jag lever i :)
    Ha en fin dag idag också!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu promenerade jag i affärsgatan men går jag åt andra hållet så har jag skog, vatten och grönska... :)

      Kram ♥

      Radera
  13. Tack för den fina promenaden i Stockholm. Och det är ju vår! Härligt! Vilken ljuvlig tid vi går till mötes.
    Att fönstershoppa på Bilbliteksgatan gör jag också gärna och drömmma kan man ju alltid...
    Och mysigt att flera uteserveringar redan öppnat.
    Längtar! Men jag har det väldigt bra där jag är. Men Stockholm är Stockholm...
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Förstår att du har det bra där du är, vi kan ju ha det bra på flera ställen om vi har tur, hi hi hi....

      Stor kram ♥

      Radera
  14. Fin promenad i fina Stockholm har en dotter som bor där !

    SvaraRadera
    Svar

    1. Då är du säker här då och då... :)

      Kram ❤

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.