Translate

.

.

söndag 27 mars 2016

Skyltsöndag









Ja det är ju fortfarande påsk så då kör jag Coop-skylten.


Fråga: Vad betyder Best?



Olika uppställningar av hundar i alla möjliga raser är det alltid utanför Hemmakväll.


Hi hi hi,.... bilden lånad från nätet


Älskar glas och jag älskar blå himmel ☺





Japp, detta var mina bidrag till skyltsöndag 
som förvaltas av härliga BP



Just nu ser himmeln ut att förvandlas
 från grå till blå ☺

Ha en riktigt fin fortsättning på påsken!


Kram, K









36 kommentarer:

  1. Blå himmel är bäst :-)

    Härliga skyltar!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Gråblå var den idag här...

      Kram ♥

      Radera
  2. sv: Det var inte alls så kallt på sjön. Men å andra sidan hade jag byltat på mig stora delar av skidutrustningen (dock ej pjäxorna och skidorna ;-) ). Gillar inte att frysa... :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag misstänker att hade du kommit med pjäxorna så hade det nog blivit något annat än segling.... Ha ha ha.... :D)) ♥

      Radera
  3. UppmärksamhetsGrattis till din fina skyltning!
    Bu eller Bä, var ju bara för bra ;)
    Blå himmel och strålande sol här med, har suttit lite på balkongen. Igen.
    SkyltSöndagsKL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Har varit ute med två stegräknare idag, skillnaden blev på flera tusentals steg...
      Så nu skall jag radera den på lilla telefonen...

      KL ♥

      Radera
  4. Fortsatt Glad Påsk! Påskkramar ♥

    SvaraRadera
  5. Ja du, den där lastbilen kanske är en rejäl best ;)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Best men inte bäst.... :D)

      Kram ♥

      Radera
  6. Fortsatt Glad Påsk till dig & Påskkram! ♥ / Rozie

    SvaraRadera
  7. Det var då en härlig skyltsöndag som du bjuder oss på idag. bu eller bä....haha.

    Kul't inlägg.

    Påskkram till dig

    SvaraRadera
  8. Ha ha, den bar bra med bu och bä! Här har himlen övergått i grått men vi klarar oss ändå.

    Kram <3

    SvaraRadera
  9. Haha :-) Älskar bilden med "bu eller bä". Fin fortsättning på påskhelgen. Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi, en fin fortsättning...

      Kram ♥

      Radera
  10. Det ser härligt ut att himlen går från grå till blå :)
    Kram och trevlig kväll

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det blåste som tusan idag och var lite si och så med sol...

      Kram på dig ♥

      Radera
  11. Best är ju typ ett odjur va? Undrar vad som bodde inne i den lastbilen?? ;-)
    Kram ♥

    SvaraRadera
  12. Hi, hi...bu eller bä...den var bra. Hoppas att himlen blev riktigt blå och att solen visade sig för dig. Här har vi lite blandat väder men det är ju vår på riktigt nu.
    Kramelikram och fortsätt att njuta av Påsken.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu är det vår på RIKTIGT jippie....

      Påskkram på dig ♥

      Radera
  13. Ja jag säger varken bu eller bä =)
    Hoppas att du har haft en bra påsk men god mat.. Fick lite påskmat idag o det var smaskens.
    Vi har haft konstigt väder idag, grått grått..
    Ha en mysig kväll, dröm sött. kramar ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Här har det blåst som tusan, men rätt okej ändå. Alltför mycket godis har det blivit så nu promenerar jag för live, hi hi hi...

      Kram ♥

      Radera
  14. Suverän och himla kul mix av olika skyltar. Gillas skarpt som du förstår:-)

    1 000 tack för toppen skyltning och länken:-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Godnattkram skiverkligen like före John Blund tar mig. ❤

      Radera
  15. Vilken fin skyltning! Och Bu &Bä gillar jag extra. Bu &Bä finns i bokform och som film för små barn.Jättesöta! Men där är det ingen familjeterapi som gäller utan mer jordnära saker.
    Till Millesgården har jag tänkt mig och en dag när det är sol,blå himmel och varmt för jag gillar både glas och Millesgården.
    Stor kram från mig!


    SvaraRadera
  16. Kul och uppfriskande med skyltsöndag :)

    Ha nu en fortsatt fin påskhelg! Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, men nu är det sovdags så jag hälsar på inne hos digen i morgon.

      Kram ❤

      Radera
  17. Påskkram så här sista dagen av påskhelgen! <3

    SvaraRadera
  18. Hoppas att du har haft en fin påsk i det ljuvliga vädret. Det har ju varit som en dröm!! :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, det har verkligen varit härligt... :)

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥