Translate

.

.

onsdag 9 mars 2016

Ett livstecken




Jag tröstar mig med choklad... 
Rösten försvann ett par gånger, gurglar halsen med Lesterin och rösten kom tillbaks. Har ingen styrka, orkade knappt lyfta kaffepannan. Har precis duschat och  lagt mig tillbaka i sängen. Orkar inte gå in och kommentera hos er än. Huvudet känns tomt och dumt. Stundtals nyser jag så grannen lyfts upp i taket med en smäll. Hörde att flera som fått influensan har varit tvungen att uppsöka sjukhus.
Jag har fått en avi, det är bara 50 meter bort, får se om jag kan gå och hämta ut den. Detta inlägget skriver jag med iPhone och den har blivit dum att kommentera med för den minns inte adresserna, det blir för jobbigt att skriva in. Kanske ser ni mig lite senare om jag överlever, hi hi hi...



Kram och all kärlek till dig. ❤️

30 kommentarer:

  1. Usch, då, tocke elände du råkat ut för!
    När du orkar någon gång, kan du kika in till mig och kolla nostalgiska bilder ;)
    KL ♥ krya på dig!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Gerd, jag har varit inne och sett bilderna. Ser också att du alltid varit ett modelljobb. :)

      KL ❤

      Radera
  2. Jag har klarat mig från denna influensan (men hur länge?) så många år sedan jag trillade dit, ett bra immunförsvar eller rena rama turen ?
    Hoppas du snart kryar på dig, skitjobbigt att vara sjuk ju ♥
    Kramiz.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag äter choklad och jordgubbar, en bra tröst upptäckte jag... :)

      Kram ❤

      Radera
  3. Men usch, din stackare!
    Bry dig inte om att kommentera på bloggarna när du mår dåligt! Ligg bara i sängen och försök krya på dig!
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har läst hos er alla, kanske kommenterar jag sen....

      Stor kram ❤

      Radera
  4. Usch och tvi!! Krya på dig ♥
    Kram

    SvaraRadera
  5. Krya på dig! Hoppas att du snart mår bättre ♥ Stora varma kramar...

    SvaraRadera
  6. Så trist att du är dålig! Önskar dig snabb och god bättring.
    Vila så mykcet det går. Tänker på dig,
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag vilar och sover jättemycket.

      Stor kram ❤

      Radera
  7. Det låter inget vidare stackarn! Hoppas du kryar på dig och känner dig bättre imorgon eller helst redan ikväll!

    SvaraRadera
    Svar


    1. Tack, det är " i morgon" och jag mår inte bättre tyvärr....

      KRAM ♥

      Radera
  8. Så jobbigt, stackars dig, att ha feber och inte orka känns inte bra. Hoppas att du kan hålla dig inomhus så att du inte överanstränger dig med att vandra ut.
    Sova är en bra medicin.
    Krya på dig och en mängd styrkekramar till dig.

    SvaraRadera
  9. Men vännen, det är inte roligt att vara sjuk, hoppas att det går över snart. Du får ta det lugnt bara vila.
    Var rädd om dig o krya på dig kramar ♥

    SvaraRadera
  10. Det där lät ju inget kul alls. Krya på dig!!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej det är det inte..... Kram ♥

      Radera
  11. Vilken otur :-( Hoppas det är snabbt övergående!

    Kram och krya p¨å <3

    SvaraRadera
    Svar


    1. Inte denna gången, har fått något rejält elakt...

      Kram ♥

      Radera
  12. Krya på dig! Flera på jobbet har varit riktigt sjuka....usch å fy!

    SvaraRadera
    Svar


    1. Fy ja, men jag tröstar mig med godis....

      Kram ♥

      Radera
  13. Hoppas att det har lättat något när du vaknar upp idag.
    Jag är genomförkyld men orkar som tur är att jobba.
    Måste bara se till att hålla mig nära en stor bunt servetter! ;)
    Krya på dig vännen! ❤
    Tittar in lite senare för att se hur du mår.
    Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tyvärr inte, sitter uppe nu en stund med går snart tillbaks till min säng....

      Kram ♥

      Radera
  14. Grattis på födelsedagen, fina vän! Min svägerska fyller idag 70 år.
    Krya på dig! KL ♥ och här kommer nya näsdukar.

    SvaraRadera
    Svar


    1. Tack snälla, hälsa och gratta svägerskan 70 år. :)

      Tack för näsdukarna, de kommer väl till pass....

      Kram ♥

      Radera
  15. Usch fy blä! Krya på dig! Kram.

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.