Translate

.

.

söndag 7 februari 2016

Skyltsöndag





Här kommer mina bidrag till skyltsöndag samtliga bilder är lånade från nätet.
Ja, jag vet jag skall skärpa mig och få med mig häcken och gå ut och fota,,,,



Skyltningen förvaltas av vår alltid lika roliga BP och här kan ni se alla:
 Andra som skyltar


Kärleksdrycken är till för oss alla, inte bara för att vi behöver den utan för
att alltid hålla kärleken levande. ♥







Solig dag och fem plus.

Bästa låtarna gick vidare och programledarna Gina och Petra var proffsiga, roliga, sångkunniga och väldigt underhållande. ☺


Trevlig söndag på er alla som läser.



All kärlek


Kram, K



42 kommentarer:

  1. Sista bilden talade till mig! Skynda yoga långsamt!
    Första skylten var bäst! En annorlunda syn på ljuset.
    Bästa söndagen till dig. KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hoppas du haft en fin dag och får en fin kväll. KL ❤

      Radera
  2. Tror inte jag ska ge mig på Astanga Yogan. Är alltför stel numer.
    Kärleksdryck måsta alltid vara rätt. Undrar bara hur man blandar den.Har du något bra recept?
    Mellon såg vi och jag tyckte programledarna var bäst. Synd att man inte kunde rösta på deras bitar. I övrigt var det ganska klent tycker jag. INgen låt jag kommer ihåg idag...
    Önskar dig en fin söndag!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Programledarna var kanonbra tillsammans, gillar båda även var för sig. :)

      Kram ❤

      Radera
  3. Första skylten gillade jag skarp. Kul skylt och fin skyltning.

    Bästa söndagen till dig.
    Kramkram.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack tantglad! :)

      SöndagsKram ❤

      Radera
  4. Å inte vill man väl bli överkörd av ett tåg medan man hoppas att tunneln tar slut;-)

    Å den killen stretchar före eller efter - helt beroende på hur man vill se på saken;-)

    Härlig skyltning! Å 1 000 tack för länken:-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Är man för optimistisk så kan det gå en illa... :) Kram ❤

      Radera
  5. Hahaa! Sådana roliga skyltar, speciellt de två första :-)
    Kul att hitta allt fler som skyltar!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, nu är vi några stycken som skyltar och så även du. :)

      Kramen ❤

      Radera
  6. Jag håller mig borta från ljusen i tunneln! :)
    Härligt och underhållande tema på kärlek!
    Jag gillar det skarpt!

    Idag fick jag också njuta av solen en liten stund på rasten. Det gav en massa energi :)

    Och visst var hela arrangemanget suveränt bra igår.
    Från början till slut!
    Varm söndagskram ❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Undrar hur det går för pessimister som ställer sig i tunneln, kan det bli annat än mörkt? :)

      Varm kram ❤

      Radera
  7. Jag hoppas du haft en helt underbar söndag själv har jag varit ute och sureldat så nu luktar man brandrök in i porerna haha
    Jag tycker du hittat alldeles underbara skyltar !!!
    Nu hoppas jag att du får en toppen kväll med massa gott att äta :)
    PS tycker att Ace wilders låt växte och var den bästa den här gången
    Kram ❤️

    SvaraRadera
    Svar

    1. Sån rök doftar så gott, minns så väl...
      Lite bär, frukt å Salami är
      på väg ner.. :)

      Kram ❤

      Radera
  8. Jag tycker också att det var bra låtar som gick vidare övriga passade inte riktigt in enligt min mening.
    Häftiga skyltar och kärleks tema

    Skön söndag önskas
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha en fin kväll du med! :)

      Kram ❤

      Radera
  9. Haha! Gillar den första skylten - man ska inte vara alltför hoppfull... :-D

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi, lite lagom pessimistisk kanske man skall va, allt för att klara livshanken. :)

      Kram ❤

      Radera
  10. PS: Bästa låten gick ju inte ens vidare... ;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. He he, den gjorde ju inte det...:)))

      Kram ❤

      Radera
  11. Haha, den första var ju bara så bra!

    SvaraRadera
  12. Kärleksdryck ahah! :D

    SvaraRadera
  13. Ja Gud förbjude att gå i en tunnel där tåg far fram. Det gillar inte jag då är det bast att sitta i tåget och helst i loket. Ja här vare frispråkigt idag och gökhöjden var ju hur kul som helst. De måste ha det sköj där för jämnan hehe. Kul skyltat

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har alltid sett skyltar som förbud men de kan ju vara roligare än så. . :)

      Kramen ❤

      Radera
  14. Men man kan ju vara hoppfull om man inte går på ett spår i alla fall - annars har man ju maximal oflyt om ett tåg kommer :)
    Söndag igen så jag önskar dig en god kommande vecka

    SvaraRadera
    Svar

    1. En fin ny vecka till dig å akta dig för spåret. :)

      Kramen ❤

      Radera
  15. Tänk om man kunde köpa lite kärleksdryck så man träffade på sin stora kärlek..
    Hoppas helgen har varit bra. Dröm sött kramar ♥

    SvaraRadera
  16. Håller med! Rätt låtar gick vidare men resten imponerade inte på mig...

    Kram och god morgon <3

    SvaraRadera
  17. Bra skyltat! Och håller med dig gällande Mello!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  18. En klunk av kärleksdrycken varje morgon vore inte dumt. Framförallt vi vuxna borde bli bättre på det. Säger som tant Astrid " Ge barnen kärlek, mera kärlek och ännu mera kärlek, så kommer folkvettet av sig själv" Ha en fin måndag och kramen på dig.

    SvaraRadera
    Svar


    1. Åh så go och klok hon var alla vårs Astrid. ♥

      Kramen ♥

      Radera
  19. Haha, ljuset i tunneln kan vara ett tåg! Jojag tackar jag!
    Visst var programledarna proffsiga i lördags, och rätt låtar gick vidare, härligt! Ha en bra dag!!! Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, ja ibland får man se upp om man är för optimistisk... :)

      Kramen ♥

      Radera
  20. Haha! Ja, den första skylten var ju för bra :D
    Kram

    SvaraRadera
  21. Håller med, rätt låtar gick vidare. Synd om Anna Book vars låt blev diskad men hon har ju fått en hit! :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, vi får ju komma ihåg att detta bara är en lek och inte blodigt allvar... Anna fick mycket stöd.... Kramen ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥