Translate

.

.

fredag 4 mars 2016

Fredagsfräckis









En man ertappar vid flera tillfällen sin kvinna när hon är otrogen med andra män. Till slut får han nog och säger ifrån på skarpen:
- Slutar du inte nu så flyttar jag härifrån...
- Okej, jag vill ju behålla dig, så jag ska göra som du vill.
En vecka senare kommer mannen hem och hittar frun i sängen med en dvärg.
- Du lovade ju att sluta, skriker han.
- Ja, men jag håller ju på att trappa ner...  Ha ha ha.....






Glad fredag solstrålar!

Kram, K





22 kommentarer:

  1. Haha! :-)

    Ha en härlig fredag nu! :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Fin fredag och trevlig resa. :)

      Kram ❤

      Radera
  2. Woops!
    Gillar bilden med den röda paraplyen - Lady in red dök upp i skallen..
    Trevlig fredag bruden!
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Låten kom fram direkt i skallen nu... :)

      Trevlig fredag bruttan! :)

      Kram ❤

      Radera
  3. Trappa ner, haha. Jag bor två trappor ner, haha, eller två trappor upp.
    Tack för fredagsfräckis, kan behövas i snöskitvädret.
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Här är det så stora vattenpölar att det inte går att gå på vissa ställen.

      KL ❤

      Radera
  4. Ha ha! Trevlig fredag och tack för ett gott skratt :D

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi, glad fredag! :)

      Kram ❤

      Radera
  5. Haha! Önskar dig en trevlig fredag!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. ha ha ha ja detta är bra att börja dagen med ett gott skratt ha en toppen dag kram

    SvaraRadera
  7. Vad säger de ofrivilligt kortväxta? Kunde inte låta bli...
    Du får ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar

    1. He he, ja vad säger dom? Jag vet inte.... :D)) Kram ❤

      Radera
  8. Tack för ett ott skratt även denna fredag.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  9. Kvälls/natt kram ♥ Jag kunde inte låta bli att dra på munnen, bara så du vet, hi hi...

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.