Translate

.

.

söndag 14 februari 2016

Skyltsöndag/Alla hjärtans dag ♥






Idag har vi alla vår alla hjärtans dag, denna dag är till för alla klappande hjärtan
och även för alla bortgångna hjärtan som har klappat. ♥
Denna dag skickar jag ut kärleksfulla tankar som kan plockas upp av alla som vill ha.
Varsågoda och ta för er, alla underbara hjärtan. ♥



Här är mina bidrag till skyltsöndag som förvaltas av hjärtliga BP 
Här ser du även alla andra som > Skyltar





Denna skylt gjorde mig lite förvirrad,
Jag hade visserligen ätit en semla men
att jag skulle blockera en hel korsning
var väl lite överdrivet..... *,*


Den bästa dagen önskar jag dig, funderar på att steka pannkakor av hjärtan idag. ☺



Kram, K






38 kommentarer:

  1. En ♥ kramelutt till dig på denna extra ♥ dag!
    Blockera korsningen? En del skyltar är outgrundliga ;9 men det är ju dem som vi har roligt åt, haha!

    SvaraRadera
  2. En stor kram till dig på alla hjärtans dag <3

    Men tänk ändå vilken glädje skyltarna sprider ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en fin Alla hjärtans dag. Kram

    SvaraRadera
  4. Ett hjärtligt alla hjärtans dags kram till dig =) Den första skylten med stolen bredvid var lite skojig, hihi...ja även andra bilden också.

    SvaraRadera
  5. Trevlig alla hjärtans dag!

    SvaraRadera
  6. Önskar dig också en fin Alla Hjärtans Dag och tackar så mycket för skyltningen och länken såklart:-)

    Gillar ettan och kan tänka mig att stol och skylt står utanför en antikaffär. Å tvåan, ja den står ju utanför en pub så...

    SvaraRadera
  7. Jättefin och kärleksfull skyltning. Tack för den.

    Å du......jag fångade upp en kärleksfull tanke, och skickar tillbaka en cyber...Alla Hjärtans Kram.❤

    SvaraRadera
  8. Tack du fina för dina hjärtan. De lyser och och värmer ytterligare.
    Jag hade gärna slagit mig ner där på stolen, den verkade väl utnyttjad.
    Och du, vad gäller korsningen så kanske tanken är att man inte ska bli blockerad just här.
    Härliga skyltar!
    Stor kram till dig på denna Alla hjärtans söndag.

    SvaraRadera
  9. Och där fick skyltsöndag en helt ny innebörd ;) Tack

    Ha en fin alla <3 dag.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Hoppas att du får en bra alla hjärtans dag!

    SvaraRadera
  11. Du lyckas få en fin sammanhang i dina skyltar ... hjärta, öppenhet och i den den tredje så kan många hjärtan få plats utan att blockera korsningen!
    Kram av hjärtat!

    SvaraRadera
  12. Vilket fint hjärta med den härliga färgen, violet.
    Det var ju grönt ljus där vid korsningen, så det var någon som såg att du kunde komma förbi.
    Önskar dig en finfin Alla Hjärtans dag.
    Kram!

    SvaraRadera
  13. Men det ser allt lite trångt ut där mellan stolpen och huset... ;-)

    Ha en fin Alla hjärtans kväll! :-)

    SvaraRadera
  14. Hoppas att du haft en fin Alla hjärtas dag! Vi är inte helt friska, men har ändå firat med lite skaldjur ;)

    SvaraRadera
  15. Fin sista timme av Hjärtedagen! hi hi ;) & om du sover så dröm sött *hjärta*

    Jag håller med, rätt låtar gick vidare, även om dom inte var jätte bra i mitt tycke, & Gina & Charlotte var suveräna!

    Varm kram med önskan att du får en fin vecka! *hjärta*

    SvaraRadera
  16. Hoppas du hade en fin alla hjärtans dag! :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack hoppas du också hade det bra. :)

      Kramen ♥

      Radera
  17. God morgon :) hoppas du hade en fin söndag o att din måndag blir fin stor kram

    SvaraRadera
  18. Tack jag plockar upp ett av dina hjärtan och så fint skyltat med en pinnstol. Enkelt men ack så vackert.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ibland är det enkla bäst....

      Kram på dig ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.