Translate

.

.

lördag 27 februari 2016

På stan





På stan var det livat, gatumusikanterna spelade så det stod härliga tider till. Det var så mycket folk att vi fick klättra över varandra. ☺





Tänkte kika efter några toppar men kom med ett par byxor från Joy, det är förövrigt tacksamt att handla där för jag fick både rabatt + en
 check på 50 kr att handla för. Men inte nog med det, de gör även kunderna glada genom att man går ner ett par storlekar, min storlek blev st 36 och det har jag aldrig annars i byxor.




Nu blir det vila och ikväll blir det Mellon.


Kram, K




Förresten så avinstallerade jag Google + på min samsung , var jag dum tro?







14 kommentarer:

  1. Jobbigt när det är så mycket folk i farten... Men vilket braigt fynd du gjorde :-)

    SvaraRadera
    Svar


    1. Värre kommer det att bli, det är bara dra ett djupt andetag, blunda och sätta upp armbågarna... :))

      Kram ♥

      Radera
  2. Här i Hjo behöver man inte trängas så här års. Var ner till hamnen och tittade till S/S Trafik. Inte en turist i sikte. Men lugn, de kommer.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Njut så länge det varar... :))

      Kram ♥

      Radera
  3. De där byxorna gillade jag! Undrar var min närmaste Joy-butik ligger....
    Ha en mysig lördagskväll ♥
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det känns inte som man har några byxor på sig när man har dom, jättesköna och är som ett andra skinn... :D))

      Kram ♥

      Radera
  4. Grattis till nya byxor, de ser så snygga ut! Hm, nu måste jag iväg till Joy, finns ju nära mej!
    Ha en trevlig kväll vid TV:n, själv ska jag iväg till jobbet....

    SvaraRadera
    Svar

    1. Idag och i morgon har dom 25% på alla byxor.

      Kram och jobba på du ☺ ♥

      Radera
  5. Grattis till nya byxor i stället för nya toppar. Å grattis till storleken också. Bra jobbat där:-) Så kan det gå;-)
    Vädret var ju sååååå fint så alla var ju ute kan jag tänka mig.

    PS. Grattis att du vet hur man avinstallerar program från mobilen. Har inte Google+, så jag vet inte om det var smart eller inte... DS.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Joy vill få kunderna på bra humör, he he, vilken fantastisk bra affärsidé... :D)))

      Har du resfeber? Nu är det inte många timmar kvar....

      Kram på dig ♥

      Radera
  6. Det är alltid roligt med lite nya kläder. Härligt när folket börjar ge sig ut. Snön börjar smälta sakta med säkert, men jag ropar inte hej än =)
    Ha en mysig kväll vännen, kramar ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Kram och en fin fortsättning på kvällen. ♥

      Radera
  7. Vilket vackert väder det var igår! Ren vårstämning! Trevligt att du hittade dig ett par byxor. För egen del blir det en sväng idag. Byxor behövs! Får bli en titt i en Joybutk idag. Byxorna var jättesnygga.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Idag med blev det fint. Titta in på Joy dom har mycket fint...

      Kram❤

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.